Skip to main content

Vandaag na veel moeite en twee belletjes naar de klantenservice de twee superwifi punten geïnstalleerd. Nou zat mijn telefoon meteen op de WiFi en toen mijn dochter uit school kwam die van haar ook maar mijn zoon heeft ineens geen WiFi meer en krijgt ook steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt terwijl dit echt de goede is. Al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar en weet ook niet of ik nou bij het modem iets moet doen of de telefoon. Iemand nog ideeën 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Jesmel01 ,

Als het met twee telefoons wel lukt en met een derde niet, dan zou het zomaar aan die telefoon kunnen liggen. 
 

Probeer die telefoon eens te resetten ( herstel instellingen of zoiets). 


Dit hebben we al geprobeerd. Ook opnieuw instellen hebben we geprobeerd en voor dat we nieuwe super WiFi punten geïnstalleerd hadden was er niks aan de hand. 


@Jesmel01

U en uw dochter hebben een Android ?

iPhone restarten https://support.apple.com/nl-nl/HT201559

Modem opnieuw herstarten door de stekker uit het stopcontact te halen en daarna weer in te steken. 


Bedankt voor het meedenken. M’n zoon heeft het met hulp via de telefonische helpdesk weer werkend gekregen. 


@Jesmel01 

Wat was nu de oplossing ? :worried:


Hi @Jesmel01, top dat jullie er met 1 van mijn telefonische collega's toch uit zijn gekomen :slight_smile:

Zou je hier willen delen wat de oorzaak en oplossing waren, zodat eventuele meelezers met het zelfde probleem weten wat ze moeten doen? 


Alle opgeslagen netwerkinstellingen verwijderen