Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 20 oktober 2023

Mailtje gehad, helaas iPhone 15 Pro Max NT, 256 GB nog niet op voorraad. Ben benieuwd.

• Topper
  • 11 reacties
  • 20 oktober 2023

Ik heb op 25sept. om 12:39 de iPhone 15 PM TB besteld met verlening van mijn abonnement. Op 26 sept. kreeg ik een mail dat het toestel niet op voorraad is, deze mail heb ik de afgelopen 3 weken al meerdere keren gekregen. Zelf stond er op moment van bestellen dat de levertijd 4 tot 5 wkn was.

Wat me opvalt is dat de levertijd via de site voor dit toestel het kortst is en daarom het minst gewild (neem ik aan?) en steeds wisselt van  “4 tot 5 wkn” naar  “5 tot 6 wkn” en weer terug naar “4 tot 5 wkn” en nu zelfs weer veranderd is naar  “3 tot 4 wkn”. Ik vind dit nogal apart aangezien ik nog steeds vast sta op stap 1 “controleren” met de tekst dat het toestel niet op voorraad is maar de levertijd wel steeds wisselt.  Wat is hier de reden van? want ik vind dit nogal gek. 

Ik heb wel geduld daar niet van, maar ik vind het niet helemaal verantwoord om boven op de bijna 4 weken dat ik al wacht nog eens 4 tot 5 wkn extra te moeten wachten. 

Jorik Bomboc
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2023

10-10-2023 de iPhone 15 pro besteld, krijg telkens een mail dat het langer gaat duren, wanneer kan ik deze verwachten? 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2023

na veel heen en weer gezeik met annuleren van abbo enzo kreeg ik eindelijk de mail net binnen dat mijn Iphone 15 Plus groen eindelijk binnen was bij kpn. Bezorgmoment woensdag kunnen inplannen… hoop dat iedereen zijn telefoons eindelijk binnen gaan krijgen

• 2 reacties
  • 20 oktober 2023

Goedemiddag, 

Hoe zit het met de levertijd van de telefoon iphone 15 pro BT? Bij bestellen staat er 2 tot 3 weken. Vandaag was laatste dag week 3. Hoe veel langer gaat er overheen?? 

Ik wil duidelijkheid! Kan deze ergens een keer benoemd worden ipv radio stilte? Ja een mail met niet op voorraad noem ik geen communicatie. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • 20 oktober 2023
Erik_ schreef:
deffpt schreef:

Is wel leuk, wilde mijn iPhone 12 Pro 128GB inruilen bij de KPN maar nu is tijdens de wachttijd op mijn nieuwe Iphone mijn oude opeens 50,00 minder waard van 405,00 naar 355,00 bij Recommerce.

Hier hebben we navraag over uitstaan, @deffpt

Qua inruil is dit hoe het werkt:

• Je moet tussen 15 september en 1 oktober een iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro of iPhone 15 Pro Max hebben besteld bij ons.
  • Dien je inruilverzoek in voor 29 oktober. Dit kan ook als je het toestel nog niet hebt ontvangen. Gebruik hiervoor het ordernummer dat begint met S of ARMOR.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail. In die mail wordt gevraagd om je prijsoverzicht te uploaden. Ook hiervoor geldt, upload het prijsoverzicht dat begint met S of ARMOR. Doe dit uploaden ook voor 29 oktober.
  • Je ontvangt een verzendlabel per mail. Gebruik die om je oude toestel voor 12 november op te sturen.
  • Binnen 28 dagen nadat je het prijsoverzicht hebt geüpload en je telefoon hebt opgestuurd krijg je de goedkeuring van de bonus per mail. 
  • Na het sturen van die goedkeuring wordt de uitbetaling in gang gezet en heb je deze binnen 5 werkdagen op je rekening.

Ik zou verwachten dat de inruilbonus geldt van het moment dat jij de bevestiging van Recommerce hebt ontvangen.  Maar, daar komen we dus op terug. 

@deffpt, ik heb reactie op de navraag.

De inruilwaarde van het toestel wordt door Recommerce bepaald en kan nog op elk moment wijzigen. Nadat jouw oude toestel bij Recommerce is, en ze hem hebben kunnen bekijken, krijg je bericht van ze. De inruilwaarde die daar wordt genoemd is wat je krijgt, en dat wordt vastgezet zodra je daarmee akkoord gaat. 

Daarnaast is er de inruilbonus, die ontvang je bovenop de inruilwaarde. Die staat vast. Hier kan Recommerce niet van afwijken, tenzij je niet binnen de gevraagde termijnen de juiste informatie aanlevert. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 20 oktober 2023

Mij te onzeker, ik heb hem inmiddels verkocht zit nou met een Samsung A20 te hobbyen. Is nu inmiddels 4 weken voorbij ga er wel een beetje vanuit dat ik volgende week ergens bericht krijg.

