Skip to main content
Antwoord

Kan het Chromebook waar ik recht op heb bij aankoop bij KPN van mijn Samsung Galaxy niet claimen bij Samsung

• July 3, 2025
  • 13 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S25 Ultra gekocht op 28 juni en dus recht op een Samsung Chromebook. Ik weet dat dat niet via KPN gaat, maar via Samsung. Maar hoe ik het ook probeer,  de registratie daar lukt absoluut niet. Halverwege de registratie kom ik steeds niet verder en ook via de link 'ga later verder' die ik van Samsung in mijn email ontving werkt niet. 

Ben ik de enige met dat probleem?  Het chromebook kan nog maar 2 dagen aangevraagd worden. 

Ala het een algemeen probleem is, kan KPN Samsung daar dan op wijzen en zorgen dat het goed komt?Tenslotte gebruikt KPN deze aktie als lokkertje om.telefoons te verkopen.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Madeleine51 

Als je de S25 op 28 juni hebt aangeschaft moet je een andere pagina op de Samsung website hebben.

Het ging dan om deze actie:

Samsung Galaxy S25   

Koop een Samsung Galaxy S25 en krijg de Galaxy Chromebook Go t.w.v. € 279,- cadeau!

Zo regel je het:

Koop een Samsung Galaxy S25 in de periode van 2 juni t/m 29 juni 2025.

Vraag jouw cadeau aan bij via de promotiepagina van Samsung. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Aanmelden kan tot en met 29 augustus 2025. Zolang de voorraad strekt.

Het is deze actie van Samsung:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7FFZTR989EWLX

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 3, 2025

Hallo ​@Madeleine51 ,

Andere klanten is het wel gelukt. Probeer het daarom eens via een andere browser. 

Edit : link verwijderd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

Hallo Noordee,

Hie weet je dat het anderen wel gelukt is. 

En als ik op de link klik kies ik toch zelf geen browser? Denk niet dat dat we iets mee te maken heeft. 

De link die Samsung mij stuurt om later verder te gaan, start ik vanuit mijn mail. En ook dan loop ik vast. 

• July 3, 2025

Wat gebeurt er als je op die link klikt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 3, 2025

Hie weet je dat het anderen wel gelukt is. 

Er zijn al anderen die om hulp hebben gevraagd. Die hebben bedankt en zijn daarna niet meer hier teruggekomen. Dan is het ongetwijfeld verder gelukt……

En als ik op de link klik kies ik toch zelf geen browser? Denk niet dat dat we iets mee te maken heeft. 

Nee, je moet dan eerst voor internet overschakelen naar een andere browser en daarin die browser  dan op de link klikken.   

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 3, 2025

Hallo ​@Madeleine51 

Als je de S25 op 28 juni hebt aangeschaft moet je een andere pagina op de Samsung website hebben.

Het ging dan om deze actie:

Samsung Galaxy S25   

Koop een Samsung Galaxy S25 en krijg de Galaxy Chromebook Go t.w.v. € 279,- cadeau!

Zo regel je het:

Koop een Samsung Galaxy S25 in de periode van 2 juni t/m 29 juni 2025.

Vraag jouw cadeau aan bij via de promotiepagina van Samsung. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Aanmelden kan tot en met 29 augustus 2025. Zolang de voorraad strekt.

Het is deze actie van Samsung:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7FFZTR989EWLX

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

Dat is de link die ik gebruik. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 3, 2025

Dat is inderdaad de juiste link. 

Maar nog steeds eerst overschakelen op een andere browser en dan op de link klikken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

RBxx, dank je wel. Dat was inderdaad de goede link en niet degene die ik gebruikte. Nu is het wel gelukt! ❤️

En Noordzee, ik hoefde echt niet van browser te wisselen, alleen had ik de goede link niet. 

Die van Ruud deed het meteen prima. 😊

Probleem opgelost. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 3, 2025

Graag gedaan ​@Madeleine51 

Ik had deze vraag eerder gehad en kon je daarom direct helpen met hetzelfde antwoord.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2025

❤️

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 4, 2025

Ik heb een iMac en daar kan ik door de link rechts aan te klikken zelf bepalen met welke browser ik de link kan openen.
Ik mag aannemen dat het met windows ook zo gaat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2025

Nee. Daar opent de link gewoon meteen.

• July 4, 2025

Ik heb een iMac en daar kan ik door de link rechts aan te klikken zelf bepalen met welke browser ik de link kan openen.
Ik mag aannemen dat het met windows ook zo gaat?

Nee. Dat gaat zo niet bij Windows.