Heb bij verlengen abonnement een nieuwe iphone xs besteld. Maar nu blijkt deze tijdelijk niet leverbaar
wanneer kan ik deze verwachten?
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst
Heb bij verlengen abonnement een nieuwe iphone xs besteld. Maar nu blijkt deze tijdelijk niet leverbaar
wanneer kan ik deze verwachten?
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst
Hoi
Space grey 64 gb
Dank je, ik heb daarmee nagekeken. Op dit moment is het niet duidelijk wanneer we een nieuwe levering van het toestel verwachten. Zoals je weet is de wereld in de ban van het Coronavirus, waardoor de leveringen van verschillende merken en modellen is vertraagd. Als er meer bekend is over jouw toestel zal bestelstatus op de website worden bijgewerkt, ook zal je een bericht krijgen als het toestel geleverd zal worden.
Oke, dank u wel voor uw antwoord. Ik wacht het af, ik ga ervanuit dat mijn abonnement pas ingaat wanneer ik de telefoon heb ontvangen??
gr julian
Graag gedaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.