• Topper
  • 22 reacties
  • 20 oktober 2023

Hoi ik heb mij iPhone 15 pro Max natuurlijk titanium 256 gb 25 september besteld en ik ben echt benieuwd wanneer ik hem krijg. Er staat 4/5 weken op de website. Maar ik heb nogsteeds geen mail dat mijn telefoon onderweg is. 

Admin: samengevoegd met topic over dit onderwerp

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
Nini05 schreef:

Hoi ik heb mij iPhone 15 pro Max natuurlijk titanium 256 gb 25 september besteld en ik ben echt benieuwd wanneer ik hem krijg. Er staat 4/5 weken op de website. Maar ik heb nogsteeds geen mail dat mijn telefoon onderweg is. 

Welkom op het forum van KPN @Nini05 !

Op dit moment (vrijdag 20 oktober 2023) is er helemaal geen voorraad beschikbaar van de iPhone 15 Pro Max, en is de (verwachte) levertijd tussen de 2 en 5 weken, afhankelijk van de gekozen kleur en de hoeveelheid aan geheugen.

KPN is afhankelijk van wat Apple uitlevert, en weten dat pas zodra zei de levering (vanuit Apple) hebben ontvangen in hun magazijn.
Dit zelfde geldt ook voor o.a. de providers Odido (voorheen T-Mobile/Tele2) en Vodafone, waar momenteel ook een levertijd is.
Daar zijn voor een aantal modellen van de iPhone 15 Pro Max zelfs levertijden van 6 tot 8 weken!

Dus je bent absoluut niet de enige, die langer moet wachten voordat hij of zij de iPhone 15 Pro Max in ontvangst kan nemen.

Maar zodra jouw bestelde iPhone 15 Pro Max naar je is verstuurd, dan krijg je daar gelijk een e-mail van in je mailbox, en kun je jouw bestelling ook volgen via mijn bestelling

Dus helaas, zou je nog even wat extra geduld moeten hebben.
En je weet: “wachten wordt beloond”!

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2023
kvll schreef:

Ik heb op 25sept. om 12:39 de iPhone 15 PM TB besteld met verlening van mijn abonnement. Op 26 sept. kreeg ik een mail dat het toestel niet op voorraad is, deze mail heb ik de afgelopen 3 weken al meerdere keren gekregen. Zelf stond er op moment van bestellen dat de levertijd 4 tot 5 wkn was.

Wat me opvalt is dat de levertijd via de site voor dit toestel het kortst is en daarom het minst gewild (neem ik aan?) en steeds wisselt van  “4 tot 5 wkn” naar  “5 tot 6 wkn” en weer terug naar “4 tot 5 wkn” en nu zelfs weer veranderd is naar  “3 tot 4 wkn”. Ik vind dit nogal apart aangezien ik nog steeds vast sta op stap 1 “controleren” met de tekst dat het toestel niet op voorraad is maar de levertijd wel steeds wisselt.  Wat is hier de reden van? want ik vind dit nogal gek. 

Ik heb wel geduld daar niet van, maar ik vind het niet helemaal verantwoord om boven op de bijna 4 weken dat ik al wacht nog eens 4 tot 5 wkn extra te moeten wachten. 

Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie gekregen, dit vind ik nogal spijtig. zij zou het fijn vinden als iemand mij antwoord zou willen geven!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23337 reacties
  • 21 oktober 2023
kvll schreef:
kvll schreef:

Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie gekregen, dit vind ik nogal spijtig. zij zou het fijn vinden als iemand mij antwoord zou willen geven!

Dat snap ik volledig. Ik kan je alleen vriendelijk vragen om af te wachten tot je toestel op voorraad is en naar je wordt verstuurd. Zodra het zover is zullen we je zeker op de hoogte houden. 

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2023
Alex_P schreef:
kvll schreef:
kvll schreef:

Dat snap ik volledig. Ik kan je alleen vriendelijk vragen om af te wachten tot je toestel op voorraad is en naar je wordt verstuurd. Zodra het zover is zullen we je zeker op de hoogte houden. 

Dat doe ik ook zeker, daar niet van. Ik vind het gewoon gek dat er bij de status van mijn bestelling staat dat het toestel niet op voorraad is terwijl er op de site bij hetzelfde toestel niks staat over dat het niet op voorraad is. Hoe zit dit dan weer? Want ik vind dat dan nogal gek.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23337 reacties
  • 21 oktober 2023

kvll schreef:

Dat doe ik ook zeker, daar niet van. Ik vind het gewoon gek dat er bij de status van mijn bestelling staat dat het toestel niet op voorraad is terwijl er op de site bij hetzelfde toestel niks staat over dat het niet op voorraad is. Hoe zit dit dan weer? Want ik vind dat dan nogal gek.  

