Vervelende situatie @Naamhier . Voor mij herkenbaar, de pre-order en release van de iPhone 15 vorig jaar had een vergelijkbare voortgang. KPN plaatst de orders bij Apple, maar is afhankelijk van de hoeveelheid en types die Apple uitlevert (en wanneer).
Je order annuleren kan natuurlijk. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.
bron: openingsbericht van dit topic.
Vervelende situatie @Naamhier . Voor mij herkenbaar, de pre-order en release van de iPhone 15 vorig jaar had een vergelijkbare voortgang. KPN plaatst de orders bij Apple, maar is afhankelijk van de hoeveelheid en types die Apple uitlevert (en wanneer).
Je order annuleren kan natuurlijk. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.
bron: openingsbericht van dit topic.
Bij de iPhone 14 idem. Ik wacht deze week nog af , anders is kpn wederom een klant kwijt.
@RBxx en @Jorrittt, wanneer hebben jullie destijds uiteindelijk de iphones binnen gehad?
Zijn er mensen die uberhaupt de iPhone 16 pro al geleverd hebben gekregen? Of een ETA hebben bij ‘mijn bestellingen’? Ik heb niet eens bericht gehad dat hij niet op voorraad is, staat nog steeds ‘Wij hebben uw reservering goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.’
Goedemorgen,
Vrijdag 13/9 14.10 uur besteld 16 pro Max desert. 20/9 bericht dat niet vrijdag maar helaas morgen, zaterdag dus, geleverd zou worden. Weer een helaas dat deze vandaag geleverd wordt. Tussen 8.30 en 21.30. Het is nu een PostNL dingetje geworden denk ik. We gaan het zien!
@RBxx en @Jorrittt, wanneer hebben jullie destijds uiteindelijk de iphones binnen gehad?
Zijn er mensen die uberhaupt de iPhone 16 pro al geleverd hebben gekregen? Of een ETA hebben bij ‘mijn bestellingen’? Ik heb niet eens bericht gehad dat hij niet op voorraad is, staat nog steeds ‘Wij hebben uw reservering goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.’
14-9 in de avond heb ik de bestelling geplaatst, Pro 256 GB zwart, 21-9 geleverd door PostNL.
Net mail gekregen,
eindelijk een bericht, helaas niet het bericht waar ik op gehoopt had…
Nog heel even geduld Je gereserveerde Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis! |
Wij houden je op de hoogte Zodra de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, informeren wij je via e-mail. |
Deze is nog niet op voorraad |
De 14 pro heb ik toendestijds pas in oktober binnen gekregen.. , nu wacht ik op de 16 pro mX
Niet, ik doe niet mee aan die pre-order gekte en koop mijn telefoon los op een moment dat het mij uitkomt. Ik loop dan met de telefoon in mijn handen de winkel uit.
14-9 in de avond heb ik de bestelling geplaatst, Pro 256 GB zwart, 21-9 geleverd door PostNL.
Echt nice dat je het binnen hebt geniet ervan! Alleen heel gek dat ik een dag eerder de pro heb besteld maar het niet heb gekregen en hij ook niet meer op voorraad is
Echt nice dat je het binnen hebt geniet ervan! Alleen heel gek dat ik een dag eerder de pro heb besteld maar het niet heb gekregen en hij ook niet meer op voorraad is
Afgelopen woensdag besteld(de laatste van de tien toestellen) en die is als enige binnengekomen, de rest wekenlange levertijd? Was bij de vorige generaties hetzelfde helaas met KPN.
ook geen mooie cadeaus of iets dergelijks, bij Vodafone krijg je nu wel gratis AirPods mits je onder de 28 bent.. en de korting is hoger zelfs zonder internet thuis te hebben.
waar betalen wij eigenlijk nog de premium voor en het ‘pre-order’ gedeelte als de afspraken al tig jaren niet nagekomen worden? Had hem op de dag zelf beter kunnen halen in de winkel…
Hallo,
Vorige week als pre order besteld en nog steeds geen nieuws of bericht. Dat is echt niet netjes. Wanneer komt er iets binnen? Een telefoon of bericht het maakt niet uit maar dan kan ik ook verder plannen.
Mvg,
Yan
Afgelopen zaterdag heb ik contact opgenomen met de support van KPN en gesproken met een vriendelijke medewerker, die een indicatie gaf van 1 tot 2 weken voor mijn Pro Max 256GB in Titanium Black. Uit zijn woorden kon ik enigszins opmaken dat KPN inzicht zou moeten hebben in de leveringen vanuit Apple en wanneer deze binnenkomen (zouden deze week nieuwe toestellen komen). Ook vertelde hij me dat de kleur waarvoor ik een pre-order heb geplaatst, de op een na populairste is uit de Pro Max-reeks.
Uit die informatie maak ik op dat er dus wel degelijk enig inzicht is bij KPN en dat ze meer zouden kunnen doen om dit inzichtelijker te maken. Nu heb ik echter (zoals velen) alleen de e-mail ontvangen over het niet op voorraad zijn. De indicatie op de bestelpagina zegt ook niet veel; het exacte model waarop ik wacht stond vrijdag nog geruime tijd als "vandaag besteld, morgen in huis".
