Skip to main content

gisteren heb ik met de metaaldetector  een i phone  , type 12  gevonden met een kpn simkaart .

de sim geeft hij aan is geblokkeerd en inmiddels is de batterij leeg.

telefoon is aangegeven  , kan kpn ook iets betekenen .

voor hij leeg was heb ik wel een naam kunnen vinden bij de medische gegevens   maar kan deze naam niet vinden op facebook.

ook het simnummer en imeinummer heb ik kunnen vinden.

zal het niet hier vermelden .

ik hoor het graag.

mvg c.zonneveld

Hallo @ConstantZonneveld , mooi dat je als eerlijke vinder een poging wilt doen :thumbsup:

Een KPN moderator wil ook wel een poging doen denk ik. Vul je gegevens in op jouw forum profiel en zet de toestelgegevens en simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Alle velden in het profiel met (privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.


Hoi @ConstantZonneveld,  wat leuk dat je wilt helpen de eigenaar van het toestel te zoeken. Ik wil je daar graag bij helpen. Zo je jouw profiel willen voorzien van het simnummer? En mag ik de klant dan een bericht sturen met gegevens waar op hij/zij jou kan bereiken? Zo ja kun je ook iets toevoegen waarop je te bereiken bent? Ga ik mijn best doen de eigenaar te achterhalen. Bedankt.

 

En behalve de iPhone nog iets moois gevonden?


de gegevens heb ik als opmerking prive bij mijn forum profiel neergezet.  

ook nog een zilveren vriendschapsring gevonden , daar gaan we ook de eigenaar van zoeken.  

metaaldetectie is mijn hobby , rijk word je er niet van , wel een goed gevoel als iets terug naar de eigenaar kan.

mvg constant


@ConstantZonneveld, ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan geen aansluiting vinden helaas. Ik heb nog collega's gevraagd, maar helaas. Het toestel is nooit op ons netwerk aangemeld geweest. Ook de simkaart is niet te vinden. Ik kan je hier niet verder bij helpen. :(

 

Ik wil je nog wel heel veel plezier wensen met jouw hobby. Dat je nog veel bijzondere dingen mag vinden. :)


ok , helaas dan voor deze persoon.

dan hoop ik dat ze kijken op de gevonden en verloren site  , hij is keurig aangemeld.

in ieder geval bedankt , en misschien tot de volgende telefoon.

ik kom ze nog wel eens tegen , alleen dan vaak dat het geen waterdichte zijn en een dag in zee hebben gelegen..

groet constant


Ja helaas, ik heb mijn best gedaan. Jij ook bedankt en wie weet tot de volgende keer. :)