Skip to main content

Het is zo ver, Apple heeft de iPhone 15 onthuld. Vanaf vrijdag 15 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 15 bij KPN. Ben je benieuwd naar de specificaties en/of levertijden van de nieuwe iPhone? Je leest het in dit topic.

 

Specificaties iPhone 15 (Pro)

Een nieuwe iPhone betekent nieuwe specificaties. Dit jaar zijn er weer veel nieuwe ontwikkelingen voor de iPhone. De nieuwe iPhone 15 toestellen hebben sinds dit jaar een nieuwe aansluiting, namelijk USB-C. 

Bij de iPhone Pro (Max) maakt 'mute-knop' aan de zijkant plaats voor de actieknop. Deze actieknop is vrij in te stellen voor verschillende apps met allerlei functies zoals het openen of activeren van je zaklamp, stiltemodus, dictafoon of camera.

Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 15-serie? Gebruik ons handige overzicht hieronder en kies welke iPhone het beste bij jou past.

  iPhone 15 iPhone 15 Plus iPhone 15 Pro iPhone 15 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto (periscope lens)
Camera (megapixels) 48MP 48MP 48MP 48MP
Display 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Zwart, blauw, roze, geel, groen Zwart, blauw, roze, geel, groen Zwart, zilver, blauw, grijs Zwart, zilver, blauw, grijs
Batterij 3877 mAh 4912 mAh 3650 mAh 4852 mAh
Processor A16 Bionic (4nm) A16 Bionic (4nm) A17 Pro-chip (3nm) A17 Pro-chip (3nm)
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 6GB 6GB 8GB 8GB
Poort USB-C port USB-C port USB-C port USB-C port

 

Apple iOS 17

Apple heeft ook een nieuwe versie van hun besturingssysteem aangekondigd. Je leest hier alles over Apple iOS 17.

 

Levertijd iPhone 15 (Pro) bij KPN

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 15 september om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 22 september om 08:00 uur.

De eerste uitlevering van de iPhones begint op 22 september, tegelijk met de normale verkoop. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling
 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 15 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 15 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Apple Watch Series 9

Naast de nieuwe iPhone heeft Apple ook de Apple Watch Series 9 en Apple Watch Ultra 2 gelanceerd. Je bekijkt de Apple Watch bij KPN hier.

 

Wil je nog meer kijken en vergelijken, check dan zeker onze vergelijkingspagina's:

iPhone 15 vs iPhone 14
iPhone 15 vs iPhone 15 Pro

 

Veelgestelde vragen

 

 Wanneer komt de iPhone 15 uit?

De release datum van de nieuwe iPhone 15 is vrijdag 22 september 2023.

 

Wat kost een iPhone 15?

Voor de beste prijzen bestel je de iPhone 15 bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en ga voor jouw ideale iPhone met abonnement. Bij het bestellen vind je ook de prijs van jouw gekozen iPhone 15.  

 

Waar kan ik de iPhone 15 bestellen?

De iPhone 15 is vanaf vrijdag 22 september gemakkelijk te bestellen via onze shop. Wil je de iPhone 15 als een van de eerste in huis hebben? Pre-order de nieuwe iPhone 15 vanaf vrijdag 15 september 14:00 via onze shop.

 

 Kan ik met de iPhone 15 gebruikmaken van 5G?

Ja, je kan met de iPhone 15 5G gebruik maken van het krachtige 5G-netwerk van KPN.   

 

Welke simkaart kan ik gebruiken voor mijn iPhone 15?

Bij de iPhone 15  kan je een dualsim gebruiken met twee actieve e-sim's of een nanosimkaart en een e-sim.  

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

 

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Is de iPhone 15 waterdicht?

De iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max hebben een IP68-classificering volgens IEC-standaard 60529. Dit houdt in dat ze spat-, water- en stofbestendig zijn tot 30 minuten en 6 meter diep. Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat dit minder kan worden door slijtage door gebruik.   

* De iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max zijn spat-, water- en stofbestendig en getest onder gecontroleerde omstandigheden.   

 

Kan ik de iPhone 15 ook zakelijk bestellen?

