Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 15, 2023
  • 914 reacties
  • 60678 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

914 reacties

• Nieuwkomer
  • October 4, 2023

Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium van mijn broertje is nu verzonden. Hij heeft het als laatst besteld van de familie einde middag 16 september. Mijn Pro max black 256GB die ik eerder heb besteld staat nog steeds op controleren. Denk dat de blauw dan niet zo veel is besteld

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 4, 2023

Ik heb even een vraagje voor degene die hun telefoon al hebben. Moet je persé zelf thuis zijn, of is het ook goed als bijvoorbeeld iemand anders thuis is bij jou en het pakketje in ontvangst neemt? Vragen ze echt om legitimatie? 

• Helper
  • October 4, 2023

Wat is het voordeel van al jaren klant zijn bij kpn?  Iphone 15 kost hetzelfde voor nieuwe als klanten die al jaren trouw zijn aan kpn waarom zouden we dan bij kpn blijven!?

Je verwacht dat ze korting geven op nieuwe hardware.. omdat je al jaren klant bent ergens? Nog nooit van gehoord. 

SymonOS
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2023

Ik heb even een vraagje voor degene die hun telefoon al hebben. Moet je persé zelf thuis zijn, of is het ook goed als bijvoorbeeld iemand anders thuis is bij jou en het pakketje in ontvangst neemt? Vragen ze echt om legitimatie? 

Uit ervaring, met pakketjes waar dat vaak in de mail staat, klopt het 50/50. Soms vragen ze er om, maar vaak ook niet. Voor de zekerheid zou ik het maar wel paraat hebben, zou zonde zijn als ze het weer moeten meenemen.

Overigens, mijn Pro Max Wit 256GB is verzonden, morgen thuis.

• Helper
  • October 4, 2023

Ik heb de 15de bestel IPhone 15 Pro Max 256GB NATURAL ROND 15:00 helaas nog steeds op status controleren ik hoop maar dat ik hem voor de 15 oktober krijg omdat ik naar Dubai ga 

• Deelnemer
  • October 4, 2023

Zojuist een SMS en email ontvangen dat de mijne bezorgd kan worden. Iphone 15 pro max 256gb blue titanium. Veel succes allemaal hoop dat jullie hem ook snel krijgen 

Super!

Mijn status staat nog op controleren maar wel met dit er onder:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Blij !!

Dit staat er ook bij mij al sinds vanmorgen vroeg 

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

hopelijk krijgen we in de loop van donderdag morgen meer nieuws 

🤞🏻

• Helper
  • October 5, 2023

Zojuist een SMS en email ontvangen dat de mijne bezorgd kan worden. Iphone 15 pro max 256gb blue titanium. Veel succes allemaal hoop dat jullie hem ook snel krijgen 

Super!

Mijn status staat nog op controleren maar wel met dit er onder:

Blij !!

Dit staat er ook bij mij al sinds vanmorgen vroeg 

hopelijk krijgen we in de loop van donderdag morgen meer nieuws 

🤞🏻

Ik hoop het ook. Had eerlijk gezegd gehoopt en gedacht dat we het nu al zouden hebben maar wie weet in de loop van de dag !

• Deelnemer
  • October 5, 2023

Hoe lang duurt het klaarmaken voor verzending????

bij mij al meer dan 24 uur. 

• Helper
  • October 5, 2023

Hoe lang duurt het klaarmaken voor verzending????

bij mij al meer dan 24 uur. 

Bij mij ook. Blijkbaar veel werk zo een iphone doosje inpakken...🙄

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 5, 2023

Nou is mooi klote dus als KPN de pre-orders verwerkt op basis van tijdstip van reservering en niet op basis van orderbevestiging. Want de reservering mail kreeg ik echt 2 uur later pas binnen.

• October 5, 2023

Mijne rond 21:30 besteld en de bevestiging een aantal minuten later gekregen (op de 15de) gisteren een afspraak gemaakt voor bezorging

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 5, 2023

Mijne rond 21:30 besteld en de bevestiging een aantal minuten later gekregen (op de 15de) gisteren een afspraak gemaakt voor bezorging

Ja ligt er ook aan welk model. Toevallig is het model die ik gekozen heb juist het model die 99% van mensen wilde hebben.

• Deelnemer
  • October 5, 2023

Sowieso raar dat ik mijn telefoon heb besteld om 14.10 ofzo en pas om 16.30 uur een “je telefoon is gereserveerd” mail kreeg… betekent wsl dat ik dus nog weken kan wachten? Ik kreeg wel mijn factuur en bestelgegevens om 14.41. Lekker dan

Precies dit heb ik ook.. mag het toch niet hopen, lees dat mensen die later hebben besteld (en hetzelfde toestel) al wel op stap 2 staan .. 

