Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 15, 2023
  • 914 reacties
  • 60753 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

914 reacties

• Deelnemer
  • October 23, 2023

Ik kan zo niet zien wie wanneer aan de beurt is met zijn/haar bestelling. Is ook nog weer afhankelijk van type, kleur en opslagcapaciteit. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraden binnenkomen. Zodra die voorraad binnen is zullen de langst wachtende orders als eerste meteen uitgeleverd gaan worden. 

-Zou je dan eventueel aan willen geven wanneer deze voorraad dan weer binnen komt

-is dat 1maal in de week op bijvoorbeeld een donderdag of meerdere malen in de week (op vaste dagen)

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 23, 2023

Ik kan zo niet zien wie wanneer aan de beurt is met zijn/haar bestelling. Is ook nog weer afhankelijk van type, kleur en opslagcapaciteit. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraden binnenkomen. Zodra die voorraad binnen is zullen de langst wachtende orders als eerste meteen uitgeleverd gaan worden. 

-Zou je dan eventueel aan willen geven wanneer deze voorraad dan weer binnen komt

-is dat 1maal in de week op bijvoorbeeld een donderdag of meerdere malen in de week (op vaste dagen)

Varieert. Echt, als we jullie ook maar enige daadwerkelijke duidelijkheid konden geven, dan deden we dat. Maar dat kunnen we niet. 

• Deelnemer
  • October 23, 2023

Kleine update voor de mensen die wachten op het model: IPhone 15 pro Max 256gb Natural Titanium: zojuist een mail ontvangen dat hij niet voorradig is.

Wanneer had je m besteld?

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • October 23, 2023

Kleine update voor de mensen die wachten op het model: IPhone 15 pro Max 256gb Natural Titanium: zojuist een mail ontvangen dat hij niet voorradig is.

Ik heb heb de 17e besteld om 16.47 bevestigd

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 23, 2023

Op 17-09-2023 om 13:00

• Deelnemer
  • October 23, 2023

Varieert. Echt, als we jullie ook maar enige daadwerkelijke duidelijkheid konden geven, dan deden we dat. Maar dat kunnen we niet. 

Wel bijzonder  dat Bart wel kan zien wanneer de voorraden binnen komen en u enkel aangeeft " varieert , houd de mail in de gaten"

Zou Bart dan eventueel kunnen reageren?

Gelukkig heb ik geen 180 tabbladen open staan en Check ik het minstens 4x per dag aangezien in deze dagen een Samsung vliegles krijgt. 

Jasper van KPN
Moderator

Wel bijzonder  dat Bart wel kan zien wanneer de voorraden binnen komen en u enkel aangeeft " varieert , houd de mail in de gaten

Daarmee weet je alsnog niets, je weet dan namelijk niet of jouw toestel geleverd kan worden met de voorraad die dan geleverd wordt. Je weet dan alleen dat er een mus komt, maar je weet nog niet of die mus levend of dood is. 

Dat weet je wel als je de mail krijgt dat jouw toestel geleverd zal worden, daarom is dat een betere manier om het in de gaten te houden.

• Deelnemer
  • October 24, 2023

Wauw, mijn bericht is verwijderd!

Jasper van KPN
Moderator

Nee, jouw bericht is niet verwijderd @cornevanb, jouw bericht ging over een situatie die specifiek voor jou is. Daarom is jouw bericht afgesplitst naar een eigen topic. Daar zal je een antwoord krijgen op je vraag.

• Helper
  • October 24, 2023

Hebben ze deze niet naar een ander topic verplaatst? Het was nogal een solid klacht. Hoop dat ze je snel van feedback voorzien om het op te lossen! 

• Deelnemer
  • October 24, 2023

Hebben ze deze niet naar een ander topic verplaatst? Het was nogal een solid klacht. Hoop dat ze je snel van feedback voorzien om het op te lossen! 

Bedankt voor de uitleg! Sorry dat klopt inderdaad! 

• Topper
  • October 24, 2023

Ik heb op 25sept. om 12:39 de iPhone 15 PM BT 256GB besteld met verlening van mijn abonnement.

vandaag eindelijk bericht gekregen dat hij onderweg is!! 

Admin: screenshot verwijderd wegens privé gegevens en overzichtelijkheid van het topic. 

Harry_99
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 24, 2023

Op 17-09-2023 om 13:00

Zojuist een sms ontvangen om hem in de plannen.

Succes iedereen!

Luciano Hoppenbrouwers
Deelnemer

Ik heb op 25sept. om 12:39 de iPhone 15 PM BT 256GB besteld met verlening van mijn abonnement.

Nice! ik heb op de 25ste ook besteld, wel een nieuw abonnement en de pro max NT. dus ben benieuwd wanneer ik een mail krijg.

• Topper
  • October 24, 2023

Nice! ik heb op de 25ste ook besteld, wel een nieuw abonnement en de pro max NT. dus ben benieuwd wanneer ik een mail krijg.

spannend, ik hoop dat je hem ook snel binnen krijgt! ik heb alleen geen mail gekregen, je kunt even kijken bij de link  “https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/”. Misschien zie zie je daar de status van je bestelling!

• Deelnemer
  • October 24, 2023

Hallo allen,

ik heb de iPhone 15 Pro 128 gb op 15-10 besteld, en dit is de status nu! 

• Topper
  • October 24, 2023

spannend, ik hoop dat je hem ook snel binnen krijgt! ik heb alleen geen mail gekregen, je kunt even kijken bij de link  “https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/”. Misschien zie zie je daar de status van je bestelling!

Ik heb precies het zelfde ik hoop dat we hem snel binnen krijgen 

Admin: screenshot verwijderd uit quote vanwege overzichtelijkheid topic. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • October 24, 2023

Als ik kijk op de site van de concurrent, die wel een verwachte levertijd schijnt aan te kunnen hebben, dan staat er op dat bestellingen van de iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium die tot en met 6 oktober zijn gedaan nu nog 4-6 weken levertijd hebben.

Ik verwacht dat KPN wellicht net zulke levertijden heeft dus de iPhone die ik op de 27ste heb besteld zal nog wel even op zich laten wachten vrees ik.

• Deelnemer
  • October 24, 2023

19 sept besteld, net bericht dat het verwerkt wordt. iPhone Pro Max Black Titanium 256gb

• Deelnemer
  • October 24, 2023

kan je ook zaterdag je toestel laten leveren? of mijn id en pas geven aan mijn vriendin zodat zij het aanneemt ivm werk?

• Topper
  • October 24, 2023

Als ik kijk op de site van de concurrent, die wel een verwachte levertijd schijnt aan te kunnen hebben, dan staat er op dat bestellingen van de iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium die tot en met 6 oktober zijn gedaan nu nog 4-6 weken levertijd hebben.

Ik verwacht dat KPN wellicht net zulke levertijden heeft dus de iPhone die ik op de 27ste heb besteld zal nog wel even op zich laten wachten vrees ik.

We zitten nu in onze 4e week onze telefoon hoort er uiterlijk in de week van 06-11 moeten komen dus ik ben benieuwd. 

• Deelnemer
  • October 24, 2023

Vandaag deze melding gekomen. Heeft iemand enig idee wanneer ik m kan verwachten?

• Topper
  • October 24, 2023

Vandaag deze melding gekomen. Heeft iemand enig idee wanneer ik m kan verwachten?

Mag ik vragen wanneer jij hem hebt besteld?

• Deelnemer
  • October 24, 2023

Mag ik vragen wanneer jij hem hebt besteld?

20 september in de ochtend had ik m besteld

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • October 24, 2023

Besteld 17-09 om 16.47