Skip to main content

Vandaag heb ik een abonnement afgesloten met de iPhone XS Silver 64 GB. Hetzelfde probleem als B.R.D. achteraf, telefoon niet meer in voorraad en onbekend wanneer hij geleverd zal worden. Dit terwijl ik tijdens het bestellen zelfs een leverdag kon kiezen. 
 

Nu lees ik hier dat deze variant helemaal niet meer geleverd zal worden aan KPN? Wat betekent dit voor mij?

Goedemorgen @Kpn736, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De iPhone XS 64GB Silver zal nog wel geleverd gaan worden, maar pas medio februari / maart. Een exacte datum is nog niet bekend, dus kunnen we ook nog niet communiceren. Maar deze variant zal nog wel geleverd worden uiteindelijk! De iPhone XS 256GB grijs en goud worden niet meer geleverd. Waar heb je gelezen dat de iPhone XS 64GB Silver niet meer geleverd gaat worden? 

Op het moment dat er gemeld wordt dat hij inderdaad helemaal niet meer leverbaar is of zal worden, dan worden de bestellingen geannuleerd en kan je een nieuwe verlenging aanvragen (of nieuw abonnement) met een ander toestel en krijg je het eventueel betaalde bedrag teruggestort. Maar dat is bij jou dus niet het geval, volgens mijn informatie!


Hallo, 

Ik heb dit bericht als reactie bedoeld op een ander forum: https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/bestelde-mobiel-met-onbekende-levertijd-niet-op-voorraad-488261

Hier werd wel door jullie gemeld dat de iPhone XS 64GB Silver uit het assortiment zou zijn. Fijn dat deze telefoon alsnog geleverd kan worden, ik wacht het af!

Bedankt!


@Kpn736, dan begrijp ik het heel goed inderdaad! Het kan zijn dat ze hierop teruggekomen zijn (ik heb het destijds natuurlijk niet voor niks gecommuniceerd), en nog een bestelling hebben geplaatst voor de overige kleuren. Want wat ik nu terugzie is dat het medio februari / maart weer op voorraad komt. Dan ga ik daar natuurlijk van uit! 


Beste KPN, 

Is het niet gewoon mogelijk bij het bestellen aan te geven dat een product niet voorradig is?

Dit is een beetje flauw allemaal, nu weet ik niet hoelang ik moet gaan wachten. 

Ik bedank jullie, maar annuleer de iphone spacegrey 64GB!


Reageer