Skip to main content

Ik wil graag een IPhone kopen in Amerika en mijn huidige toestel inruilen. Kan ik mijn abonnement en gegevens (e-Sim) zonder problemen overzetten op dat toestel? 

Hallo @Willeke1962 gaat een mobiel uit Amerika en bestemd voor Amerika, wel werken in Europa gezien de netwerkverschillen en de regio-restricties? Dat mag je vooraf wel even goed informeren voordat je zo’n toestel koopt


Hallo @Willeke1962 gaat een mobiel uit Amerika en bestemd voor Amerika, wel werken in Europa gezien de netwerkverschillen en de regio-restricties? Dat mag je vooraf wel even goed informeren voordat je zo’n toestel koopt

Dat zou geen issue zijn als ik het zo lees op het internet.


Hallo @Willeke1962 gaat een mobiel uit Amerika en bestemd voor Amerika, wel werken in Europa gezien de netwerkverschillen en de regio-restricties? Dat mag je vooraf wel even goed informeren voordat je zo’n toestel koopt

Dat zou geen issue zijn als ik het zo lees op het internet.

Hallo @Willeke1962 het internet is geen absolute waarheid, ik zou eerder even bij de Apple Store informeren of op de Apple-website.

Succes.

 


@Willeke1962 Welkom op het forum. 

Tegenwoordig zijn de meeste toestellen sim-lock vrij, dit zou betekenen dat je je in Amerika gekochte toestel ook in Nederland zou moeten kunnen gebruiken. 

Hou er wel rekening mee dat het zou kunnen dat je invoerkosten moet betalen voor je toestel. En informeer bij het aanschaffen ook goed of het toestel geschikt is voor de Europese markt! :)


Hallo @Rutger_ sommige merken hebben toch regio-beperkingen ingebouwd, gaat dat dan geen problemen geven zoals ik eerder aan @Willeke1962 meldde?

 


@JanD Wat je zegt klopt zeker! Sommige merken hebben dat inderdaad. Vandaar ook mijn advies om bij aanschaf van het toestel ook goed te informeren of het ook geschikt is voor de Europese markt! :)


Hallo @Rutger_ , je hebt gelijk, niet goed gelezen dat je het ook vermeldde, sorry, ben aan weekend toe😉