Skip to main content
Antwoord

iPhone 15 Pro ingeruild, maar nog geen communicatie van Recommerce ontvangen

• September 25, 2025
  • 11 reacties
  • 234 keer bekeken

Recommerce heeft mijn Iphone 15 pro ontvangen op dinsdag 23 september om 09.23.

Bewijs vanuit Post NL.

Helaas nog geen ontvangstbevestiging ontvangen.

Ook stond er in de mail vanuit Recommerce, dat ik wanneer ik gebruik wil maken van de Bonus (550 plus 150) actie ik bewijs stukken moet uploaden. Helaas zit er geen knop verder in de mail.

Als ik alle negatieve reacties vandaag lees over Recommerce wordt ik er niet vrolijk van.

Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Bram, dat is dan duidelijk. 

Ik adviseer om dan dit formulier in te vullen en ook gelijk de documenten up te loaden. Dan komt rechtstreeks bij hun uit. 

11 reacties

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2025

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2025

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2025

Volgens Recommerce vandaag (za 27 sept) is mijn iPhone nog niet aangekomen. Terwijl Post nl bevestigd dat hij op dinsdag (23 sept) is afgeleverd.

@KPN,  Kunnen jullie hierna kijken aub? 

@Remco van KPN 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • September 27, 2025

Recommerce heeft mijn Iphone 15 pro ontvangen op dinsdag 23 september om 09.23.

Bewijs vanuit Post NL.

Helaas nog geen ontvangstbevestiging ontvangen.

Ook stond er in de mail vanuit Recommerce, dat ik wanneer ik gebruik wil maken van de Bonus (550 plus 150) actie ik bewijs stukken moet uploaden. Helaas zit er geen knop verder in de mail.

Als ik alle negatieve reacties vandaag lees over Recommerce wordt ik er niet vrolijk van.

Wie kan mij helpen?

Hoi Bram, Ik heb op 18/09 een iPhone 8 opgestuurd, daar kreeg ik nog 14 euro voor + 150 euro, afgelopen week de 14 euro ontvangen en de 150 ook. Het enige wat je moet uploaden is het prijsoverzicht wat je na je bestelling van KPN hebt gehad. Trouwens de app van PostNL is ook niet helemaal lekker, die van mij is nog steeds onderweg en wordt elke dag uitgesteld. In de mail zou dit upload linkje moeten staan.

Ik hoop dat het je gaat lukken, ik ben in ieder geval 100% tevreden.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 28, 2025

Hi ​@Bram1983, goed dat je deze vraag hier stelt. Ik kan me goed voorstellen dat je dit snel afgehandeld wilt hebben. 

Het kan inderdaad iets langer duren voordat het verwerkt is, zoals deffpt aangeeft. Waarvoor dank. Is het gelukt om de link in de mail te vinden en de documenten te uploaden? 

• Auteur
  • Topper
  • September 28, 2025

@Alex van KPN ​@deffpt 

Ik heb geen link of knop om iets up te loaden. Met mij vele meer lees ik op het forum.

Ik hoop dat ​@KPN  hierin wat verantwoording pakt want het is echt amateuristisch hoe deze ​@Recommerce werkt.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Hi Bram, dat is dan duidelijk. 

Ik adviseer om dan dit formulier in te vullen en ook gelijk de documenten up te loaden. Dan komt rechtstreeks bij hun uit. 

• Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

Echt lachwekkend. Nu komen ze met een bod van 393 (incl bonus)omdat hij zogenaamd beschadigd is. Wat een oplichter praktijken. De iPhone was helemaal in orde. 

Ga hem alsnog zelf verkopen. Als ik dit had geweten had ik dit zeker niet via KPN gedaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • October 1, 2025

Bram, en daarom heb ik een oude iphone 8 ingeruild toestel zelf was niet veel waard maar pakte wel de bonus.

• Topper
  • October 2, 2025

Echt lachwekkend. Nu komen ze met een bod van 393 (incl bonus)omdat hij zogenaamd beschadigd is. Wat een oplichter praktijken. De iPhone was helemaal in orde. 

Ga hem alsnog zelf verkopen. Als ik dit had geweten had ik dit zeker niet via KPN gedaan.

Dat zou je dan toch ook kunnen aantonen dat het toestel onbeschadigd was, ik neem aan dat je foto's hebt gemaakt voor je het apparaat hebt verzonden naar Recommerce? Los hiervan ik heb netjes een mail ontvangen dat de controle wat langer in beslag nam vanwege de grote hoeveel toestellen welk gecontroleerd moesten worden, inmiddels de mail ontvangen dat het apparaat wordt beoordeeld, dus ik zeg volgens mij gaat het gewoon allemaal goed en verloopt het zoals verwacht.

De POST NL app kan dan wel zeggen afgeleverd, maar er worden daar wel meer goederen afgeleverd en afleveren is nog niet in behandeling genomen, zoals ik aangaf volgt daar vaak een mail over en is geduld hier erg van belang.

En natuurlijk bij niet akkoord krijg je apparaat gewoon weer terug, de vraag is alleen hoe lang gaat dat duren voor dat deze worden verzonden naar de rechtmatige eigenaren.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 14, 2025

Als er meer dan 3 microkrassen op zitten valt hij onder de categorie beschadigd.