Skip to main content
Antwoord

Kapotte apple oortjes

• June 18, 2019
  • 6 reacties
  • 337 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn nieuwe iPhone X via de post gekregen, nou is het linker oordopje van mijn oortjes kapot. Kan ik hiervoor bij jullie of bij een Apple winkel terecht voor garantie en zo ja hoe werkt dit?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Rosa B., welkom op het forum! Wat balen dat de oordopjes nu al stuk zijn. Heb je inmiddels al contact op genomen met onze klantenservice en krijg je nieuwe oordopjes toegestuurd? Je kunt de oordopjes en het aankoopbewijs ook meenemen naar een KPN Winkel. Mijn collega's in de winkel helpen je graag verder.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 18, 2019
Hoi Rosa,

Voor dit probleem dien ik je helaas door te verwijzen naar de Telefonische Klantenservice. Zij kunnen je hier verder bij helpen, ongeacht of het aan de oortjes of aan het toestel ligt.

Even bellen dus met 0800 - 0402.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hoi @Rosa B., welkom op het forum! Wat balen dat de oordopjes nu al stuk zijn. Heb je inmiddels al contact op genomen met onze klantenservice en krijg je nieuwe oordopjes toegestuurd? Je kunt de oordopjes en het aankoopbewijs ook meenemen naar een KPN Winkel. Mijn collega's in de winkel helpen je graag verder.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemorgen @Rosa B.. Heb je al nieuwe oordopjes?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2019
Hoi Rosa,

Voor dit probleem dien ik je helaas door te verwijzen naar de Telefonische Klantenservice. Zij kunnen je hier verder bij helpen, ongeacht of het aan de oortjes of aan het toestel ligt.

Even bellen dus met 0800 - 0402.

@Rosa B. : Is het nog gelukt via de telefonische helpdesk? Heb je al nieuwe Apple-oortjes?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 2, 2019
@Rosa B.

Is het nog gelukt via de telefonische helpdesk? Heb je al nieuwe Apple-oortjes?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!