Skip to main content
Goedemorgen mede forum gebruikers.



Ik ben altijd nog erg gelukkig met mijn toen nieuwe aankoop; de iPhone X - tot kort heb ik nog nooit problemen gehad met mijn telefoon en alles werkte zoals het altijd werkt bij een Apple product - tot gisteren tijdens het scrollen op Facebook plotseling mijn telefoon een zwart scherm kreeg en daar van die ochtend tot een uurtje of 11 's avonds niet meer af kwam.



Ik hoopt in eerste instantie dat het gewoon de Facebook app was die crashte, maar naar 1 uur nog steeds een zwart scherm was die gedachte ook al weer vlug verdwenen. Ik heb daarna de telefoon proberen uit te zetten, maar ook dat werkte niet zelfs niet met een hard reset door de knoppen in te drukken zoals dat met de X moet.



Op dit moment doet hij het gewoon weer en is er niks aan de hand dus geen reden meer tot paniek!



Heeft er iemand hier ervaring mee of is dit wel eens bij een van jullie gebeurd? (iPhone X.)



Groeten, Niels







@Forum Moderators; Verplaats het bericht als het niet in de goede forum/section staat.
Goi Niels, welkom hier. Bij mij is dit geen issue dat massaal voorkomt. Als ik rondkijk online zie ik dat je de juiste stappen hebt gevold om het werkend te krijgen. Mocht dit toch vaker gebeuren zou je toch even langs een service point van Apple moeten langsgaan of een KPN winkel. Voor nu zou ik het beschouwen als een incident, of is dit inmiddels weer voorgekomen?