Natuurlijk kan je de iPhone 15-serie ook bij KPN zakelijk bestellen. Kijk voor de mogelijkheden in onze  zakelijke shop. 

 

Apple heeft de Apple Watch Series 9 aangekondigd, gaat KPN deze ook verkopen?

Verberg inhoud

Ja! Hier vind je de beschikbare Apple Watches

Elk jaar verbaas ik me weer over de verhitte opmerkingen dat het allemaal zo lang duurt bij die pre-orders totdat het toestel geleverd wordt en dat anderen hem bij "gewone" aankoop in een (niet KPN) winkel soms zelfs eerder in huis hebben dan via de pre-orders bij KPN.

Mijn vraag is dan wat er zo belangrijk is aan het zo snel geleverd krijgen van die nieuwe iPhone?

Is jouw huidige iPhone dan echt aan het einde van zijn leven en kan hij echt geen dag langer mee of spelen er andere zaken?


  

De iPhone 15 zal pas vanaf de 22e geleverd kunnen worden, tot die tijd wacht de order om verder te gaan. Tot die datum kan jullie order daarop blijven staan. Dat is gewoon afwachten tot vrijdag dus.

Ik neem aan dat diegenen die gepre-ordered hebben 'm op de 22e ontvangen en de status dan donderdag al wijzigt met een T&T? :)

 

(mits het toestel ook de status gereserveerd kreeg in de e-mail, dan)

Als diegene die gepre-ordered hebben hem niet eerder hebben dan mensen die het gewoon in de winkel kunnen kopen lijkt mij het hele pre order gebeuren een beetje krom.. Ik vroeg me tevens af of het mogelijk is om je bestelling af te halen in een winkel de 22e?

 

Het ophalen van jouw bestelling in de winkel is helaas niet mogelijk. Je ontvangt zo spoedig als mogelijk een mail met daarin de details van de aflevering. We zijn afhankelijk daarin van de voorraden die we ontvangen en zaken als geheugen en uitvoering spelen ook een rol. 


Elk jaar verbaas ik me weer over de verhitte opmerkingen dat het allemaal zo lang duurt bij die pre-orders totdat het toestel geleverd wordt en dat anderen hem bij "gewone" aankoop in een (niet KPN) winkel soms zelfs eerder in huis hebben dan via de pre-orders bij KPN.

Mijn vraag is dan wat er zo belangrijk is aan het zo snel geleverd krijgen van die nieuwe iPhone?

Is jouw huidige iPhone dan echt aan het einde van zijn leven en kan hij echt geen dag langer mee of spelen er andere zaken?

Als je je elk jaar weer verbaast, moet je misschien ook niet meer reageren 🙂. De één zit liever voor tientallen euro's in een voetbalstadion en de ander draagt z'n geld liever weg naar Apple en wil de nieuwste tech zo snel mogelijk in huis hebben. Je hoort ons ook niet zeggen dat 't lang duurt, maar dat bestellingen nog op ‘controleren’ staat en de zekerheid van de pre-order mist. Enthousiasme.

 


Dat weet alleen Apple.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?
Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welk type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen.

 

Dat schept al wat meer duidelijkheid idd. Dan snap ik 'm. Ik heb om 13.57 besteld. Zou toch wel goed moeten zijn zou je zeggen :P

 

Pre-order zou toch moeten betekenen dat je voor vrijdag moet weten waar je aan toe bent? Ik begrijp dat we dus maar moeten afwachten wanneer de postbode aan de deur staat.

Er zijn zoveel wederverkopers en we kiezen voor KPN voor een reden!

 

Eens. Alleen wat mij even ontschoot was dat KPN idd afhankelijk is van voorraad. Ik mag echter wel aannemen dat als je om prime time hebt gepre-orderd je 'm wel vrijdag zult hebben. Daar zou KPN imo hypothetisch wel antwoord op kunnen geven. Als je de 1e bent, zou je donderdag idd de T&T moeten krijgen (theoretisch en hypothetisch dan).

@Remco_ , kun jij dat wel bevestigen?


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast dan ook “pre-order nu”. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.


