Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59311 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 september 2023
Robin.wm schreef:
Kev_s schreef:

Ik zie net dat ik mijn 15 Pro Max 256gb black titanium morgen ontvang via PostNL. Staat wel in de PostNL app maar nog geen update van mijn orderpagina. Vrijdag besteld en om 14:07 de bevestiging ontvangen.

Op welke status heb je je orderpagina staan dan? 

3: Activeren staat de orderpagina

• Helper
  • 42 reacties
  • 21 september 2023
Kev_s schreef:
Robin.wm schreef:
Kev_s schreef:

Ik zie net dat ik mijn 15 Pro Max 256gb black titanium morgen ontvang via PostNL. Staat wel in de PostNL app maar nog geen update van mijn orderpagina. Vrijdag besteld en om 14:07 de bevestiging ontvangen.

3: Activeren staat de orderpagina

Ah, check. Mijne nog steeds op 1. 

geniet ervan morgen! 

Hoe zit het nu met de levering van de iPhone 15 Max pro natural titanium 256 fb? Staat nog steeds op controleren

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 152 reacties
  • 21 september 2023
Robin.wm schreef:
Kev_s schreef:

Hier helaas niet. Nog steeds op Controleren. Zelfde toestel. Veel plezier van je aankoop :-)

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 september 2023

Bij mij staat ie op stap 3 (Activeren), maar als je inlogt staat stap 2 actief. Daar staat:
‘Uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Natural Titanium is verzonden en wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.’

Wordt niet vermeld wanneer die melding daar is geplaatst, dus de 3 werkdagen… vanaf wanneer?

Ik kan wel op stap 3 klikken, dan staat er: 
‘Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.’

Dus stap 2 zegt: is verzonden en onderweg naar jou, en stap 3 zegt: is op voorraad en we gaan 'm verzenden.

Wut.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 september 2023

Ook ik heb een iPhone 15 (pro) gepre-ordered en deze staat in stap 3 activeren. Na ruim 1,5 uur bellen met de klantenservice, voornamelijk in de wacht, met de vraag wat mijn track & trace code is heb ik de moed opgegeven. Daarna hebben zij mijn voicemail ingesproken met het volgende: de iPhones die gepre-ordered zijn en op voorraad zijn worden vanaf morgen 08:00 uitgeleverd. Op dat moment krijgen we dus ook pas helderheid wanneer we de telefoons daadwerkelijk op de deurmat kunnen verwachten. Als dat inderdaad zo is is de kans dus groot dat niemand zijn telefoon morgen ontvangt vanuit KPN, maar op een later moment in de week (of zelfs volgende week). Een harde les maar dit is de laatste keer dat ik een toestel neem via de pre-order van KPN. Ik ben altijd klant gebleven vanwege de goede klantenservice, dat argument is voor mijzelf vanaf nu ook niet meer valide.

• Topper
  • 30 reacties
  • 21 september 2023

Ik ga zo maar gewoon de KPN bellen en bestelling annuleren. MediaMarkt heeft net bevestiging gestuurd dus morgen op launch day heb ik m’n telefoon gelukkig. Alsnog flink balen voor de mensen die helaas met vertrouwen bij de KPN een zogenaamde pre-order geplaatst hebben...😕

• Topper
  • 24 reacties
  • 21 september 2023

Vorige week vrijdag aan eind van avond had ik gebeld om de pre order te zetten (ja ik weet het, lekker laat) kreeg hier ook te horen dat de telefoons vrijdag bij kpn aankomen en dat ze dan zaterdag of maandag aan moeten komen. Hier heb ik stiekem nog hoop voor maar ik hou ook even de andere webshops in de gaten morgen. Geen zin om weken te moeten wachten. Wellicht dat ze al een kleine batch hadden binnen gekregen die ze vanaf vandaag al versturen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 september 2023
SanderrrW schreef:

Ook ik heb een iPhone 15 (pro) gepre-ordered en deze staat in stap 3 activeren. Na ruim 1,5 uur bellen met de klantenservice, voornamelijk in de wacht, met de vraag wat mijn track & trace code is heb ik de moed opgegeven. Daarna hebben zij mijn voicemail ingesproken met het volgende: de iPhones die gepre-ordered zijn en op voorraad zijn worden vanaf morgen 08:00 uitgeleverd. Op dat moment krijgen we dus ook pas helderheid wanneer we de telefoons daadwerkelijk op de deurmat kunnen verwachten. Als dat inderdaad zo is is de kans dus groot dat niemand zijn telefoon morgen ontvangt vanuit KPN, maar op een later moment in de week (of zelfs volgende week). Een harde les maar dit is de laatste keer dat ik een toestel neem via de pre-order van KPN. Ik ben altijd klant gebleven vanwege de goede klantenservice, dat argument is voor mijzelf vanaf nu ook niet meer valide.

Ik snap de gedachtegang hierachter, alleen klopt dit niet. Zonder T&T te ontvangen heb ik namelijk al wel een melding uit mijn PostNL app gekregen dat er morgen een pakketje wordt geleverd van KPN.

Mijn status staat op ‘3: activeren’ en ik had de titanium blue 512gb

• Topper
  • 21 reacties
  • 21 september 2023

Hetstaat inmiddels ook in mijn Post.nl ap, “morgen tussen 13.00 en 15.30”, maar pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt, dat wil nog wel eens wijzen post.nl kennende.

