Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 15, 2023
  • 914 reacties
  • 60675 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

914 reacties

• Deelnemer
  • September 30, 2023

Hebben anderen ook geen wekelijkse update ontvangen? Vorige week vrijdag een mail gehad dat ik tot de pechvogels behoorde en dat ik elke week een mail met een update zou krijgen, maar ik heb tot nu toe geen update ontvangen. 

• Deelnemer
  • September 30, 2023

Hebben anderen ook geen wekelijkse update ontvangen? Vorige week vrijdag een mail gehad dat ik tot de pechvogels behoorde en dat ik elke week een mail met een update zou krijgen, maar ik heb tot nu toe geen update ontvangen. 

Niets gehad

• Helper
  • September 30, 2023

Ook niets ontvangen. 

Voor mij nooit meer een pre-order bij KPN. Voortaan gewoon bij Apple zelf en dan een sim-only bij een (andere) provider.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • September 30, 2023

Volgens mij is het bij andere providers niet beter hoor

• Helper
  • September 30, 2023

Volgens mij is het bij andere providers niet beter hoor

Klopt! Al leek Odido wel nog aardig wat exemplaren te hebben. Mijn vriendin had pas in de avond op de 15e besteld en werd op donderdag 21 september al gebeld voor een afhaal afspraak. En ik direct een paar minuten over 14:00 en loop nu rond met een oude XS omdat ik mijn 13 pro al had verkocht :/ Nooit je oude schoenen weg doen voordat je nieuwe hebt…

Vandaar dat ik zei de volgende keer een pre-order bij Apple en dan alleen een sim-only abonnement afsluiten/verlengen. 

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • September 30, 2023

Ging de afhaal afspraak dan niet door?

• Helper
  • September 30, 2023

Ging de afhaal afspraak dan niet door?

Juist wel! Vond het wel netjes van Odido dat ze op belde en een afspraak wilde maken vanwege de drukte. Dus toen een gelukkige vriendin op vrijdagochtend.

Ben het wachten nu wel zat eerlijk gezegd… wacht op een Pro Max 256GB NT.

• Helper
  • September 30, 2023

Het feit dat zelfs een wekelijks mailtje al teveel moeite is, zegt redelijk wat. 

Ik snap de afhankelijkheid van KPN richting Apple, en wachten is prima. 

Maar als er vorige week vrijdag in een mail beloofd word dat we wekelijks een update zullen krijgen en zelfs dàt al mislukt, heb ik een hardhoofd in verdere communicatie.. 

• Nieuwkomer
  • September 30, 2023

Vind het wel misleidend, wel roepen dat je hem als eerste in huis heb en vervolgens niet weten wanneer Apple de iPhones aanleverd. Maar wel ditect bijna €1.600,- laten betalen, wie weet gaat het nog maanden duren voordat je de iPhone binnen hebt. Slechte service van KPN, had het niet verwacht.

• Helper
  • September 30, 2023

Fijn dat je het even laat weten, @Madamewijnen! Dat is dan zeker feedback die ik intern door ga geven. Jullie hadden die mail vorige week vrijdag ontvangen begrijp ik? 

Ik snap de huidige vorm van communicatie niet. Vorig jaar werd er elke week een mail gestuurd over de iPhone 14 (zojuist gezien bij m’n vriendin haar mail geschiedenis. Nu kregen we netjes vorige week een ‘pechvogel’ mail. 

En nu word er vrolijk gezegd dat er zeker niet elke week een mail komt? Ze heeft toen 5 mails gehad, voor 5 weken. Dan weet je waar je als klant aan toe bent. 

Zorg nou eens dat de communicatie met èèn duidelijke lijn gaat. Ik hoor van elke medewerker en/of mail weer wat anders. 

Prima als ik nog 5 weken moet wachten evt, maar dit schiet niet op. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

• Deelnemer
  • September 30, 2023

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Bedankt @Logra, ik zal me topic aanpassen! 👍

• October 1, 2023

Iemand nog een mail ontvangen? Dacht dat ze vorige week in de mail aangaven elke week een update sturen? Is zelfs dat nu al teveel moeite? 

• Helper
  • October 1, 2023

Iemand nog een mail ontvangen? Dacht dat ze vorige week in de mail aangaven elke week een update sturen? Is zelfs dat nu al teveel moeite? 

Yup, dat riepen ze inderdaad stellig in die mail. Nu riep iemand van KPN dat ze dat toch maar niet gaan doen, omdat je dan wellicht 5!! Emails totaal kan krijgen. 

m.a.w, we blijven in het duister tasten. 

• October 1, 2023

Ik heb net een update mail gekregen ( precies net als in het begin) dat mijne niet op voorraad is.

dit heb ik ondanks ook al door, verwacht meer een informatieve mail i.p.v. precies dezelfde automatische mail als we eerder hebben ontvangen

• Helper
  • October 1, 2023

Net een mail ontvangen met weer als onderwerp ‘’je toestel is gereserveerd’’. Toch weer een beetje hoop maar nee hoor niet op voorraad. En weer afwachten.

• Helper
  • October 1, 2023

Ik heb net een update mail gekregen ( precies net als in het begin) dat mijne niet op voorraad is.

dit heb ik ondanks ook al door, verwacht meer een informatieve mail i.p.v. precies dezelfde automatische mail als we eerder hebben ontvangen

Inderdaad hier worden we niet wijzer van. Gaat het nog een week duren of vijf weken?! KPN geef ons eens perspectief. Apple communiceert toch wel iets naar KPN zou je denken…

• October 1, 2023

Inderdaad hier worden we niet wijzer van. Gaat het nog een week duren of vijf weken?! KPN geef ons eens perspectief. Apple communiceert toch wel iets naar KPN zou je denken…

ja natuurlijk communiceren ze dat als is het misschien een keer in de week, maar denk dat ze niet alles willen delen met ons omdat er natuurlijk ook weer mensen zijn die teveel gaan graven. 

het enige verschil op deze nieuwe mail is de zin 'Natural Titanium komt er bijna aan.’ 

maar goed natuurlijk kan ik niet weten of dit automatisch is of dat ze aan de hand van een indicatie ‘bijna’ ook menen.😅

Ik heb dit keer geen mail ontvangen? Wat raar

• Deelnemer
  • October 1, 2023

Hier ook nog geen mail. Apart dat er verschil in zit.

Status is hier trouwens nog steeds niet veranderd. Nog steeds 1 controleren 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • October 1, 2023

Blijf het toch bijzonder vinden, dat reserveren, de volle prijs betalen en dan vervolgens nog meer dan 5 a 6 weken moeten wachten. In de wetenschap dat een nieuwe telefoon over gemiddeld 52 weken weer uitkomt en de waarde van een telefoon almaar daalt.

• Helper
  • October 1, 2023

Status is hier trouwens nog steeds niet veranderd. Nog steeds 1 controleren 

Denk dat dit pas veranderd als je toestel op voorraad is en verzonden gaat worden :(

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 1, 2023

Geen nieuws is goed nieuws?