@ViezeVis Er is altijd een kans natuurlijk! 😄 Maar mijn ervaringen rond de release is dat er heel veel mensen op het moment dat de preorder live gaat hun bestelling plaatsen en dat vaak dan ook kiezen voor een bepaalde uitvoering. Ik hoop echt dat je het toestel meteen in handen krijgt, maar ik kan daar geen garanties voor geven.  


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast ook pre-order. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.

Dat vroeg ik mij dus ook al af, als hij niet vrijdag geleverd word kan ik inderdaad beter naar een winkel toe gaan. Dan is het de eerste en laatste keer voor mij dat ik iets “pre” order


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast ook pre-order. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.

 

Nee hoor. Een pre-order wil niet zeggen ‘levering op’. Er staat ook ‘levering vanaf’. Als je 'm gisteravond besteld hebt heb je de pre-order boot gemist ben ik bang. Ben wel benieuwd of je 'm dan ook ontvangt a.s. vrijdag.

 

/Edit

Het is echter gebruikelijk dat je bij een pre-order de telefoon krijgt op het moment van verkoop in de winkel. Dus a.s. vrijdag. Ik hoop iig dat je donderdag een T&T krijgt. Maar my 2 cents… ik denk dat je afgelopen vrijdagmiddag 14:00 klaar had moeten zitten. En anders a.s. vrijdag klaarstaan.


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast ook pre-order. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.

 

Nee hoor. Een pre-order wil niet zeggen ‘levering op’. Er staat ook ‘levering vanaf’. Als je 'm gisteravond besteld hebt heb je de pre-order boot gemist ben ik bang. Ben wel benieuwd of je 'm dan ook ontvangt a.s. vrijdag.

Kijk, ik snap wat je zegt. Maar kan jij mij vertellen wat het nut van een pre-order is als je vervolgens alsnog weken wacht terwijl die telefoon hier vrijdag wel te koop is in een lokale telefoonwinkel?


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast ook pre-order. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.

 

/Edit

Het is echter gebruikelijk dat je bij een pre-order de telefoon krijgt op het moment van verkoop in de winkel. Dus a.s. vrijdag. Ik hoop iig dat je donderdag een T&T krijgt. Maar my 2 cents… ik denk dat je afgelopen vrijdagmiddag 14:00 klaar had moeten zitten. En anders a.s. vrijdag klaarstaan.

Denk inderdaad dat je laatste scenario de realiteit gaat zijn, helaas. Ik zal afwachten maar ik annuleer dan idd z.s.m. Ik ben groot Apple fan haha, en vind het gaaf om als 1 van de eerste de telefoon in huis te hebben. Helaas al via Apple besteld rond 15u afgelopen vrijdag, pas levering in oktober vandaar annulering bij Apple en gisterenavond via KPN besteld.

 


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast ook pre-order. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.

 

Nee hoor. Een pre-order wil niet zeggen ‘levering op’. Er staat ook ‘levering vanaf’. Als je 'm gisteravond besteld hebt heb je de pre-order boot gemist ben ik bang. Ben wel benieuwd of je 'm dan ook ontvangt a.s. vrijdag.

Kijk, ik snap wat je zegt. Maar kan jij mij vertellen wat het nut van een pre-order is als je vervolgens alsnog weken wacht terwijl die telefoon hier vrijdag wel te koop is in een lokale telefoonwinkel?

 

We begrijpen elkaar :-)

Maar ja, als KPN idd afhankelijk is van voorraad van Apple dan kun je ook niks beloven. Het zal alleen zuur zijn als je wel die ‘gereserveerd’ mail hebt ontvangen en je straks niks krijgt. Dan hadden ze idd beter niks kunnen sturen 😅


Ben toch wel nieuwsgierig wanneer die geleverd wordt, gisterenavond pre-order 15 pro max besteld. Als die vrijdag niet komt cancel ik ‘em gewoon en ga ik wel ergens naar een lokale winkel. Is toch niet voor niets een pre-order? Vind het beetje raar dat ook overal staat levering “vanaf” 22 september en daarnaast ook pre-order. Zo wek je het idee dat als mensen nu bestellen ze de iPhone vrijdag in ontvangst mogen nemen. Hoop dat het zo is, zou het vervelend vinden als het niet zo is. Ik snap dat er vanaf staat maar geef dan aan met iets van een waarschuwingsbanner dat het niet bekend is wanneer die geleverd gaat worden en i.v.m. de nu al grote tekorten mogelijk wel even kan duren.

