Skip to main content

iPhone 16 bij KPN

• 12 september 2024
  • 293 reacties
  • 21814 keer bekeken
iPhone 16 bij KPN
Toon eerste bericht

293 reacties

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2024

Inderdaad helemaal geen communicatie. Ik heb hem op de release om 15u besteld. Ook nog niks, ook geen schatting. Vind het maar matig hoor.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 28 september 2024
Gerben108 schreef:

Inderdaad helemaal geen communicatie. Ik heb hem op de release om 15u besteld. Ook nog niks, ook geen schatting. Vind het maar matig hoor.

Hier hetzelfde heb het op de dag besteld en lees ook dat er klanten zijn met dezelfde telefoon en later besteld hebben al de telefoon hebben.. vindt het geweldig voor de klanten die hem hebben en wens ze heel veel plezier met de tel.. maar begin ook te twijfelen hoe het gaat..

maar het zal wel een rede hebben 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 29 september 2024

Ik ook 14 september besteld tot nu toe niks, status nog steeds “Controleren “😏😏

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 29 september 2024
Umit66 schreef:

Ik ook 14 september besteld tot nu toe niks, status nog steeds “Controleren “😏😏

Ook al hmmm, heb die vraag hier al eens gesteld maar geen reactie… 

ook zonet weer een update mail gehad met daarin helaas moet u geduld hebben.. blablabla

heb de tekst in deze mail, ook langs die van twee jaar geleden gelegd en is identiek.. enige wat anders is de layout van de mail 🤣🤣🤣

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 september 2024

Ik heb de klantenservice van KPN gebeld om te controleren of er een update over de bestelling was en zij zeiden dat ze slechts 24 i phone pro max van Apple hadden ontvangen en dat ik de telefoon in de eerste week van oktober zou kunnen ontvangen. Ik had op 17 september een bestelling geplaatst voor iPhone Pro max 256 Dessert Titanium. Hopelijk ontvangen we de telefoon deze week maar ik weet het echt niet zeker.

• Topper
  • 20 reacties
  • 30 september 2024

Eindelijks weer een mailtje van KPN ontvangen…

wat denk je? Exact dezelfde mail als vorige week; nog heel even geduld. Wat een grap

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 30 september 2024

Wanneer had je hem besteld?

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 30 september 2024
Jorrittt schreef:

wat denk je? Exact dezelfde mail als vorige week; nog heel even geduld. Wat een grap

Tja heb dezelfde mail gehad.. en op de eerste dag van de voorverkoop besteld

• Topper
  • 10 reacties
  • 30 september 2024
Jorrittt schreef:

Hier ook, besteld op 14/9. 16 Pro Max 256GB, Naturel Titanium.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 september 2024

Pre-order gedaan op 18-09. Via mail en bestelstatus, werd er aangegeven dat het toestel niet op voorraad was. 

Levertijd was een week geleden op de bestelpagina en volgens klantenservice service 2 á 3
weken.

Dit is op de bestelpagina inmiddels 3 á 4 weken geworden. Is de levertijd dan voor alle nog niet geleverde toestellen langer geworden?

Vanaf wanneer geldt deze levertijd? Pre-order datum, laatste mail / contact, nieuwe bestelling, alle nog lopende bestellingen?  Het is me niet helemaal duidelijk.

Pro Black 256.

• Topper
  • 20 reacties
  • 30 september 2024
Umit66 schreef:

Wanneer had je hem besteld?

De dag na de lancering , 14 sept zo uit m’n hoofd

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 30 september 2024
0v3rr1d3 schreef:

Pre-order gedaan op 18-09. Via mail en bestelstatus, werd er aangegeven dat het toestel niet op voorraad was. 

Levertijd was een week geleden op de bestelpagina en volgens klantenservice service 2 á 3
weken.

Dit is op de bestelpagina inmiddels 3 á 4 weken geworden. Is de levertijd dan voor alle nog niet geleverde toestellen langer geworden?

Vanaf wanneer geldt deze levertijd? Pre-order datum, laatste mail / contact, nieuwe bestelling, alle nog lopende bestellingen?  Het is me niet helemaal duidelijk.

Pro Black 256.

Denk dat we allemaal deze informatie hebben gekregen.. zodra je akkoord heb gegeven dan ben je aan het lot overgelaten. 

heb namelijk het zelfde te horen gekregen, zelf nadat ik twijfelde en het in de kpn winkel besprak gaf men het zelfde antwoord 🤪 

• Topper
  • 12 reacties
  • 1 oktober 2024

14 September om 00:05 besteld, nog niets concreets. Waarom doet KPN nog aan “pre-order”? 3 weken later en niemand die mij iets kan vertellen wanneer ik mijn telefoon krijg. De lol is er wel vanaf.

Meaurk
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 20 reacties
  • 1 oktober 2024

Zojuist nogmaals de Mijn Bestellingen pagina bekeken en tot mijn verbazing zag ik dat de status was veranderd van Controleren naar Verwerken (met de melding dat deze binnen 2 werkdagen wordt thuisbezorgd). Ook in MijnKPN zie ik dat ze bezig zijn met het inpakken van de iPhone. 

Blijkbaar heeft KPN dus weer een voorraadje iPhones binnen gekregen! 🎉

Ter info en vergelijk: Ik heb de iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium op 13 september om 14:49 besteld (e-mail Bedankt voor je bestelling).

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 1 oktober 2024
Meaurk schreef:

Zojuist nogmaals de Mijn Bestellingen pagina bekeken en tot mijn verbazing zag ik dat de status was veranderd van Controleren naar Verwerken (met de melding dat deze binnen 2 werkdagen wordt thuisbezorgd). Ook in MijnKPN zie ik dat ze bezig zijn met het inpakken van de iPhone. 

