Ik heb een vraag. Kan ik in deze rare tijd ook in de webshop van kpn losse toestellen kopen? Ik heb namelijk laatst mijn abbonement verlengt en ben ondertussen toe aan een nieuwe telefoon! Ik weet dat de toestellen wel in de winkel los te koop zijn alleen hebben we daar nu niet zo veel aan. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
Hallo
Ja , je kunt via de website van KPN losse toestellen kopen.
(reactie aangepast na opmerking
Hallo
Nee, je kunt via de website van KPN geen losse toestellen kopen.
Wel in de winkel indien het toestel op voorraad is. Hou dan wel rekening met een toeslag. Deze toeslag is enkele tientjes voor de goedkoopste toestellen tot een kleine honderd euro voor de duurste types.
Bedankt voor uw reactie
Je kunt toch gewoon een mobiel bestellen bij belsimpel ofzo? Of coolblue, mediamarkt?
Je kunt toch gewoon een mobiel bestellen bij belsimpel ofzo? Of coolblue, mediamarkt?
Ben ik het mee eens
Hi Lars.
Ik haak hier even snel op in. Dit kan wel via onze webshop. Klik wel even door, de prijzen die je eerst ziet zijn namelijk zonder BTW.
Hallo
Nee, je kunt via de website van KPN geen losse toestellen kopen.
Wel in de winkel indien het toestel op voorraad is. Hou dan wel rekening met een toeslag. Deze toeslag is enkele tientjes voor de goedkoopste toestellen tot een kleine honderd euro voor de duurste types.
Bedankt voor uw reactie
Nee, helaas niet. Wel als je de telefoon koopt in combinatie met een abonnement.
KPN schrijft:
- Haal je nieuwe mobiele telefoon op in de kpn winkel met Click & Collect. Vanaf nu is het mogelijk om een nieuwe mobiele telefoon of tablet met abonnement te bestellen en op te halen in de kpn winkel via Click & Collect. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM.
Hi Lars.
Ik haak hier even snel op in. Dit kan wel via onze webshop. Klik wel even door, de prijzen die je eerst ziet zijn namelijk zonder BTW.
Ok, dit wist ik niet. Sorry
Ik wijzig maar snel mijn eerste reactie.
Dat is de zakelijke webshop. Daarvoor moet je dus een bedrijf hebben. Als particulier kun je daar dus niet bestellen, tenzij je heel creatief gegevens invult...
Als ik zo kijk staat er maar 1 toestel van Samsung onder de 500 euro op 🥴
Mensen ... wat een prijzen. Dat is toch belachelijk ... toestelen van (veel!) meer dan 1000 euro ex btw. Onvoorstelbaar. Ik snap niet dat da verkocht word.
Dat is niet zo vreemd. “De KPNwebshop.com is een Zakelijke Webshop van KPN”.
Bedrijfsnaam nodig en forse ‘zakelijke’ prijzen ex BTW.
Maar wil je dat? Willen je ouders dat? Dat moet je je wel eerst ff afvragen...
Maar wil je dat? Willen je ouders dat? Dat moet je je wel eerst ff afvragen...
Ik weet niet of er veel gedoe bij komt kijken maar als het alleen een kwestie is van bedrijfsnaam invoeren is dat voor beide partijen geen probleem
Hi Lars, uit ervaring weet ik dat het niet uitmaakt wat je daar invult. Een KVK-nummer is ook niet verplicht. Wat de prijzen betreft, daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik zie echter weinig verschil met Coolblue als ik bijvoorbeeld kijk naar de Galaxy S21. 863 incl BTW via de webshop, 843 bij Coolblue. Iets goedkoper daar, dus misschien een goede optie om het daar of via een andere webshop te bestellen. :)
Bedankt voor u reactie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.