 

Nee hoor. Een pre-order wil niet zeggen ‘levering op’. Er staat ook ‘levering vanaf’. Als je 'm gisteravond besteld hebt heb je de pre-order boot gemist ben ik bang. Ben wel benieuwd of je 'm dan ook ontvangt a.s. vrijdag.

Kijk, ik snap wat je zegt. Maar kan jij mij vertellen wat het nut van een pre-order is als je vervolgens alsnog weken wacht terwijl die telefoon hier vrijdag wel te koop is in een lokale telefoonwinkel?

 

De kans dat de telefoon vrijdag te koop is in de lokale telefoonwinkel is vrij klein. 

Ook zij zullen waarschijnlijk bevoorraad worden vanuit ofwel de provider ofwel Apple zelf, maar de aantallen die ze ontvangen zijn een stuk lager dan rechtstreeks naar de provider gaan.


@rickvano ; Apple zelf was al binnen 30 minuten door hun pre-order heen (Tweakers forum). Houd ons op de hoogte a.s. donderdag :)


@rickvano ; Apple zelf was al binnen 30 minuten door hun pre-order heen (Tweakers forum). Houd ons op de hoogte a.s. donderdag :)

Had het inderdaad ook gezien, zag ook vanochtend op het Tweakers forum dat al iemand bij de KPN door was naar stap 2 in Mijn Bestelling. Dus van Controleren → Verwerking.

 

We zullen af moeten wachten, ik hoop dat vrijdag het gloednieuwe toestel geleverd wordt, zo niet is het een teleurstelling maar geen wereld ramp, mijn iPhone 13 Pro Max werkt ook nog goed. Wat een luxe eigenlijk dat we ons met z’n allen druk maken over de snelste levering van een nieuwe telefoon hahaha.


@rickvano ; Apple zelf was al binnen 30 minuten door hun pre-order heen (Tweakers forum). Houd ons op de hoogte a.s. donderdag :)

 

 

Had het inderdaad ook gezien, zag ook vanochtend op het Tweakers forum dat al iemand bij de KPN door was naar stap 2 in Mijn Bestelling. Dus van Controleren → Verwerking.

 

We zullen af moeten wachten, ik hoop dat vrijdag het gloednieuwe toestel geleverd wordt, zo niet is het een teleurstelling maar geen wereld ramp, mijn iPhone 13 Pro Max werkt ook nog goed. Wat een luxe eigenlijk dat we ons met z’n allen druk maken over de snelste levering van een nieuwe telefoon hahaha.

 

Liefhebbers :)

Kon het bericht niet zo snel op Tweakers vinden helaas. Mijne is nog niet door 😭


@rickvano ; Apple zelf was al binnen 30 minuten door hun pre-order heen (Tweakers forum). Houd ons op de hoogte a.s. donderdag :)

 

 

Had het inderdaad ook gezien, zag ook vanochtend op het Tweakers forum dat al iemand bij de KPN door was naar stap 2 in Mijn Bestelling. Dus van Controleren → Verwerking.

 

We zullen af moeten wachten, ik hoop dat vrijdag het gloednieuwe toestel geleverd wordt, zo niet is het een teleurstelling maar geen wereld ramp, mijn iPhone 13 Pro Max werkt ook nog goed. Wat een luxe eigenlijk dat we ons met z’n allen druk maken over de snelste levering van een nieuwe telefoon hahaha.

 

Liefhebbers :)

Kon het bericht niet zo snel op Tweakers vinden helaas. Mijne is nog niet door 😭

 

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/76565572#76565572


 

The refresh-squad is going strong…

 


Als ik kijk op de Apple site zelf dan kan ik de telefoon die ik heb besteld of Zaterdag ophalen in Amsterdam of deze kan ik tussen 11-18.10 verwachten per postzending. Kijk ik bij Amac dan is het “levering vanaf 22 September”.

