Skip to main content

Hoi, 

Sinds ik mijn iPhone 13 pro heb kan ik amper verbinding krijgen met whatsapp. Sinds gisteravond 12 uur geen bericht meer gekregen en kan ook niks verzenden, zowel op mijn WiFi niet als op het kpn netwerk. Mijn nieuwe iPhone heb ik gisteren gekregen en het abonnement is vandaag in gegaan. 
 

vriendelijke groet

Robin Tabois 

Hallo @RobinTabois er is/was weer een algehele storing bij Facebook, net zoals begin van de week.

 


Hallo @JanD  dank voor je reactie! Ik was er van op de hoogte dat dit gisteravond het geval was. Is dit nu ook weer zo? Kan het niet vinden op de storingssite, en mijn vriendin heeft wel gewoon Whatsapp, hoewel die wel bij een andere provider zit.
 

 

Vriendelijke groet 

 

Robin 


Hallo @RobinTabois ,

Probeer eens om de app te verwijderen van jouw telefoon en daarna dan weer te installeren. 
 

Dan begin je wel weer met een schone lei. Vast niet erg, toch? 


Hallo @RobinTabois, welkom. 

Kan jij inmiddels al weer berichten verzenden en ontvangen? 


Bedankt voor alle reacties! Na werkelijk alles geprobeerd te hebben (zelfs contact met Apple support en een developer van de whatsapp app) werkte nog steeds niks. Ten einde raad maar gewoon gaan slapen, en op miraculeuze wijze werkte alles vanochtend! Blijkbaar heeft de iPhone tijd nodig om op de achtergrond allerlei dingen goed te zetten, iets wat ik nog niet eerder had gehad. Probleem opgelost dus! 


Fijn om te horen dat alles weer werkt!