Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

Denmon760
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2023

Zojuist nog eens gekeken, hij is eindelijk een stap verder en wordt deze week geleverd. PM 256 NT. 

Fingers crossed🤞🏽 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 oktober 2023
Denmon760 schreef:

Zojuist nog eens gekeken, hij is eindelijk een stap verder en wordt deze week geleverd. PM 256 NT. 

Fingers crossed🤞🏽 

Hier ook

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2023
Hallohe123 schreef:
EFranken schreef:

Wat duurt dit lang jongens…waar blijft mijn iPhone 15 pro Natural Titanium? Ik krijg elke week dezelfde mail dat hij er bijna aan komt. Maar ja .. bijna is momenteel een erg groot woord!

iphone 15 pro nt 18 september besteld en heb net een bericht gekregen dat hij morgen bezorgd word.

Dan heb je geluk. Ik heb hem 21 september besteld en na 4 keer een mailtje te hebben gehad hoor ik nu niks meer. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2023
Denmon760 schreef:

Fingers crossed🤞🏽 

Yes..hier ook !! Nu nog zien haha

• Topper
  • 45 reacties
  • 17 oktober 2023

Wanneer hadden jullie de bevestigingsmail binnen? Ik ben nog steeds geen steek verder namelijk. MP NT 256

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 oktober 2023
Madamewijnen schreef:

Wanneer hadden jullie de bevestigingsmail binnen? Ik ben nog steeds geen steek verder namelijk. MP NT 256

Besteld op 22-09, 12:50 bevestiging. Vanmiddag bericht dat deze klaar is voor levering. 
pro 128gb

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2023
Madamewijnen schreef:

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/
Ik kijk hier geregeld op gekeken en vandaag zag ik eindelijk dat die naar stap 2&3 gegaan is. En dat zal betekenen dat hij binnen 3 dagen thuisbezorg wordt.

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 oktober 2023
Denmon760 schreef:

Fingers crossed🤞🏽 

Wanneer had je hem preordered?

• Topper
  • 45 reacties
  • 17 oktober 2023

Ik heb besteld op 15-9 om 14.10… bevestigingsmail om 16.30. Ik word er echt moedeloos van

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 oktober 2023
MJ Eisinga schreef:
Denmon760 schreef:

Fingers crossed🤞🏽 

Hier ook

Wanneer heb jij hem preordered?

Madamewijnen schreef:

Hier hetzelfde besteld (MP NT 256gb) 15 september 15.50u en nog geen enkele beweging…..😣

Denmon760
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2023
Harry_99 schreef:
Denmon760 schreef:

Fingers crossed🤞🏽 

15-09 rond 15:00 en om 15:54 bevestiging dat hij gereserveerd was. 

• Topper
  • 45 reacties
  • 17 oktober 2023
Denmon760 schreef:
Harry_99 schreef:
Denmon760 schreef:

Fingers crossed🤞🏽 

Dit vind ik zo krom hè? Ik heb serieus een uur eerder besteld, hoezo krijg ik die mail dan pas om 16.30 en krijgt iemand die een uur later besteld zijn telefoon dan eerder? Niet dat ik het anderen niet gun hoor, maar ik heb serieus een afspraak verzet zodat ik om 14 uur kon bestellen haha 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 oktober 2023
Madamewijnen schreef:
Denmon760 schreef:
Harry_99 schreef:
Denmon760 schreef:

Fingers crossed🤞🏽 

Dit vind ik zo krom hè? Ik heb serieus een uur eerder besteld, hoezo krijg ik die mail dan pas om 16.30 en krijgt iemand die een uur later besteld zijn telefoon dan eerder? Niet dat ik het anderen niet gun hoor, maar ik heb serieus een afspraak verzet zodat ik om 14 uur kon bestellen haha 

Hier ook zo, word er nu echt moedeloos van 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 oktober 2023

Als ik zo naar deze reacties kijk, komt mijn iphone pas wanneer de iphone 16 bijna uitkomt. ik heb de 15 pro max 256gb naturel titanium pas besteld op 20 september. ik zal nog even lang moeten gaan wachten...

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 17 oktober 2023

Nog even een vraag. Ik heb afgelopen weekend een witte iPhone 15 Pro Max 256gb besteld bij de verlenging van mijn abonnement. 
mij heb ook een bevestiging etc. ontvangen dus dit zou goed moeten gaan. 

Nu valt me alleen wel op dat de status op controleren blijft staan. Is dit normaal?

Wie heeft hier ervaring mee?

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 oktober 2023
JanE.Heite schreef:

Nog even een vraag. Ik heb afgelopen weekend een witte iPhone 15 Pro Max 256gb besteld bij de verlenging van mijn abonnement. 
mij heb ook een bevestiging etc. ontvangen dus dit zou goed moeten gaan. 

Nu valt me alleen wel op dat de status op controleren blijft staan. Is dit normaal?

Wie heeft hier ervaring mee?

Het lijkt er op dat dit normaal is, omdat de voorraad “te controleren” valt. Nadat alle orders voor die van jou zijn verzonden, sturen ze jouw toestel op en verandert de status.

