Skip to main content

beste KPN, 

Ook ik heb online de iPhone XS en heb hetzelfde probleem, kunnen jullie mij vertellen of die wel in de winkel aanwezig is. het liefst in omgeving Gorinchem of Dordrecht.

Ik hoor het graag,

Willem

 

Hi Willem, welkom op het forum. 

Heb je inmiddels je toestel binnen? Zo niet, om welke versie van de XS gaat het? Welke kleur en met hoeveel geheugen?

Ik hoor graag van je. 


Hi Alex,

Ik heb het toestel nog steeds niet binnen en het is nu ongeveer meer dan een week geleden, Het gaat om de iPhone XS 64 GB space grey. Heeft u enig idee wanneer deze week beschikbaar is?

Mvg,

Willem 


Hi Willem, dankjewel voor je reactie. 

Voor de 64 Gb versie Goud en Space Grey zal dit medio maart zijn, voor Silver is dit eind februari Specifieker kan ik helaas niet zijn, we hebben nog geen duidelijke datum van Apple gekregen over wanneer we deze binnen zullen krijgen. Kun je nog wel zolang wachten? Anders ie een ander toestel misschien een optie? Dan zal de bestelling geannuleerd moeten worden. 

 


Hi Alex,

Is er al meer bekend over de levering van de telefoon, evt een specifiekere datum, en als ik evt zou willen annuleren waar kan ik dit doen.

Mvg, 

Willem Lock

 

 


Hi Willem. Ik ben bang dat het voor dit toestel op dit moment onbekend is wanneer het zal worden geleverd. Dit heeft te maken met de uitbreiding van de welbekende virus. Ik heb nu geen enkele inzage van een leverdatum, dit wachten wij ook af. 

Mocht je de bestellingen willen annuleren en voor een ander toestel gaan, bel dan even met 1200 vanaf je KPN mobiel of 0800 0402. Spreek daar letterlijk in dat je wilt annuleren, dan krijg je de juiste medewerker te spreken. 


Hi Alex,

Is er al meer bekend of blijft de status voor de komende weken hetzelfde. ben er benieuwd want weet niet zeker wat ik hier nou mee moet. wacht al sinds 11-02-2020 op de telefoon. Enige suggesties voor andere telefoons?

Mvg willem

 


Hi Willem,

Wat de XS betreft heb ik helaas geen update, nog steeds onbekend wanneer dit binnen zal zijn. Ook op de website van Apple zie ik ze niet meer staan. 

Wat een alternatief betreft; dat is erg persoonlijk. Je zou de XR of de 11 kunnen overwegen  als ik naar de prijsklasse kijk. Wat andere merken betreft durf ik je geen advies te geven. Zelf ben ik er tevreden met een Huawei, maar dat is wel een totaal ander besturingssysteem wat weer anders kan werken als je thuis meerdere apparaten hebt. Dat zou je dus even moeten testen in een (KPN) winkel waar je ze vast kunt houden. Erg lastig om ze te vergelijken omdat het ook afhangt van persoonlijke voorkeur.