Skip to main content

Ik kan wel bellen en niet gebeld worden. Ik heb in de KPN winkel van een zeer vriendelijke en hulpvaardige jongenĀ  een nieuwe telefoonkaart gekregen . Dat heeft niet geholpen. Wij hebben ter plekke de kaart in een andere telefoon gedaan waardoor wij wisten dat het niet aan mijn telefoon lag. De jongen heeft een ticket aangevraagd en verwachtte dat het probleem na 5 werkdagen verholpen zou zijn. Ondertussen heb ikĀ opnieuw naar de KPN gebeld. Een jongen ging opnieuw alle gegevens opnemen. Hij heeft de volgende dag mijnĀ  vriend gebeld ( ikĀ kan niet gebeld worden) en bleef volhouden dat het aan mijn telefoon lag . Hij zou aan de slag gaan enĀ  de volgende dag terugbellen. Dat heeft hij niet gedaan. Ondertussen ben ik hopeloos. Mijn hulpbehoevende vader die geen mobiel heeft en al mijn klanten van mijn werk kunnen mij niet bereiken. Kan dit probleem nog opgelost worden of kan ik mijn nummer beter meenemenĀ naar een nieuwe profider? (Een ander nummer is geen opzie)Ā ben nu twee weken verder. .ā€¦

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Ergenis . Wat een buitengewoon vervelend probleem. Ben je (onlangs) met je nummer overgestapt van af een andere provider?


Ik ben niet overgestapt, maar zat bij telfort en dat is KPN geworden. Ik heb er geen verstand van, maar vraag mij af of het daar iets mee te maken heeft.


Hmm, staat in je telefoon misschien de ā€œniet storenā€ optie aan? Check je dat eventjes?

Zowel iPhones als Android telefoons hebben dat.


De "niet storen" functie staat niet aan. Volgens mij kan het niet aan mijn telefoon liggen, want als wij de kaart in de telefoonĀ Ā van mijn vriend doen ben ik nog steeds niet te bereiken.


Wat krijgen bellers 'te horenā€™?


Dit nummer is niet bereikbaar


Oh :slight_frown:

Mijn hulpbehoevende vader die geen mobiel heeft en al mijn klanten van mijn werk kunnen mij niet bereiken.

Ik neem aan dat niemand je meer kan bellen. Ook je vriend niet?


Helemaal niemand kan mij bellen. Vanaf geen enkele profider. WelĀ 

Via Whatsapp.


Beste @Ergenis, welkom! Wat ontzettend balen dat het niet werkt! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Kan je onder ā€˜persoonlijke opmerkingen' ook het nieuwe simkaartnummer plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee.Ā 


Beste Marcia, ik heb het forumprofiel aangevuld.


Hey @Ergenis, dank voor het invullen van je gegevens. Wat een gedoe allemaal zeg, hopelijk is het snel voorbij! Ik zie inderdaad dat mijn collega 20 augustus met je partner heeft gesproken, er is toen geadviseerd om de gesprekken even (tijdelijk) vast te zetten op 2G/3G-netwerk. Is dat gelukt?Ā 

Ik heb een terugbelverzoek voor je ingediend zodat we zo snel mogelijk weer contact met je opnemen om verder het probleem te behandelen!Ā Ā 


Nee, het omzetten is wel gelukt, maar dat heeft niet geholpen.

Ik wil heel graag weten wanneer dit opgelost is. Mijn klanten gaan mij allemaal mailen dat ik niet te bereiken ben en worden daar niet blij van. Voor mijn werk kan ik mij niet tetug laten bellen., mijn zieke vader kan mij niet bereiken.....Als ik nu weet dat dit niet binnen 48 uur verholpen kan worden ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere profider. Ik raak hier namelijk enorm gestresst van.

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

kan niet bebeld worden........bel


Helaas zijn we afhankelijk van de afdeling die al eerder contact heeft gehad met jouw partner. Zijn hebben een openstaand ticket en zullen een nieuwe bel poging doen. Uiteraard zullen ze dan jouw partner benaderen. Jullie zijn wel bij elkaar in de buurt?Ā 


Nee, tijdens werktijd niet en op andere momenten ook niet altijd, wij wonen op onszelf. Hij kan mij via de whatsapp bereiken.

Ā 


Dat is dan best een lastige situatie waar ik zo snel geen oplossing voor heb. We moeten je toch telefonisch kunnen bereiken om tot een oplossing te komen en bij mijn weten whats appt die afdeling niet.Ā 

Mocht mijn collega jouw partner treffen en jij bent er niet dan is het verstandig om een terugbel afspraak te plannen waarop jullie zeker weten dat je er allebei bent.Ā 


Ja, leuk als ik je collega terug bel. Dat stelde mijn vriend ook voor, maar dat kon niet omdat hij een prive nummer gebruikte. Zucht......

Ā 


Zijn er bepaalde momenten (tijdens kantooruren) waarop jullie wel gegarandeerd bij elkaar in de buurt zijn? Of is dat helemaal nooit het geval? Of ben je eventueel op een vast telefoonnummer bereikbaar op bepaalde tijden?


Hoi @ErgenisĀ . Ik lees in de notities dat er vandaag contact is geweest en de collega heeft een ticket voor de achterliggende technische dienst aangemaakt.Ā 

Ik heb er vertrouwen in dat ze het via die weg gaan oplossen. Hoe lang dit duurt kan ik heel moeilijk voorspellen.


Vanmiddag heeftf inderdaad de jongen van KPN gebeld die afgelopen donderdag gebeld had. Hij was nogal verbaasdĀ dat mijn vriend behoorlijk geirriteerd was dat hij het zo lang had laten liggen. Mijn telefoon had geen prioriteit dus het kon niet via de snelle wegĀ opgelost worden. Ik vraag mij af wanneer ietsĀ wel prioriteit voor de KPN is. Ze hopen het binnen vijf dagen op te lossen....ā€¦Vanmiddag wel keurig weer de rekening terwijl ik al drie weken niet gebeld kan worden. Dat lukt de KPN wel.Ā 

Ā 

Ā 


Fijn dat er nu toch contact is geweest. Hopelijk is het sneller verholpen dan die 5 dagen. Wat betreft je factuur, als het probleem eenmaal is verholpen kunnen we je natuurlijk compenseren voor de periode waarin je niet gebeld kon worden.Ā 


Wat een feest. Vanmiddag deed mijn telefoon het weer. Met dank aan degene die het goede knopje heeft weten om te zetten. Echt jammer dat het zo lang heeft moeten duren.


Hey @Ergenis, feest zeg je, dit is carnaval! Wat een opluchting dat het dan eindelijk toch nog gelukt is. Ā Jammer dat het lang heeft moeten duren, ik maak een credit voor je aan. Want dat is hier wel op z'n plek, sorry voor al het ongemak! :(


Reageer