Skip to main content

Hallo,

Ik heb afgelopen donderdag mijn abonnement bij jullie verlengt met een nieuw toestel echter is deze nu niet leverbaar en krijg ik geen duidelijkheid wanneer deze wel op voorraad is.

Hoe lang gaat dit duren? Het gaat om de iphone 8 64gb gold.  
 

Hopelijk geven jullie meer duidelijkheid. 

Welkom bij ons op het forum @Jose1991. Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt! Ik ben voor je gaan kijken wat de verwachting is voor dit toestel, zo te zien wordt er geen nieuwe levering meer van verwacht. Ik wil verder voor je kijken wat ik hierover kan zien, zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat zijn ze alleen voor jou en moderators zichtbaar.

Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt


Hallo,

bedankt voor je bericht, ik heb mijn profiel aangepast, en de gevraagde gegevens toe gevoegd.

 

hopelijk is er gauw meer duidelijkheid.

 

 


Dank voor de gegevens @Jose1991, ik zie dat de status van het toestel nu veranderd is naar een onbekende levertermijn. Dat klinkt al beter dan dat er geen levering meer gaat komen, maar het geeft nog niet veel meer duidelijkheid. Ik heb er navraag over gedaan, maar hou er rekening mee dat er niet veel meer duidelijkheid over zal komen. Deze toestellen worden gemaakt in China, waar veel fabrieken gesloten zijn i.v.m. het coronavirus. Daardoor is het niet te zeggen wanneer we een nieuwe levering verwachten. Als ik een reactie heb op de navraag deel ik het met je.


Hoi @Jose1991, hier ben ik weer. We verwachten inderdaad gelukkig nog wel nieuwe leveringen van dit toestel. Wanneer precies durf ik niets over te zeggen, zoals ik in mijn vorige reactie al voorspelde. Als er meer bekend is over de bezorging van het toestel zal je hier nog bericht over krijgen. Ook kan je dit in de bestelstatus volgen.


Bedankt voor je antwoord!

dan wacht ik rustig af ;)


Graag gedaan @Jose1991. Ik hoop dat de hele situatie snel verbeterd. Als we hier in afwachting nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.