Skip to main content

bellen naar vaste telefoon lukt niet, krijg meteen de voicemail.

Ook bellen met mijn vaste telefoon lukt niet meer.

Als ik eventueel mijn vaste telefoon laat vervallen en verder ga met mobiel, wat verandert er dan aan mijn abonnement?

Bij Alles in één kan het niet. De vaste telefoon zit er gratis en standaard in. Telefoon eruit laten is dan voldoende. Hem alleen als binnenkomende lijn hebben bespaart ook alle gesprekskosten. (zeker als je ook voicemail uitzet, zie onder)

Ik heb Alles in één en (inderdaad) een Gigaset op de lijn. Gebruik ‘m nooit meer om zelf mee te bellen. Al 8 jaar niet (want zo lang hebben wel al belbundels in het mobiele abonnement).

Bij Internet + TV met telefoon scheelt het € 1 exclusief de gesprekskosten

Bij Hussel scheelt het € 2 exclusief de gesprekskosten

Heb je belonbeperkt? Dat is sowieso beetje overbodig de mobiele bundel in acht nemend.

Tip: wel je voicemail uitzetten als je geen vaste telefoon meer gebruikt.

Koop je toch een nieuwe set en wil je wel "voicemail” en wordt dat veel ingesproken overweeg dan een Gigaset met geïntegreerd antwoordapparaat. Dan bespaar je belkosten om ingesproken berichten (op voicemail) te beluisteren. Toch € 0,14 per minuut met een starttarief van € 0,14 per keer.


Beste Peter,

 

bedankt voor je uitgebreide reactie.

We houden alles zoals het nu is. Wij als “oudjes” van 70 en 72 zijn nu veel thuis en bellen het liefst met de vaste telefoon. En de voicemail wordt ook niet zo vaak ingesproken. Zo op pad om de nieuw Gigaset te kopen en dan draait hopelijk straks weer als vanouds.


NIEUWE TELEFOON GEINSTALLEERD


@Ger1949 dat lijkt mij een logische oplossing inderdaad. Bewaar de bon even goed, want als blijkt dat het toch iets anders is dan je toestel, dan kan je hem nog retourneren. 

Je hebt nu nog een Alles-in-1 Standaard abonnement, het opzeggen van je vaste telefonie kan met dit abonnement niet. Het zit er bij inbegrepen. Je zou dan over moeten gaan op KPN Hussel, hiermee verlies je in ieder geval het voordeel Fox Sports gratis via KPN Compleet en Spotify Premium. Bij KPN Hussel betaal je voor het internet en kan je zelf verschillende opties toevoegen. Bijvoorbeeld interactieve televisie, een extra ontvanger en het opnemen pakket. Kijk goed of je aan het eind van de streep goedkoper uit bent of niet, en of je alle producten die nu in je abonnement zitten gebruikt. Eenmaal overgezet naar KPN Hussel kan je namelijk niet terug naar je huidige abonnement.


Zoals ik al heb aangegeven ga ik niets veranderen


@Ger1949 excuses ik had (heel stom van me) de tweede pagina van het topic niet gezien :nerd:  Ik reageerde nog op het bericht van gisteren om 17.13. Mijn excuses voor mijn onoplettendheid!

Werkt het wel weer met het nieuwe toestel?


NIEUWE TELEFOON GEINSTALLEERD

 

Werkt het wel weer met het nieuwe toestel?

 

Alles


Top, heel fijn om te horen :)


Reageer