Er moet bij KPN gewoon inzicht zijn naar de vraag van de modellen, en ik zou het waarderen als zij mij bijvoorbeeld mijn plek in de rij kunnen vertellen.
We begrijpen dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben. We kunnen je geen specifiekere verwachting van de levering geven, helaas. Je vindt de meest recente status in Mijn Bestelling.
We begrijpen dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben. We kunnen je geen specifiekere verwachting van de levering geven, helaas. Je vindt de meest recente status in Mijn Bestelling.
@Alexandra van KPN, dat is dus het pijnpunt zoals eerder door verschillende mensen al is aangegeven die een pre-order hebben geplaatst. Onder ‘mijn bestelling’ worden geen updates gegeven, terwijl er op de website en blijkbaar ook via de telefonische klantenservice wel een indicatie wordt gegeven…
Apple iPhone 16 Pro 5G 512 GB - Desert Titanium met abonnement afsluiten | KPN hier staat duidelijk 1-2 weken levertijd en onder ‘Mijn Bestelling’ staat nog steeds ‘Wij hebben uw reservering goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.’ en dit bericht is al een week onveranderd, dus niets ‘recents’ aan.
@Alexandra van KPN ik snap het. Maar ik lees dat andere die een dag later bestellen eerder hun telefoon hebben dus dat zorgt voor frustraties..
Verder begrijpelijk dat jullie geen indicatie kunnen geven dat is elk jaar zo! Weten jullie wel wanneer jullie nieuwe telefoons van apple binnen krijgen of hoelang het maximaal duurt voordat de mensen van de pre orders hun telefoon hebben..
“met de handen in het haar”. @KPN Van het kastje naar de muur!
Besteld rond 14:00 op de eerste vrijdag. Keurig verzendbevestiging gehad. Zou vrijdag komen (verstuurd naar PostNL). Thuis gebleven. “helaas, uw bestelling konden we vandaag niet leveren”. Zou zaterdag komen. Wederom gewacht, helaas zelfde bericht. Nieuw aflever tijdvak in mijn mail. Telefoon zou vandaag tussen 10-12:45 geleverd worden. Wederom een “sorry” bericht van PostNL.
PostNL gebeled: Incompetente onverstaanbare dame aan de telefoon. Ik kan niet zien wat er mis is, u moet gewoon wachten. Toen ik aangaf dit onacceptabel te vinden werd de telefoon erop gegooid…. Daarna KPN gebeld. Mevrouw die ik sprak ging eea uitzoeken. Wat gebeurde er vervolgens? Ook bij KPN werd de verbinding verbroken. Sta nu weer in de wacht. 10-12 minuten. Je verwacht een product bij een premium partij aan te schaffen. Ik begrijp dat dit nu gedeeltelijk bij PostNL ligt en zal KPN nog het voordeel van de twijfel geven vwb het ophangen. Echter qua klantreis, helemaal belachelijk
Dank voor je begrip @Leynx. Nee, helaas: ik zou het je graag vertellen, maar het is afhankelijk van de levering die we binnen krijgen. De status in Mijn Bestelling wordt geüpdatet zo gauw je toestel jouw kant op komt, dat gebeurt zo snel als mogelijk.
Hè dat is rot @Joostgr1985! Indien nodig kunnen wij een onderzoek starten naar waar het pakketje gebleven is. De snelste weg voor hulp hierbij is inderdaad via onze klantenservice op 0800-0402.
Het wordt nog veel erger. PostNL kan er niet zoveel aan doen. Net weer aan de telefoon gehangen met KPN. Kenbaar is het pakket nooit vestuurd richting PostNL, enkel “aangemeld”. En nu zijn er geen telefoons meer. Ik moet 4 weken wachten op nieuwe voorraad.. Vervelendste van alles is nog dat de melding bij postnl niet geannuleerd kan worden. oftewel ik blijf elke dag de melding krijgen dat ik een pakketje krijg, die elke dag weer met een dag wordt uitgesteld. Op mijn vraag hoe ik dan in vredesnaam kan weten hoe tzt de telefoon wel daadwerkelijk geleverd wordt werd geantwoord dat kpn daar niks aan kon doen. Toen ik aandrong iemand te spreken die wel iets kon betekenen gaf de dame plotseling aan “ik ga de verbinding verbreken” en deed dit ook. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Lijkt wel een grote grap dit. Een grote incompetente bende, en laat de klant maar barsten. Je kan toch geen kant op. Oh ja, ik heb overigens gewoon keurig een mail van KPN waarin staat dat mijn telefoon verstuurd is naar PostNL. Volgens de dame aan de telefoon was dit een “foutje”. Excuses konden er niet eens af. 25 euro als tegemoetkoming kon ik krijgen, maar daar kom je geen steek verder mee. Echt belachelijk. Geen idee wat me nu te doen staat. Telefoon is niet op voorraad. Ondanks een besteling vrijdag 14:05, ondanks een bevestiging, ondanks een mail van KPN dat mijn telefoon verstuurd is en ik hem de volgende dag zou krijgen, ondanks het feit dat de PostNL app aangeeft dat mijn telefoon morgen weer “komt”. Schiet mij maar lek.