Ter info en vergelijk: Ik heb de iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium op 13 september om 14:49 besteld (e-mail Bedankt voor je bestelling).

Heb jij een voorkeursbehandeling gekregen 🤣🤣🤣

zonet heb ik ook eventjes naar de status van mijn bestelling gekeken. 
En zag het zelfde als Meaurk, blijkbaar heb ik ook een voorkeursbehandeling gekregen..

Moet nu wel toegeven dat KPN zijn uiterste best doet om het zsm uit te leveren.. ook al is het voor degene die het besteld heeft (zoals mijzelf) het altijd te lang duurt LOL.

enige wat voor verbetering aanmerk is dat men de communicatie verbeterd kan worden.

maar de kwaliteit van de diensten zijn perfect.

Ramon_iPhone16
Nieuwkomer
Meaurk schreef:

Ik ontdekte dezelfde statuswijziging per toeval. Ik ontving echter geen mail en ik vroeg me dus af wanneer deze status gewijzigd werd. Ter controle verifieerde ik bij de klantenservice, maar deze liet mij weten verbaasd te zijn over de statuswijziging en adviseerde me om de ‘niet op voorraad’ mail aan te houden aangezien deze ‘preciezer en persoonlijker’ zou zijn. Ook zou men deze week meer details geven wat betreft een concretere datum. Eindelijk.. want ik reis veel en plannen maakt het erg ingewikkeld op deze manier. Vooral omdat het pakketje zelf in ontvangst genomen dient te worden. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 1 oktober 2024
Ramon.KPN schreef:
Meaurk schreef:

Ik ontdekte dezelfde statuswijziging per toeval. Ik ontving echter geen mail en ik vroeg me dus af wanneer deze status gewijzigd werd. Ter controle verifieerde ik bij de klantenservice, maar deze liet mij weten verbaasd te zijn over de statuswijziging en adviseerde me om de ‘niet op voorraad’ mail aan te houden aangezien deze ‘preciezer en persoonlijker’ zou zijn. Ook zou men deze week meer details geven wat betreft een concretere datum. Eindelijk.. want ik reis veel en plannen maakt het erg ingewikkeld op deze manier. Vooral omdat het pakketje zelf in ontvangst genomen dient te worden. 

Zit in het zelfde bootje als PM reis ik ook de gehele bol over.. maar zal ze ook eens bellen.. kijken wat ze mij vertellen.. zou wat zijn dat er iets mis is… 

hudeck schreef:
Meaurk schreef:

Heb jij een voorkeursbehandeling gekregen 🤣🤣🤣

zonet heb ik ook eventjes naar de status van mijn bestelling gekeken. 
En zag het zelfde als Meaurk, blijkbaar heb ik ook een voorkeursbehandeling gekregen..

Moet nu wel toegeven dat KPN zijn uiterste best doet om het zsm uit te leveren.. ook al is het voor degene die het besteld heeft (zoals mijzelf) het altijd te lang duurt LOL.

enige wat voor verbetering aanmerk is dat men de communicatie verbeterd kan worden.

maar de kwaliteit van de diensten zijn perfect.

Which model ?
Because i ordered 16 pro max 512 desert titanium at 14 sept, and the status still the same.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 1 oktober 2024
Mohamed Salah schreef:

Which model ?
Because i ordered 16 pro max 512 desert titanium at 14 sept, and the status still the same.

That is the iPhone 16 Pro Max 256 black titanium

Ramon_iPhone16
Nieuwkomer
Ramon.KPN schreef:
Meaurk schreef:

Update: zojuist mail ontvangen met track and trace. Voor degene die zich afvragen welke iPhone en wanneer besteld: iPhone Pro Max 256GB Naturel Titanium. Ongeveer 1 uur na de start van het pre-order event besteld op 13/09. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 1 oktober 2024

@Jeroen van KPN  is het mogelijk voor de mensen die een pre-order geplaatst hebben en nu al vanaf de releasedatum zitten te wachten, gebruik kunnen maken van de 100 euro inruilbonus ipv de standaard 50? Dat lijkt me op z’n minst een goede vergoeding voor de ruime vertraging.

Bedankt alvast 😉

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 1 oktober 2024
Ramon_iPhone16 schreef:
Ramon.KPN schreef:
Meaurk schreef:

Update: zojuist mail ontvangen met track and trace. Voor degene die zich afvragen welke iPhone en wanneer besteld: iPhone Pro Max 256GB Naturel Titanium. Ongeveer 1 uur na de start van het pre-order event besteld op 13/09. 

Heb zonet ook een track & trace nummer ontvangen.

Zal volgens de verzender morgen afgeleverd worden.

complimenten aan kpn en Apple dit is iedergeval sneller gegaan dan bij de vorige Apple / abbo verlenging. Thx

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 10867 reacties
  • 1 oktober 2024

Dat is mooi om te horen! Alvast veel plezier met jullie toestel. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 1 oktober 2024
Nordlandt schreef:

14 September om 00:05 besteld, nog niets concreets. Waarom doet KPN nog aan “pre-order”? 3 weken later en niemand die mij iets kan vertellen wanneer ik mijn telefoon krijg. De lol is er wel vanaf.

*update hij komt morgen, pro max natural titanium 256MB. Is het mogelijk om mijn partner te laten tekenen met mijn ID of moet ik echt als persoon het pakket aannemen? Mvg. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 oktober 2024

Je hebt echt geluk veel plezier.
Ik heb ook 14 september 23:05 besteld promax naturel titanium 250 nog niks van gehoord. Status nog zelfde 😤😤😤😏😏😏
zo te zien doen ze niet volgens het lijstje. 

Reageer