Skip to main content
Antwoord

Kan ik een mobiel toevoegen aan een sim only abonnement?

• May 16, 2025
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Ik heb al een simonly abbonnement bij KPN en wil nu een mobiel kopen waar dit nr aan gekoppeld wordt, kan dit ?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@PolT 

Is het de bedoeling om een nieuw toestel op afbetaling te koppelen aan je abonnement?

Als je nu (vanaf het begin) een Sim Only contract hebt, kan dit na de eerste drie maanden voortijdig worden omgezet naar een nieuw abonnement met toestel. Dat kan geregeld worden in een KPN winkel of maak een belafspraak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 16, 2025

Hallo ​@PolT ,

Je kunt in iedere telefoonwinkel een iPhone kopen. En dan is het gewoon een kwestie van het simkaartje overzetten naar jouw iPhone indien mogelijk. Of je regelt een e-sim als je de nieuwste types iPhone uitkiest. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 16, 2025

Hallo ​@PolT 

Is het de bedoeling om een nieuw toestel op afbetaling te koppelen aan je abonnement?

Als je nu (vanaf het begin) een Sim Only contract hebt, kan dit na de eerste drie maanden voortijdig worden omgezet naar een nieuw abonnement met toestel. Dat kan geregeld worden in een KPN winkel of maak een belafspraak.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom ​@PolT.

We denken hier in de community graag mee: Ben je er uit gekomen met de tips hierboven? We horen graag hoe het is afgelopen, of als je nog vragen hebt, deel ze dan natuurlijk ook gerust.

Als je dat makkelijker vindt, kan je voor hulp hierbij ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder!

• May 19, 2025

Hallo ​@PolT ,

Je kunt in iedere telefoonwinkel een iPhone kopen. En dan is het gewoon een kwestie van het simkaartje overzetten naar jouw iPhone indien mogelijk. Of je regelt een e-sim als je de nieuwste types iPhone uitkiest. 

Iets anders dan een iPhone mag ook toch? 🫣