Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 oktober 2023
Madamewijnen schreef:

Aah ik zie nu dat ik ook mijn telefoon snel mag ontvangen. Sta nog wel op 1, maar wel bericht dat mijn toestel klaar wordt gemaakt voor verzending! Eindelijk! Benieuwd hoelang het nu nog duurt 

Nice! Ik kreeg deze net ook, en kon een afspraak inplannen voor Dinsdag. Helaas niet eerder. 

Enjoy!

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Madamewijnen schreef:

Aah ik zie nu dat ik ook mijn telefoon snel mag ontvangen. Sta nog wel op 1, maar wel bericht dat mijn toestel klaar wordt gemaakt voor verzending! Eindelijk! Benieuwd hoelang het nu nog duurt 

Nice! Ik kreeg deze net ook, en kon een afspraak inplannen voor Dinsdag. Helaas niet eerder. 

Enjoy!

Hoelang duurde het voor je een afspraak kon inplannen en krijg je dan een mail? Ik heb nog niks ontvangen en sta nog wel op stap 1 

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 oktober 2023
Madamewijnen schreef:
Robin.wm schreef:
Madamewijnen schreef:

Enjoy!

Hoelang duurde het voor je een afspraak kon inplannen en krijg je dan een mail? Ik heb nog niks ontvangen en sta nog wel op stap 1 

Ik heb eigenlijk geen idee, had vandaag nog niet gekeken. 

Kreeg een SMS op het opgegeven nummer dat ik een afspraak kon maken, geen mail over gehad.

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Madamewijnen schreef:
Robin.wm schreef:
Madamewijnen schreef:

Enjoy!

Kreeg een SMS op het opgegeven nummer dat ik een afspraak kon maken, geen mail over gehad.

Top! Maar heb jij geen idee wanneer je bij stap 1 zag staan dat je toestel op voorraad was? Even aan t bedenken wanneer ik die sms dan kan verwachten

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 oktober 2023
Madamewijnen schreef:
Robin.wm schreef:
Madamewijnen schreef:
Robin.wm schreef:
Madamewijnen schreef:

Enjoy!

Top! Maar heb jij geen idee wanneer je bij stap 1 zag staan dat je toestel op voorraad was? Even aan t bedenken wanneer ik die sms dan kan verwachten

Helaas niet, door drukte vandaag helemaal niet gekeken naar de status verder. Kreeg uit het niets een SMS. Wellicht dat je die over een paar uurtjes krijgt? durf het niet te zeggen als ik eerlijk ben

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Eindelijk…. Van status 1 naar 2…. Besteld op 15 september 15.50u

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023

Ik ook eindelijk naar stap 2! Benieuwd wanneer we bezorgafspraak kunnen plannen nu 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 oktober 2023

Phoa.. iemand enig idee hoelang het nog duurt.*Besteld op 30 september in de kpn XL winkel met verlenging iphone pro 256gb NT

Heb zelfs het geld van m'n iphone x al op m'n rekening van recommance!. Word helemaal leip van deze leen samsung.

X maar vast verzonden ivm iedere week de zelfde mail "helaas je bestelling is niet op voorraad" 

"Zure zeik modes AAN"

Better save than sorry. Maar dit zag ik even niet aankomen. Eerder ging je naar de winkel levert je oude toestel in. kreeg je je toestel mee, kon je daar het restant betalen en ff handtekening zetten. Momenteel doen ze het via de zelfde website als thuis krijg je een SMS met een code die de medewerker invoert en krijg je het restant ff in een tussentijds factuur. Er niet bij vertellen dat je WEKEN! dient te wachten met de gebruiksaanwijzing hoe je je oude toestel dient op te sturen.. 

"Zure zeik modes UIT"

Maargoed.. geduld is een schone zaak.. 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 19 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Harry_99 schreef:
Robin.wm schreef:

Zojuist een bezorgmoment mogen kiezen, dat ging veeel sneller dan verwacht. 

@Robin.wm dat klinkt positief! 

Welk model heb je besteld?

15 PM NT 256GB

Wanneer heb je besteld?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 oktober 2023

Zie zojuist dat de status van mijn Iphone 15 Pro NT 256 ook van stap 1 naar 3 is gegaan. Ik heb hem besteld op 22 september. 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 19 oktober 2023
JessieG schreef:

Zie zojuist dat de status van mijn Iphone 15 Pro NT 256 ook van stap 1 naar 3 is gegaan. Ik heb hem besteld op 22 september. 

Wow, jeetje. Ik heb hem ook op 22 september besteld, nog geen SMSje en ook geen veranderingen in de stappen. 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 19 oktober 2023

Twee jaar geleden heb ik ongeveer 4,5 week gewacht op mijn iPhone 13 Pro Max, als ik dit aanhou zou het betekenen dat ik hem als goed is volgende week binnenkrijg, ben benieuwd.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 oktober 2023
MarcoBl schreef:
JessieG schreef:

Wow, jeetje. Ik heb hem ook op 22 september besteld, nog geen SMSje en ook geen veranderingen in de stappen. 

Ik kreeg echt letterlijk 3 minuten geleden een smsje van KPN over de bezorging van PostNL. Misschien dat ze op dit moment nog bestellingen aan het voorbereiden zijn? Hopelijk krijg je ook snel bericht.

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023

Ik heb ook een sms! Mijn toestel wordt als het goed is morgen bezorgd! 

