Skip to main content
Antwoord

iPhone pauzeert muziek als hij met bluetooth verbindt

• May 25, 2025
  • 17 reacties
  • 93 keer bekeken

Mijn iPhone pauzeert geluid/muziek als hij verbonden is met Bluetooth oortjes of een jbl speaker of autoradio 

Beste antwoord door Denise van KPN

Een goede toevoeging van ​@TDN! Hopelijk helpt dit:

Is ook IOS 18 erop? Je moet onder Instellingen → Toegankelijkheid → Spraakopdrachten uitzetten.

Met Siri spraakopdracht pauzeert iPhone in IOS 18 alle media bij nieuwe Bluetooth connectie om naar microfoon te luisteren maar zet play niet voort.

Verder is de tip van ​@Leen59 ook een goede:

Probeer eens alle apparaten in de Bluetooth van de iPhone te vergeten en daarna opnieuw te koppelen.

17 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 25, 2025

iPhone al opnieuw opgestart?

Leen59
Wijsgeer
  • May 25, 2025

Het werkt dus weer?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 25, 2025

Het werkt dus weer?

Nee

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 25, 2025

Is een iPhone 16

Leen59
Wijsgeer
  • May 25, 2025

Dan weet ik het ook niet helaas.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Rgamekanaalnl, welkom bij de KPN Community. We denken graag met je mee.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is. Pauzeert de muziek op het moment dat je verbindt met een bluetooth apparaat? Of pauzeert de muziek op random momenten als je al verbonden bent met een bluetooth apparaat?

Hoe meer je ons kan vertellen, hoe beter wij jou kunnen helpen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 27, 2025

Is een iPhone 16

Is ook IOS 18 erop? Je moet onder Instellingen → Toegankelijkheid → Spraakopdrachten uitzetten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Hallo ​@Rgamekanaalnl, welkom bij de KPN Community. We denken graag met je mee.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is. Pauzeert de muziek op het moment dat je verbindt met een bluetooth apparaat? Of pauzeert de muziek op random momenten als je al verbonden bent met een bluetooth apparaat?

Hoe meer je ons kan vertellen, hoe beter wij jou kunnen helpen.

Random moment maar hij heeft het all ff niet meer gedaan

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Is een iPhone 16

De laatste update is gedaan

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 27, 2025

@Rgamekanaalnl Ik vroeg niet over je update maar of je IOS 18 heeft en of je mijn advies gevolgd hebt...

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

@Rgamekanaalnl Ik vroeg niet over je update maar of je IOS 18 heeft en of je mijn advies gevolgd hebt...

18.5

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Is een iPhone 16

De laatste update is gedaan

Spraak opdracht staat uit

Leen59
Wijsgeer
  • May 27, 2025

Probeer eens alle apparaten in de Bluetooth van de iPhone te vergeten en daarna opnieuw te koppelen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025

Spraak opdracht staat uit

Dan moet goed nu. Met Siri spraakopdracht pauzeert iPhone in IOS 18 alle media bij nieuwe Bluetooth connectie om naar microfoon te luisteren maar zet play niet voort.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Een goede toevoeging van ​@TDN! Hopelijk helpt dit:

Met Siri spraakopdracht pauzeert iPhone in IOS 18 alle media bij nieuwe Bluetooth connectie om naar microfoon te luisteren maar zet play niet voort.

Verder is de tip van ​@Leen59 ook een goede:

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 2, 2025

Het probleem heeft zich niet meer voort gedaan maar heb technically alleen opnieuw opgestart de rest stond uit

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Soms is een herstart al voldoende. :) Fijn dat het weer goed werkt.