Ik heb ‘m natuurlijk nog niet in handen maar dit lijkt wel sneller dan toen de 13 Pro.  Ik heb hem overigens in het kader van een verlengd abonnement dus bestel sowieso bij KPN. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 september 2023
IngeK73 schreef:

Hetstaat inmiddels ook in mijn Post.nl ap, “morgen tussen 13.00 en 15.30”, maar pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt, dat wil nog wel eens wijzen post.nl kennende.

Ik heb ‘m natuurlijk nog niet in handen maar dit lijkt wel sneller dan toen de 13 Pro.  Ik heb hem overigens in het kader van een verlengd abonnement dus bestel sowieso bij KPN. 

Hoe laat had je ‘m besteld? Ik 14:44 en vrees dat ik te laat was 🤪

• Topper
  • 21 reacties
  • 21 september 2023

Dat durf ik niet meer zeker te zeggen, de “bedankt voor uw bestelling” had ik om 15.31 afgelopen vrijdag

Wanneer word de iPhone 15 Pro geleverd? Je zou verwachten dat je met een pre-order hem een dag eerder in huis hebt dan je hem in de winkel kan kopen. Anders had ik hem ook gewoon morgen kunnen halen en niet een week in spanning zitten. Hahaha. Ik hoop dan morgen maar op de dag van uitkomen

Brutus73 schreef:
IngeK73 schreef:

Ik om 2 uur precies maar heb nog geen postnl link

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 september 2023
Arjan van Someren schreef:
Brutus73 schreef:
IngeK73 schreef:

Er zit dus geen logische volgorde in. Mensen die later de bevestiging hadden krijgen eerder geleverd. Lekker geregeld KPN! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 152 reacties
  • 21 september 2023

Nog steeds geen reactie vanuit KPN of je nou wel of niet morgen je toestel krijgt en wanneer dan wel. Ronduit slecht.

Brutus73 schreef:
Arjan van Someren schreef:
Brutus73 schreef:
IngeK73 schreef:

Er zit dus geen logische volgorde in. Mensen die later de bevestiging hadden krijgen eerder geleverd. Lekker geregeld KPN! 

Hij staat inmiddels in mijn postnl app. Dus morgen eindelijk mn nieuwe mobieltje. Hiep hoi. 

• Helper
  • 42 reacties
  • 21 september 2023
Marshall schreef:

Nog steeds geen reactie vanuit KPN of je nou wel of niet morgen je toestel krijgt en wanneer dan wel. Ronduit slecht.

Ligt aan welke stap je orderpagina heeft. 

die van mij is nog steeds ‘controleren’, dus verwacht hem niet binnen nu en een week. (Vrijdagmiddag besteld)

• Helper
  • 29 reacties
  • 21 september 2023

Net bericht van KPN dat pakket is overgedragen aan Post met daarbij een persoonlijke link die helaas niet werkt!

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 152 reacties
  • 21 september 2023
Robin.wm schreef:
Marshall schreef:

die van mij is nog steeds ‘controleren’, dus verwacht hem niet binnen nu en een week. (Vrijdagmiddag besteld)

Van mij ook. Dus ben benieuwd wanneer dan wel? Als dat nog 2 weken duurt ga ik het ergens anders proberen.

• Helper
  • 42 reacties
  • 21 september 2023
Marshall schreef:
Robin.wm schreef:
Marshall schreef:

Van mij ook. Dus ben benieuwd wanneer dan wel? Als dat nog 2 weken duurt ga ik het ergens anders proberen.

Verwacht morgenochtend wel ‘levertermijnen’ te zien van de verschillende modellen. 

heb deze ellende toen der tijd bij Tele-2 niet gehad. Daar was de pre-order oprecht een pre-order. 

• Topper
  • 21 reacties
  • 21 september 2023

Inmiddels ook een sms ontvangen dat het toestel morgen wordt afgeleverd. Dit is overigens de iPhone 15 pro 256mb black titanium

Overigens geeft Apple.nl voor dit toestel bij nu bestellen 20-27.10 als afleverdatum

• Topper
  • 21 reacties
  • 21 september 2023
IngeK73 schreef:

Inmiddels ook een sms ontvangen dat het toestel morgen wordt afgeleverd. Dit is overigens de iPhone 15 pro 256mb black titanium

Overigens geeft Apple.nl voor dit toestel bij nu bestellen 20-27.10 als afleverdatum

256 gb niet mb! ;)

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 september 2023

Update:

Ik krijg morgen (22-9) mijn iPhone 15 - 128GB - black. Ik had vandaag (21-9) om 16.57 een bevestiging van KPN ontvangen. Ik had het echter al eerder gezien in de app van PostNL.

Overige bestelinformatie:
15-9-23 14.08 Bevestiging van mijn bestelling
15-9-23 14.18 Bevestiging van reservering

Iedereen (vast) veel plezier met de nieuwe iPhone :-).

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • 16 reacties
  • 21 september 2023
Marshall schreef:
Robin.wm schreef:
Marshall schreef:

Ook vrijdag besteld, 1408, staat nog steeds op controleren. Eerste en laatste keer voor mij dat ik preorder. Mensen die morgen de mediamarkt inlopen kunnen de telefoon zo mee nemen zonder preorder, vind dit belachelijk vanuit KPN. Wat is het hele nut van een preorder als je niks ontvangt op de release date..