Het wordt nog veel erger. PostNL kan er niet zoveel aan doen. Net weer aan de telefoon gehangen met KPN. Kenbaar is het pakket nooit vestuurd richting PostNL, enkel “aangemeld”. En nu zijn er geen telefoons meer. Ik moet 4 weken wachten op nieuwe voorraad.. Vervelendste van alles is nog dat de melding bij postnl niet geannuleerd kan worden. oftewel ik blijf elke dag de melding krijgen dat ik een pakketje krijg, die elke dag weer met een dag wordt uitgesteld. Op mijn vraag hoe ik dan in vredesnaam kan weten hoe tzt de telefoon wel daadwerkelijk geleverd wordt werd geantwoord dat kpn daar niks aan kon doen. Toen ik aandrong iemand te spreken die wel iets kon betekenen gaf de dame plotseling aan “ik ga de verbinding verbreken” en deed dit ook. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Lijkt wel een grote grap dit. Een grote incompetente bende, en laat de klant maar barsten. Je kan toch geen kant op. Oh ja, ik heb overigens gewoon keurig een mail van KPN waarin staat dat mijn telefoon verstuurd is naar PostNL. Volgens de dame aan de telefoon was dit een “foutje”. Excuses konden er niet eens af. 25 euro als tegemoetkoming kon ik krijgen, maar daar kom je geen steek verder mee. Echt belachelijk. Geen idee wat me nu te doen staat. Telefoon is niet op voorraad. Ondanks een besteling vrijdag 14:05, ondanks een bevestiging, ondanks een mail van KPN dat mijn telefoon verstuurd is en ik hem de volgende dag zou krijgen, ondanks het feit dat de PostNL app aangeeft dat mijn telefoon morgen weer “komt”. Schiet mij maar lek.
Dat mailtje is inderdaad erg zuur, je verheugt je erop dat hij eraan komt en dan blijkt hij toch niet te komen. Verder is KPN afhankelijk van wat hun aangeleverd krijgen, KPN kan daar zelf helemaal niks aan doen.
‘Anoter day, another no-update in Mijn Bestelling’... Nog steeds op controleren. Niet eens een berichtje dat er geen voorraad is, zoals sommige anderen die ook een pre-order hadden. Iemand anders wel bericht (of een iPhone) ontvangen vandaag?
Ik zie dat ondertussen de indicatie voor levertijd in de KPN webshop van 1-2 weken naar 3-4 is opgelopen…
Nog helemaal niks veranderd in de status, vraag me af of er mensen zijn die al wel iets hebben mogen ontvangen.
De ‘gewone’ iphone 16 is overal direct verkrijgbaar. Alle pro versies overal minimaal 2-3 weken. Ook vodafone, odido, cool blue etc.
Pre-order stel dus niet zoveel voor. Voor mij de eerste keer vanuit zo'n pre order. Ik denk ook maar meteen de laatste keer voor mijn gevoel enorm misleid door de advertentie vanuit KPN. Ben dan zo sterk in de communicatie en ben eerlijk, maar dat is iets te naïef gedacht helaas.
Inmiddels met collega's op het werk maar een weddenschap aangegaan wanneer de telefoon geleverd wordt. Moeten er ergens maar een lolletje van maken ;)
Kan het me haast niet voorstellen dat KPN geen inzicht heeft in de levering vanuit Apple. Daar loopt toch ook gewoon een order met updates over de bestelling.
Maar goed we wachten het geduldig af!
Ik heb toevallig net om 17u mail gehad dat m’n bestelde iPhone niet op voorraad is, maar daar was ik zelf ook al dagen achter aangezien de levering uit blijft.
Staat ook nog bij; Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!
we gaan t zien…
Goed nieuws dan ook maar. Heeft ff geduurd maar de pro Max desert valt net op de mat! Vrijdag 13/9 besteld ff na tweeën. Van gisteren niet leveren tot morgen en dan opeens vandaag. Succes allen!
Heel bijzonder dat de klanten service een iphone 16 telefonisch voor mij besteld met de belofte alles is op voorraad, zie ik op de site van KPN ook dat de normale iphone 16 leverbaar is. Kijk ik in de status van mijn kpn mobiel is de iphone toch niet op voorraad? Nog een keer gebeld naar de klantenservice niemand weet ergens van. Er wordt gewoon gelogen voor een sale.
Admin: samengevoegd met het centrale topic
Hallo,
wanneer is de iPhone 16 pro weer leverbaar? Ik heb deze besteld maar ik krijg een mail dat deze niet op voorraad is.
mvg
Admin: samengevoegd met het centrale topic