Skip to main content

Hallo,

Ik heb vrijdag 17-09 mijn abonnement verlengd met een pre-order voor de iPhone 13 pro. Sinds vrijdag 24-09 heb ik de iPhone 13 Pro 64GB Graphite. Het eerste wat mij opviel was dat de aan-/uitknop harder dan normaal ingedrukt moet worden. Daarnaast maakt de knop een irritant hard fysiek klik geluid. Ik ben hiermee naar de Apple store gegaan. Zij gaven aan dat dit inderdaad niet hoort. Ook heb ik het vergeleken met meerdere andere iPhone 13 Pro's. 

Ik weet dat ik recht heb op 14 dagen bedenktijd. Ik vraag me nu af of het mogelijk is om simpelweg de iPhone om te wisselen in de winkel OF moet ik perse de verlenging annuleren en opnieuw mijn abonnement verlengen met de iPhone 13 pro. 

Hi @Ehook, wat enorm balen zeg dat je een toestel hebt ontvangen waar iets aan mankeert :slight_frown:

Omruilen in de winkel is niet mogelijk, het proces voor toestellen waar bij uitlevering iets aan mankeert is als volgt ingericht:

  • De klant moet het toestel retour sturen met het retour formulier dat te downloaden is via de Statustool.
  • De klant moet op het formulier aangeven dat het toestel defect is ontvangen (onderste optie op het formulier)
  • De klant moet de volgende zaken opsturen:
    • Toestel
    • Complete verpakking inclusief alle accessoires en documentatie
  • De klant ontvangt binnen een aantal dagen een nieuw toestel
    • Om de levering te volgen in de statustool, kan het oorspronkelijke ordernummer gebruikt worden met de toevoeging '-A'

Ik maak me echter zorgen over het ‘binnen enkele dagen’ gedeelte, die vlieger gaat uiteraard alleen op als het betreffende toestel voorradig is en de iPhone 13 Pro Graphite varianten worden pas in week 40/41 weer op voorraad verwacht. Ben dus bang dat je een poosje zonder zult zitten, wat natuurlijk niet zo leuk is :grimacing: