Skip to main content

iPhone 16 bij KPN

• 12 september 2024
  • 293 reacties
  • 21814 keer bekeken
iPhone 16 bij KPN
Toon eerste bericht

293 reacties

• 6 reacties
  • 5 oktober 2024
Raspberry schreef:
Karbus schreef:

Ik heb mijn bestelling bij KPN geannuleerd, zojuist een 16 PM 256 Desert bij Coolblue besteld wordt morgen geleverd.

En? Heb je het al binnen? 

Ja vanmiddag bezorgd en intussen al geÏnstalleerd!

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1031 reacties
  • 5 oktober 2024
Karbus schreef:
Raspberry schreef:
Karbus schreef:

Ik heb mijn bestelling bij KPN geannuleerd, zojuist een 16 PM 256 Desert bij Coolblue besteld wordt morgen geleverd.

Wat mooi om te lezen/horen! Heel veel plezier ermee. Leuk he, een nieuwe telefoon 😍

• 6 reacties
  • 5 oktober 2024
Raspberry schreef:
Karbus schreef:
Raspberry schreef:
Karbus schreef:

Wat mooi om te lezen/horen! Heel veel plezier ermee. Leuk he, een nieuwe telefoon 😍

Dankjewel, ik ben er erg blij mee. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 oktober 2024

Op 15 september heb ik mijn iPhone 16 Pro Max 256 GB Black titanium gepreorderd. Tot op heden twee keer mail gehad van KPN met ‘als 1e besteld = als 1e in huis’. Ik wacht nu momenteel al drie weken, terwijl de iPhone via Coolblue bijna iedere dag bestelbaar is (morgen in huis). Het is dat Coolblue geen telefoonprovider is, anders was ik overgestapt! Ik ben erg teleurgesteld KPN! 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2415 reacties
  • 6 oktober 2024
Roy8130 schreef:

Op 15 september heb ik mijn iPhone 16 256 GB Black titanium gepreorderd. Tot op heden twee keer mail gehad van KPN met ‘als 1e besteld = als 1e in huis’. Ik wacht nu momenteel al drie weken, terwijl de iPhone via Coolblue bijna iedere dag bestelbaar is (morgen in huis). Het is dat Coolblue geen telefoonprovider is, anders was ik overgestapt! Ik ben erg teleurgesteld KPN! 

Hun zijn afhankelijk van de leveringen die Apple uitgeeft, daarnaast zullen ze veel pre-orders hebben gehad waardoor ze minder snel kunnen uitleveren van wat ze krijgen.

Coolblue is meer dag op dag verkoper, waarschijnlijk veel minder ge-pre-ordered en daarom nu gewoon op voorraad. Kan je hem hier niet annuleren en daar kopen ?

--
Edit:
Daar zijn ze uitverkocht, niet eens bestelbaar:

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 oktober 2024
SaltyBart schreef:
Roy8130 schreef:

Op 15 september heb ik mijn iPhone 16 256 GB Black titanium gepreorderd. Tot op heden twee keer mail gehad van KPN met ‘als 1e besteld = als 1e in huis’. Ik wacht nu momenteel al drie weken, terwijl de iPhone via Coolblue bijna iedere dag bestelbaar is (morgen in huis). Het is dat Coolblue geen telefoonprovider is, anders was ik overgestapt! Ik ben erg teleurgesteld KPN! 

Hun zijn afhankelijk van de leveringen die Apple uitgeeft, daarnaast zullen ze veel pre-orders hebben gehad waardoor ze minder snel kunnen uitleveren van wat ze krijgen.

Coolblue is meer dag op dag verkoper, waarschijnlijk veel minder ge-pre-ordered en daarom nu gewoon op voorraad. Kan je hem hier niet annuleren en daar kopen ?

Dat begrijp ik SaltyBart. Als ik daar ook een abonnement zou kunnen afsluiten had ik dat uiteraard gelijk gedaan. Het gaat mij meer om de misleidende communicatie vanuit KPN. Op het moment dat de iPhone 16 leverbaar was stond er op de website van KPN (vandaag besteld, morgen in huis). Ook bij het plaatsen van mijn pre-order kreeg ik de indruk de iPhone op deze dag te ontvangen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 oktober 2024

Nu wel ja, maar ze zijn deze week al een paar keer leverbaar geweest. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2415 reacties
  • 6 oktober 2024
Roy8130 schreef:

Dat begrijp ik SaltyBart. Als ik daar ook een abonnement zou kunnen afsluiten had ik dat uiteraard gelijk gedaan. Het gaat mij meer om de misleidende communicatie vanuit KPN. Op het moment dat de iPhone 16 leverbaar was stond er op de website van KPN (vandaag besteld, morgen in huis). Ook bij het plaatsen van mijn pre-order kreeg ik de indruk de iPhone op deze dag te ontvangen. 

Met de pro-order is het altijd afwachten of je bij de gelukkige eerste lever batch zit, daarna zal je op bestel volgwoorden in de wachtrij komen (wat nu gebeurd is).

Ik had mijne bij Apple zelf ge-pre-ordered, ik kon kiezen tussen leveren begin/half oktober of direct afhalen in de winkel op de 20ste (ze hadden een beperkte voorraad). Ik heb hem dus opgehaald op de release dag, maar die optie was binnen twee minuten voor een maat van me al niet meer beschikbaar.

Kortom, als Apple zelf al na 5 minuten vanaf het pre-order moment op begin/half oktober zit, hoe kan je er dan vanuit gaan dat Apple hun reseller KPN even van al hun resellers inclusief hunzelf wel van een complete voorraad gaat voorzien ?

Wachten is altijd zuur, maar dit is echt buiten KPN hun schuld om, er zijn simpelweg gewoon niet genoeg toestellen op voorraad.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 6 oktober 2024

Helaas is dit elk jaar weer het zelfde verhaal.. nieuwe Apple producten die uitkomen zijn elk weer lange wachtrijen…

alleen vindt ik wel dat KPN hier wel rekening mee moet houden en de opmerking “ bij pre-order bent u èèn van de eerste die het product in handen heeft” zulke teksten wekt bij klanten een bepaalde verwachten en ook als men in de winkel de reactie krijg van “dan heeft u de telefoon binnen 2-3wkn na bestelling binnen”. 
want zoals iedereen ook de verkoopafdeling van KPN en andere weten dat dit soort artikelen zich zelf al verkopen.

maar wij als afnemer(s) weten ook dondersgoed dat dit soort artikelen ook een lange levertijd kunnen hebben.. en we soms ons geduld niet in bedwang kunnen houden om het in handen te krijgen.. 

maar goed, weet dat ik zelf ook een aantal dingen heb gezegd/geschreven die op het randje waren maar een goede informatie stroom zal in dit soort situaties heel goed werken

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 oktober 2024

Mijn iPhone  11 staat op punt van sterven .  Helaas bizarre levertijd (lees onbekend ) bij KPN. Vodafone heeft voorraad momenteel. Je zou toch bijna overstappen .. 

Wat sowieso ik vervelend vind, dat je iets besteld , geen leverdatum krijgt , maar wel je geld al kwijt bent.  Zo toch fijn zijn dat je pas betaald bij ontvangst van je telefoon.  Daar zal vast technisch iets voor te verzinnen zijn. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 oktober 2024

Ik heb zojuist mijn iPhone 16 pro Natural Titanium binnen gekregen! Ik had hem op 16-9 besteld.

It’s really boring, I ordered mine at 14/9 00:10 AM and still stuck on the first step (check..).
Wdyt? cancel my order and go with coolblue for example ?
I’m in need to my phone as the current one is not working, SO IT IS MUST.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 oktober 2024
J.i schreef:

Ik heb zojuist mijn iPhone 16 pro Natural Titanium binnen gekregen! Ik had hem op 16-9 besteld.

Hoe laat had je besteld en met hoeveel geheugen? Heb nl. ook 16-9 de 256GB nautural besteld.. 

Zou ik dan eindelijk bijna aan de beurt zijn?

Status is nog steeds Onderzoeken...

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 oktober 2024

Belsimpel heeft op dit moment KPN verlening op voorraad. Het gaat om de PM 256GB NT. 

geannuleerd via KPN en daar lekker besteld :) 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 oktober 2024

Zojuist bevestiging gekregen dat mijn Pro Max 256GB Black Titanium morgen met PostNL afgeleverd zou moeten worden.

(Bestelling geplaatst op 14-9 13:38)

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 oktober 2024

3e update per mail:

Nog heel even geduld.... Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!

Klopt waarschijnlijk tenzij je bij KPN hebt besteld.…

op diverse plekken inmiddels op voorraad behalve bij KPN...

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2024

Ik heb zojuist een bezorg afspraak kunnen maken voor de pro 128gb black. Helaas doordat kpn geen volmacht toestaat alsnog wachten tot zaterdag.. 

Had hem 16/9 21.07 besteld 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 oktober 2024
Wiltom schreef:

Ik heb zojuist een bezorg afspraak kunnen maken voor de pro 128gb black. Helaas doordat kpn geen volmacht toestaat alsnog wachten tot zaterdag.. 

Had hem 16/9 21.07 besteld 

Fijn. Ik heb dezelfde besteld en rond dezelfde tijd. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor dan. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 8 oktober 2024

14-09. 23:05 besteld. 

Sascha van Olphen - Jacobs
Topper
Autosleutel schreef:

Belsimpel heeft op dit moment KPN verlening op voorraad. Het gaat om de PM 256GB NT. 

En is deze ook daadwerkelijk binnen. Ik zie namelijk alleen dat deze met een odido abonnement op voorraad is en bij kpn abonnementen zie ik 2 weken levertijd. 

If i cancelled my order, How long it takes to get my money back ?

• 6 reacties
  • 8 oktober 2024
Mohamed Salah schreef:

If i cancelled my order, How long it takes to get my money back ?

I cancelled my order last friday and allready got my money back yesterday!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 8 oktober 2024

Hi Mohamed, 
This depends:

• Did you cancel it before the device was shipped? For an online order the amount will be refunded within 5 working days. For an order placed through customer service or a KPN store, this will happen within 14 working days.
  • Has the device already been shipped? In that case it can be refused at the door. If the device has already been received, it can be returned by mail with a completed return form, which can be downloaded from the Status Tool. In both cases, the refund will be processed within 5 working days after receiving the device.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2024

Hallo,

Zouden de mensen die een Iphone 16 pro max black titanium hebben besteld kunnen laten weten wanner zij deze hebben hebben besteld (datum en tijdstip) en wanneer deze is bezorgd/verstuurd. Ik heb zelf namelijk deze telefoon in de pre-order besteld, maar krijg telkens te horen dat deze niet op voorraad is. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 oktober 2024
Sascha van Olphen - Jacobs schreef:
Autosleutel schreef:

En is deze ook daadwerkelijk binnen. Ik zie namelijk alleen dat deze met een odido abonnement op voorraad is en bij kpn abonnementen zie ik 2 weken levertijd. 

Zojuist IMEI doorgekregen dus hij is verzonden. Belsimpel heeft vaker telefoons in voorraad dan dat internet zegt. Er stond bij mij ook 2 weken, gisteren besteld en vandaag verzonden 

Reageer