Skip to main content

Een Samsung s21 ontvangen, als opvolger van de s20 die ik hiervoor had. Ik ben altijd een tevreden Samsung gebruiker. Echter, ik heb problemen met de camera van de s21. Iedere miniscule beweging van iets of iemand zorgt voor onscherpe foto's. Ook bij filmpjes die ik maak lijkt het heel blokkerig gefilmd. Deze problemen had ik nooit met de s20. Daar was ik juist super tevreden over de camera. Kan ik hier iets aan doen? Of is dit een gebrek van het toestel? 

Ik heb vanalles geprobeerd aan instellingen, ik heb de camera gereset. ik heb hem geüpdatet, maar het probleem blijft. 

Wat vervelend dat je dat ervaart. Waarom heb je een andere telefoon gekocht als je er tevreden over was (bent). Hij was toch nog niet stuk?
De s20 is een nog volledig ondersteund toestel.

En nieuw is niet altijd beter…..

Google: bereik samsung s21 .


Hallo @Marion1991 

 

Volgens deze review (https://androidworld.nl/review/samsung-galaxy-s21) komt de S21 juist heel goed uit de cameratest, hij heeft dezelfde hardware als de S20.

Waarschijnlijk heb je dus een toestel wat traag is, middelste link in het lijstje van @PeterG , waardoor de camera ook te traag werkt en je de problemen krijg die je omschrijft.

Je zou dus, zoals aangegeven in die post van de 2de link, even langs een KPN winkel kunnen gaan en als die het ook niet kunnen oplossen hem laten repareren.


Vervelend @Marion1991! Mijn advies zou zijn om even contact op te nemen met Samsung zelf. Zij weten uiteraard het fijne van de toestellen die zij produceren en verkopen. Mocht het toestel opgestuurd moeten worden voor garantie, dan kunnen mijn collega's in de winkel je inderdaad verder helpen. 

Mocht het toestel ter reparatie gezonden moeten worden, zorg dan dat je een back-up maakt van de bestanden op de telefoon. Ook simkaarten/SD-kaarten moeten uit het toestel gehaald worden. Het toestel wordt vaak teruggezet naar de fabrieksinstellingen of volledig vervangen. Zou zonde zijn als de gegevens verloren gaan.