Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 15, 2023
  • 914 reacties
  • 60676 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

914 reacties

• Nieuwkomer
  • October 4, 2023

mag ik vragen wanneer je je bestelling hebt gedaan? Dan weet ik wellicht waar ik in de ‘rij’ sta

Status is trouwens 'in verwerking'. Meteen op 15 september tijdens de pre-order rond 14:20.

Ik heb m eerder besteld, zelfde model/kleur en bij mij staat ie nog op “controleren”

Als eerste besteld→ als eerste verstuurd?

Zoveelste belofte die KPN niet nakomt

• Helper
  • October 4, 2023

Jezus te paard, dan moet ik nog even een week of twee geduld hebben. Ik i.v.m werk pas rond 18:00.

geniet er van! 

Ah shit dat is jammer! Geduld wordt wel beloond met zo een mooi toestel. 

• Helper
  • October 4, 2023

Ik heb m eerder besteld, zelfde model/kleur en bij mij staat ie nog op “controleren”

Kan je niet op nummer 2 Verwerking klikken? Hij blijft standaard op 1 staan en je kunt alleen op 2 klikken als de status dat ook daadwerkelijk is.

• Nieuwkomer
  • October 4, 2023

I received an email today to schedule delivery appointment for Iphone 15 pro max Blue titanium 256GB, Order was placed on September 16th 15:05. 

• October 4, 2023

Ik heb vannacht ook een mail gekregen om een bezorgmoment uit te kiezen! Eindelijk :)

• Nieuwkomer
  • October 4, 2023

Kan je niet op nummer 2 Verwerking klikken? Hij blijft standaard op 1 staan en je kunt alleen op 2 klikken als de status dat ook daadwerkelijk is.

verrek haha! Eindelijk stap 2!

iemand al ervaring hoelang het dan nog duurt?

• Helper
  • October 4, 2023

verrek haha! Eindelijk stap 2!

iemand al ervaring hoelang het dan nog duurt?

Hahaha gelukkig! Voelde me al bijna schuldig dat ik hem eerder zou ontvangen ;)

Geen idee. Ik hoop dat we vandaag en anders max morgen een bezorgmoment kunnen kiezen. Vóór zondag ontvangen zou moeten lukken lijkt me.

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • October 4, 2023

I received an email today to schedule delivery appointment for Iphone 15 pro max Blue titanium 256GB, Order was placed on September 16th 15:05. 

September the 16th is a Saturday. Did you order on Friday or Saturday? Because September 16th at 15.05 is 25 hours after the pre ordering started.

I renewed my subscription on Friday September 15 at 14.02 wit the Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium and I’m still in Step 1 with no progress.

• Helper
  • October 4, 2023

September the 16th is a Saturday. Did you order on Friday or Saturday? Because September 16th at 15.05 is 25 hours after the pre ordering started.

I renewed my subscription on Friday September 15 at 14.02 wit the Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium and I’m still in Step 1 with no progress.

Je kan niet zelf klikken op 2 / Verwerking? Gaat niet automatisch namelijk.

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • October 4, 2023

Verrek, je hebt gelijk. Ik zie nu ook dat ik op stap 2 kan klikken. 

• Helper
  • October 4, 2023

Haha kijk zo maak ik ook andere mensen blij ! 😁

• Nieuwkomer
  • October 4, 2023

yeah, it was Saturday 16th.

• October 4, 2023

Zojuist een SMS en email ontvangen dat de mijne bezorgd kan worden. Iphone 15 pro max 256gb blue titanium. Veel succes allemaal hoop dat jullie hem ook snel krijgen 

Super!

Mijn status staat nog op controleren maar wel met dit er onder:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Blij !!

Hoop dat je hem binnenkort ook krijgt, het duurde even maar het is het wachten wel waard hoop ik haha. Kan niet wachten tot vrijdag wanneer ie bezorgd zal worden. Hoop dat het vroeg in de ochtend zal zijn 😅

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • October 4, 2023

Ik log elke dag een keer in maar ben zo gefocust op die stap 1 en het is mij totaal niet opgevallen dat er opeens een vinkje op de plek van de 2 stond. Zou handiger zijn als je direct in stap 2 terechtkomt. 

• Deelnemer
  • October 4, 2023

Iemand die de IPhone 15 Pro Max 256GB in Black Titanium besteld heeft op de 15e. Al verder dan stap 1 controleren? Lees jullie reacties graag! Hier rond 20.00 besteld

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • October 4, 2023

Iemand die de IPhone 15 Pro Max 256GB in Black Titanium besteld heeft op de 15e. Al verder dan stap 1 controleren? Lees jullie reacties graag! Hier rond 20.00 besteld

Yes. Sta sinds vandaag bij stap 2. Heb hem wel erg vroeg besteld op de preorder dag.

• Helper
  • October 4, 2023

Ik log elke dag een keer in maar ben zo gefocust op die stap 1 en het is mij totaal niet opgevallen dat er opeens een vinkje op de plek van de 2 stond. Zou handiger zijn als je direct in stap 2 terechtkomt. 

Is inderdaad een beetje onlogisch...maar ach ben al erg blij! Nu wachten op het kiezen van een bezorgmoment.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 4, 2023

Lekkah! 

mag ik vragen wanneer je je bestelling hebt gedaan? Dan weet ik wellicht waar ik in de ‘rij’ sta

Status is trouwens 'in verwerking'. Meteen op 15 september tijdens de pre-order rond 14:20.

Ik weet niet meer hoe laat ik ‘m besteld heb (iPhone 15 plus Pink). Maar bij mij nog op controleren :-(

• Deelnemer
  • October 4, 2023

Yes. Sta sinds vandaag bij stap 2. Heb hem wel erg vroeg besteld op de preorder dag.

Hoelaat heb je hem besteld en vanaf Hoelaat sta je op 2??

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • October 4, 2023

Hoelaat heb je hem besteld en vanaf Hoelaat sta je op 2??

Rond 1430 besteld, en sinds vanochtend uur of 9 sta ik op stap 2.

• Helper
  • October 4, 2023

Dacht eens kijken of ik stiekem ook op stap twee kan klikken, maar helaasch! 

verwacht er volgende week bij te zitten dan. 

Lekkah! 

Vreemd… ik heb toen ook besteld, volgens mij zelfde toestel maar mijne staat nog steeds op controleren…. Wanneer heb jij de gereserveerd mail gehad de 15de?

• Deelnemer
  • October 4, 2023

I have pre ordered 15 pro max  256GB NT on 15th September 14;30 around and received the conform email at 15:00 around. and my status is still on controlleren , Is there someone else has same situation as well?

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 4, 2023

I have pre ordered 15 pro max  256GB NT on 15th September 14;30 around and received the conform email at 15:00 around. and my status is still on controlleren , Is there someone else has same situation as well?

Same here, my status is still on step 1. I ordered the same phone, with the same color on the same date. But at 14:02 but recieved confirmation order at 14:27. 

I allready called, but as usual the service desk can not see anything. But because of the date and time, he thinks i will be on the next batch between 15 and 22 of october.

• Helper
  • October 4, 2023

Lekkah! 

Vreemd… ik heb toen ook besteld, volgens mij zelfde toestel maar mijne staat nog steeds op controleren…. Wanneer heb jij de gereserveerd mail gehad de 15de?

Pas om 14:55 terwijl ik een halfuur daarvoor dus heb besteld.