• Topper
  • 11 reacties
  • 17 oktober 2023
kvll schreef:
Erik_ schreef:

Harry_99 schreef:
kvll schreef:

ik heb de Iphone 15 Pro Max (titanium blue, 256GB) op 25 september besteld, dit is dus 3 weken geleden. nou staat er op het moment dat je de telefoon bestelt dat de levertijd 4 tot 5 weken is. Nu heb ik in de eerste anderhalve week van bestellen 3 keer een mailtje gekregen over dat het toestel niet op voorraad is. Verder heb ik niks van een update of een mail over of de telefoon weer op voorraad is en wanneer ik hem binnen kan krijgen en of ik alsnog 4 tot 5 weken moet wachten wanneer de telefoon wel weer op voorraad is. 

in de tussentijd is de levertijd bij bestellen op de site wel veranderd van “4 tot 5 wkn” naar “5 tot 6 wkn” en weer terug naar “4 tot 5 wkn” en toch nog geen update gehad ondanks dat de levertijd veranderd is geweest 

ik zou graag een goed antwoord willen ontvangen want ik wacht nu al zo lang en het is niet bepaald fijn om bovenop de 3 weken ook nog 4 tot 5 weken te wachten. 

Goed punt. Ik ben benieuwd naar het duidelijke antwoord van een Admin. Meerdere gebruikers zijn de leverbelofte zoek. Telefonisch geven ze in ieder geval geen duidelijkheid.

In de basis geldt de verwachte levertijd die wordt aangegeven op het moment dat je bestelt. Maar, meer duidelijkheid hebben wij ook niet. Precies uitlevering hangt af van wanneer wij leveringen krijgen vanuit Apple, en hoeveel/welke toestellen daar dan inzitten. Het enige antwoord dat we kunnen geven is afwachten. Houd de mail in de gaten. Zodra jouw toestel binnen is krijg je bericht.

goedemiddag Erik, 

fijn dat je gereageerd hebt op mijn bericht! ik snap dat jullie moeten wachten op de leveringen van apple dat is begrijpelijk, maar ik vind dit geen hele nuttige reactie, ik hou me mail al in de gaten en al deze 3 weken niks meer gekregen dan alleen maar geautomatiseerde mails waarin gezegd wordt dat het toestel nog niet op voorraad is.

je kan begrijpen dat ik hier niet heel blij van wordt en al helemaal niet als er na 3 weken nog steeds staat dat het toestel niet op voorraad is en de levertijd 4 tot 5 weken is. nogmaals ik wil niet bovenop de 3 weken 4 tot 5 weken wachten voordat het toestel binnen is. 

Ik heb vanmiddag om 17:38 een mail gekregen waarin stond dat het toestel nog steeds niet op voorraad is. nou zag ik daarna op de site dat de levertijd van”4 tot 5 wkn” veranderd is naar “3 tot 4 wkn” ik weet nu niet welke levertijd ik moet aanhouden, maar ik ga er nog steeds vanuit dat het “4 tot 5 wkn” duurt. ik hoop alleen echt dat ik niet langer dan 5 weken hoef te wachten aangezien ik nu al 3 weken wacht. 

Ik hoop dit keer een goed en duidelijk antwoord te krijgen!

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 oktober 2023

Kan het kloppen dat ze maar 1 keer per week een levering krijgen en uitsturen? 

Als dat zo is, gaat dit nog wel even duren. 

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 19 oktober 2023
Robin.wm schreef:

@Robin.wm ik vermoed dat ze leveringen krijgen zodra er voorraad wordt toegekend vanuit Apple. 
Apple trekt natuurlijk orders via hun eigen site voor op resellers als KPN. 

Ik denk niet dat er wekelijks, maar wellicht meerdere malen per week geleverd wordt. Of in het begin zelfs enkele keren per maand. 

maar geduld hebben we zeker nodig. Succes 

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 oktober 2023
Harry_99 schreef:
Robin.wm schreef:

@Robin.wm ik vermoed dat ze leveringen krijgen zodra er voorraad wordt toegekend vanuit Apple. 

Ik denk niet dat er wekelijks, maar wellicht meerdere malen per week geleverd wordt. Of in het begin zelfs enkele keren per maand. 

Zojuist een bezorgmoment mogen kiezen, dat ging veeel sneller dan verwacht. 

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 19 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Harry_99 schreef:
Robin.wm schreef:

@Robin.wm dat klinkt positief! 

Welk model heb je besteld?

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 oktober 2023
Harry_99 schreef:
Robin.wm schreef:

15 PM NT 256GB

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Harry_99 schreef:
Robin.wm schreef:

15 PM NT 256GB

En wanneer heb je besteld en bevestigingsmail binnen gekregen? Ik heb hetzelfde toestel besteld dus even benieuwd waar ik dan ongeveer sta op de wachtlijst 

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023

Aah ik zie nu dat ik ook mijn telefoon snel mag ontvangen. Sta nog wel op 1, maar wel bericht dat mijn toestel klaar wordt gemaakt voor verzending! Eindelijk! Benieuwd hoelang het nu nog duurt