Madamewijnen schreef:

Ja, die van mij komt ook morgen! 🥳

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 19 oktober 2023
Madamewijnen schreef:

GerbrandDiebels schreef:
Madamewijnen schreef:

Wanneer hebben jullie besteld?

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 19 oktober 2023
JessieG schreef:
MarcoBl schreef:
JessieG schreef:

Ik kreeg echt letterlijk 3 minuten geleden een smsje van KPN over de bezorging van PostNL. Misschien dat ze op dit moment nog bestellingen aan het voorbereiden zijn? Hopelijk krijg je ook snel bericht.

Laten we ‘t hopen! :D 

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 oktober 2023
MarcoBl schreef:
Madamewijnen schreef:

GerbrandDiebels schreef:
Madamewijnen schreef:

Wanneer hebben jullie besteld?

15 september om 14.10 uur haha

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 19 oktober 2023
JessieG schreef:

Hoe werkt de “als eerst besteld, als eerst geleverd” belofte? Ik heb m’n toestel de 17e (september) om 13:00 besteld (PM NT 256GB) en hij staat nog steeds op stap 1. Niemand bij KPN geeft een behulpzaam antwoord…

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 19 oktober 2023
Harry_99 schreef:
JessieG schreef:

Hoe werkt de “als eerst besteld, als eerst geleverd” belofte? Ik heb m’n toestel de 17e om 13:00 besteld (PM NT 256GB) en hij staat nog steeds op stap 1. Niemand bij KPN geeft een behulpzaam antwoord…

JessieG heeft de ‘Pro’ besteld als ik het lees, jij de ‘Pro Max’.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 oktober 2023

Zojuist is mijn status van stap 1 naar stap 3 gegaan. iPhone 15 pro Max NT 256gb

besteld op 15-9 19:28

Gereserveerd mail ontvangen 15-9 om 19:33

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 19 oktober 2023
MarcoBl schreef:
Harry_99 schreef:
JessieG schreef:

Hoe werkt de “als eerst besteld, als eerst geleverd” belofte? Ik heb m’n toestel de 17e om 13:00 besteld (PM NT 256GB) en hij staat nog steeds op stap 1. Niemand bij KPN geeft een behulpzaam antwoord…

JessieG heeft de ‘Pro’ besteld als ik het lees, jij de ‘Pro Max’.

Scherp scherp! Thnx voor je snelle reactie 👌🏻

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 oktober 2023

Hi,

ik heb ruim een maand geleden een iPhone 15 besteld samen met mijn vriendin.

Bij het bestellen was aangegeven dat de levering waarschijnlijk 1 tot 3 weken kan duren. 
Hierbij hebben we aan de verkoopster (telefonisch), aangegeven voor 1 maand op vakantie te zijn in oktober. 

Hier gaf de verkoopster op aan dat we allebei makkelijk zelf een bezorg moment kunnen inplannen zodra de toestellen op voorraad zijn. 

Ondertussen zijn beide onze toestellen op voorraad, echter kan mijn vriendin helemaal geen bezorg moment inplannen/uitkiezen en kan ik maar max. 5 dagen vooruit plannen. Dit terwijl we nog ruim 2 weken niet in NL zijn.

Grote frustratie omdat we KPN enkel en alleen kunnen bellen (nogal duur vanuit Indonesië), we verkeerde informatie van de verkoopster hebben gekregen en er in de mail staat ze de bestelling na 2 mislukte bezorg momenten annuleren. 

Nogal een flop in de verder uitstekende klantenservice van KPN. 

Hoe komen we in contact met KPN of wie weet hoe we hier het beste mee om kunnen gaan? 

Admin: samengevoegd met lopend topic over dit onderwerp

• Topper
  • 17 reacties
  • 20 oktober 2023

15 September rond 19:30 iPhone 15 PM NT 256gb besteld wordt bezorg vandaag

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • 20 oktober 2023
CerDin schreef:

Bij het bestellen was aangegeven dat de levering waarschijnlijk 1 tot 3 weken kan duren. 
Hierbij hebben we aan de verkoopster (telefonisch), aangegeven voor 1 maand op vakantie te zijn in oktober. 

Hier gaf de verkoopster op aan dat we allebei makkelijk zelf een bezorg moment kunnen inplannen zodra de toestellen op voorraad zijn. 

Ondertussen zijn beide onze toestellen op voorraad, echter kan mijn vriendin helemaal geen bezorg moment inplannen/uitkiezen en kan ik maar max. 5 dagen vooruit plannen. Dit terwijl we nog ruim 2 weken niet in NL zijn.

Grote frustratie omdat we KPN enkel en alleen kunnen bellen (nogal duur vanuit Indonesië), we verkeerde informatie van de verkoopster hebben gekregen en er in de mail staat ze de bestelling na 2 mislukte bezorg momenten annuleren. 

Nogal een flop in de verder uitstekende klantenservice van KPN. 

Hoe komen we in contact met KPN of wie weet hoe we hier het beste mee om kunnen gaan? 

Ai, dat is vervelend, @CerDin. Helaas kan daar vanuit ons op dit moment niets aan gedaan worden. Het bezorgmoment kan aangepast worden, maar alleen door jezelf. En de beschikbare opties daarin hangen ook af van waar de koerier plekken heeft. Wat je zou kunnen proberen, in ieder geval voor het toestel waar herplannen kan, is herplannen naar de verst mogelijke datum. En dan kijken of je vlak voor die datum het opnieuw kunt herplannen.

Het andere toestel kun je waarschijnlijk wel herplannen, als dat nu niet kan, nadat er een eerste mislukte bezorgpoging is geweest.