• Deelnemer
  • October 5, 2023

Nou is mooi klote dus als KPN de pre-orders verwerkt op basis van tijdstip van reservering en niet op basis van orderbevestiging. Want de reservering mail kreeg ik echt 2 uur later pas binnen.

Dat valt nog mee, ik pas 5 a 6 uur later en al voor half 3 besteld.. lekker dan ;/

• Deelnemer
  • October 5, 2023

Toch vreemd:

als eerste besteld, als eerste geleverd.

en als tweede besteld?

als laatste geleverd?

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 5, 2023

Ik denk dat KPN houd aan de reservering tijdstip, wat ik erg onbeschoft vind van handelen, aangezien zoiets op basis van orderbevestiging moet gaan.

Maar ach, je ken kwaad en onrecht vinden maar je kan er 0,0 wat aan doen. KPN doet toch wat hij/zij wilt en hij/zij het systeem de orders afhandelt. 

Al met al. Reserverings mail tijdstip = verwerkingstijdstip van KPN. Want op basis van tijdstip van betaling of tijdstip van orderbevestiging is het zekers niet. Dus blijft er maar 1 soort tijdstip over en dat is de reservering tijdstip.

Of KPN lult gewoon maar raak met hun 1e komt 1e maalt verhaal.

Het zal toch niet waar zijn. Ik heb om 14:07 op de 15e besteld. En pas je iPhone is gereserveerd op maandag 18 om 10:24 gekregen. En dan heb ik ook nog eens de PM 256 NT gekocht. 

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 5, 2023

Het zal toch niet waar zijn. Ik heb om 14:07 op de 15e besteld. En pas je iPhone is gereserveerd op maandag 18 om 10:24 gekregen. En dan heb ik ook nog eens de PM 256 NT gekocht. 

Ik heb om 14:02 besteld op de 15e maar om 16:37 de reserveringsmail. Andere mensen hier met zelfde toestel PM 256 NT hebben later besteld, iemand zelfs om 14:30 maar had vermoedelijk zijn reserverings mail eerder dan mijn tijdstip, maar zit nu in het verzend proces.

• Deelnemer
  • October 5, 2023

Wat ik vooral vreemd vind dat ik in de bestel status kan zien dat het toestel op voorraad is en 24 uur later nog geen bericht heb dat het toestel is verzonden. Dit ligt niet aan Apple maar aan de KPN!

• Deelnemer
  • October 5, 2023

Wat ik vooral vreemd vind dat ik in de bestel status kan zien dat het toestel op voorraad is en 24 uur later nog geen bericht heb dat het toestel is verzonden. Dit ligt niet aan Apple maar aan de KPN!

Oh ja, 

in die mail van KPN staat: “Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om je toestel zo snel mogelijk bij je te bezorgen.”

• Nieuwkomer
  • October 5, 2023

Ik heb om 14:02 besteld op de 15e maar om 16:37 de reserveringsmail. Andere mensen hier met zelfde toestel PM 256 NT hebben later besteld, iemand zelfs om 14:30 maar had vermoedelijk zijn reserverings mail eerder dan mijn tijdstip, maar zit nu in het verzend proces.

Ik heb de PM 256 NT twee keer besteld, beide om 14:33 uur op 15-09. Kreeg de “je toestel is gereserveerd” e-mail om 15:13 uur. 

Zojuist een e-mail dat ze beide onderweg zijn met PostNL en dat ze vandaag geleverd gaan worden! 🎊

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 5, 2023

Ik heb de PM 256 NT twee keer besteld, beide om 14:33 uur op 15-09. Kreeg de “je toestel is gereserveerd” e-mail om 15:13 uur. 

Zojuist een e-mail dat ze beide onderweg zijn met PostNL en dat ze vandaag geleverd gaan worden! 🎊

Ja, dus ik zat bij het correcte eind. Ze doen het op basis van reservering tijdstip en niet op basis van bestel of bevestiging tijdstip.

1e komt 1e maalt = bullshit dus @ KPN. 

• Nieuwkomer
  • October 5, 2023

Ja, dus ik zat bij het correcte eind. Ze doen het op basis van reservering tijdstip en niet op basis van bestel of bevestiging tijdstip.

1e komt 1e maalt = bullshit dus @ KPN. 

Ik denk dat je gelijk hebt! Misschien waren er rond 14:00 uur zo veel bestellingen op hetzelfde moment dat het systeem het niet aan kon? Hoop dat je er bij de volgende zending bij zit!

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • October 5, 2023

Volgensmij klopt dat met die tijd niet. 
25 september besteld en bevestigingsmail om 11.59. Pro 256gb black. 

mijn status is nog steeds niet op voorraad. Ook lekker dat een hele shitload mensen de iPhone goedkoop hebben besteld en dan maandelijks contract direct weer opzeggen. Vaste klanten en jaar contracten hadden voor mogen gaan. 

Ik had dit gevoel al vanaf het begin…. Dit gestuurd aan de KS op 18.