Snap ik. Op de website wordt niet aangegeven dat het niet op voorraad is, maar wel wat de verwachte datum is. In dit geval de  iPhone 15 PM TB, die jij als voorbeeld gaf. Het is alsnog een indicatie. 

Wederom, zodra de toestellen binnen zijn wordt iedereen individueel op de hoogte gebracht. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 21 oktober 2023

@kpn in jullie interne kennisbank staat als het goed is een excel bestand met daarin hoeveel er in bestelling staat en wanneer en hoeveel de volgende levering wordt verwacht. Wellicht kunnen jullie dat delen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • 21 oktober 2023

@Nugget123 De info die wij hebben over de levering is niet iets waar we met 100% zekerheid vanuit kunnen gaan. Dus het is echt afwachten tot je zelf bericht ontvangt. Zo geven we ook geen valse hoop. 🙂

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2023
Alex_P schreef:

kvll schreef:

Snap ik. Op de website wordt niet aangegeven dat het niet op voorraad is, maar wel wat de verwachte datum is. In dit geval de  iPhone 15 PM TB, die jij als voorbeeld gaf. Het is alsnog een indicatie. 

Wederom, zodra de toestellen binnen zijn wordt iedereen individueel op de hoogte gebracht. 

Dus zoals ik het nu lees, betekent dit dat ik langer dan de max. die is aangegeven (5 weken) moet wachten? Ik wacht er nu namelijk al bijna 4 en de levertijd was 4 tot 5 weken? En het wordt niet duidelijker gemaakt, ik krijg namelijk alleen maar mailtjes met niet op voorraad. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 22 oktober 2023

En elke keer trap ik er weer in, net weer een bericht van KPN “ Je toestel is gereserveerd”   (juichJuich) maar halverwege het mailtje staat Deze is nog niet op voorraad. Another week with Samsung A20

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 23 oktober 2023

Kleine update voor de mensen die wachten op het model: IPhone 15 pro Max 256gb Natural Titanium: zojuist een mail ontvangen dat hij niet voorradig is.

• Helper
  • 42 reacties
  • 23 oktober 2023

Dit is mooi nieuws! Nog succes met wachten allen. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 23 oktober 2023

@Sanne_M Kunnen jullie iets meer duidelijkheid geven in het aantal weken wachten van bestelling tot levering bij de pre-orders? In het huidige bestelsysteem staan er netjes; 15 PM NT 4 tot 5 weken.

Kan jij dus aangeven wanneer mensen hun toestel kunnen verwachten bij:

15 sept tot 22 sept (pre-order) is x aantal weken

Het komt mij en waarschijnlijk vele andere echt niet op de dag aan maar geef wel de weken aan.
Zelf wacht ik nu 5 weken.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 23 oktober 2023

Ik kan zo niet zien wie wanneer aan de beurt is met zijn/haar bestelling. Is ook nog weer afhankelijk van type, kleur en opslagcapaciteit. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraden binnenkomen. Zodra die voorraad binnen is zullen de langst wachtende orders als eerste meteen uitgeleverd gaan worden. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 177 reacties
  • 23 oktober 2023
Bart_Z schreef:

Ik kan zo niet zien wie wanneer aan de beurt is met zijn/haar bestelling. Is ook nog weer afhankelijk van type, kleur en opslagcapaciteit. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraden binnenkomen. Zodra die voorraad binnen is zullen de langst wachtende orders als eerste meteen uitgeleverd gaan worden. 

Wanneer komt de eerstvolgende voorraad van bijv de 15 Pro NT 265GB?

• Topper
  • 11 reacties
  • 23 oktober 2023
Bart_Z schreef:

En wanneer komt de eerst volgende voorraad voor de iPhone 15 PM BT 256GB?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 23 oktober 2023
Bart_Z schreef:

Ik begrijp alleen even niet waarom je wel bij nieuwe bestellingen de verwachte levertijden kunt vermelden maar niet bij pre-order bestellingen. Lijkt mij toch niet zo ingewikkeld om te zeggen;
Pro Max 256 NT → 6 weken na bestelling in pre-order
Pro-Max 512 NT → 6 weken….
Pro-Max 256 Blue → 3 weken….

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • 23 oktober 2023
JoshuaL schreef:
Bart_Z schreef:

Wanneer komt de eerstvolgende voorraad van bijv de 15 Pro NT 265GB?

We gaan dit ook niet steeds nakijken. Over het algemeen is er wel elke week een levering van de verschillende types. We weten alleen ook niet hoeveel daar dan in zitten. Dus aangeven wanneer er een levering is, zegt alsnog niets. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Je krijgt vanzelf per mail bericht als jouw toestel binnen is.