 

Preorder is voor mij dat je als een van de eersten in de rij staat. En wat KPN binnenkrijgt is per zending niet altijd voor het aantal mensen in de wachtrij, dus dan wacht je iets langer. Is al jaren zo. 

 

Ja je kunt het direct kopen bij andere winkels maar ik wil juist met abonnement. 


Als ik kijk op de Apple site zelf dan kan ik de telefoon die ik heb besteld of Zaterdag ophalen in Amsterdam of deze kan ik tussen 11-18.10 verwachten per postzending. Kijk ik bij Amac dan is het “levering vanaf 22 September”.

 

Preorder is voor mij dat je als een van de eersten in de rij staat. En wat KPN binnenkrijgt is per zending niet altijd voor het aantal mensen in de wachtrij, dus dan wacht je iets langer. Is al jaren zo. 

 

Ja je kunt het direct kopen bij andere winkels maar ik wil juist met abonnement. 

Dat snap ik absoluut en vind ik ook een mooie instelling ik doe het via KPN omdat ik de service van KPN top vindt. Klantenservice KPN heb je nog mensen i.p.v. robots en ook een mooie prijs. Ik doe het niet via abonnement. Direct alles via eenmalige kosten (bewust i.v.m. BKR ed.). Dus voor mij “boeit” dit niet zoveel. Voor mij is de service en ook een deel merk loyaliteit (KPN kinda) voor mij dus de overweging om het via de KPN te bestellen. Maar op het moment dat KPN niet kan voldoen aan mijn mogelijk (veeleisende verwachtingen) denk ik dat ik liever via een andere partij de telefoon z.s.m. in handen heb.


@rickvano er komt al meer schot in de zaak. Komen meer berichten binnen over de veranderde status ‘Controleren’ naar ‘Verwerking’.


@rickvano er komt al meer schot in de zaak. Komen meer berichten binnen over de veranderde status ‘Controleren’ naar ‘Verwerking’.

Ik zag inderdaad meer reacties, ook die van jouw met “ruilen” hahaha, ik wacht maar even af, denk dat ik als 1 van de laatste naar fase 2 toe ga… Met zo’n recentelijke bestelling.


Bij mij staat die ook nog op controleren en had vrijdag besteld. 


Bij mij staat die ook nog op controleren en had vrijdag besteld. 

Ja zelfde hier maar dan gisterenavond, is toch raar dat KPN niet weet hoe & wat. Als bedrijf wil je wel inzicht in je voorraad en bestellingen. Lijkt er toch op dat er een bepaalde voorraad is bij de KPN want sommige mensen zijn inmiddels al bij Stap 3. Helaas is naar mijn mening de KPN super onduidelijk over huidige en mogelijke toekomstige voorraad.

 

Bron van mensen die al een telefoon uit de voorraad hebben bemachtigd voor de 22ste:
Tweakers Forum


Zie ook het startbericht. Daar staat dat we leveren op volgorde van bestelling en dat je we je op de hoogte houden.


Zie ook het startbericht. Daar staat dat we leveren op volgorde van bestelling en dat je we je op de hoogte houden.

Ik snap hier wat je zegt maar dit is een heel globaal makkelijk antwoord. Dat jullie leveren op volgorde van bestelling is redelijk logisch. Waar ik moeite mee heb is dat jullie niet expliciet vermelden bij bijvoorbeeld een bestelling dat het mogelijk is dat het toestel veel later geleverd word dan 22 september. Om het maar correct te maken staat er “Vanaf 22 september”. Ik had niet besteld als er overduidelijk stond dat er een kans bestaat dat het na de 22e pas geleverd wordt. Daarnaast vind ik het ook raar dat er dus wel een voorraad is want mensen zijn al bij bijv. een stap 3 maar jullie zeggen ja geen idee we hebben nog niks ontvangen, dus we kunnen niks zeggen over levertijden. Spreekt elkaar tegen, toch?


Reageer