Skip to main content
Antwoord

klok op mobiel loopt voor

• January 5, 2020
  • 13 reacties
  • 2410 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

waarom loop de klok OP mobiel 3 minuten voor 🤔Rezet van mobiel helpt  niet 😉

Beste antwoord door cornelis48

Goedemorgen IK HEB een nieuwe klok op de mobiele telefoon gezet EN deze kon IK OP het netwerk zetten. HET IS NU OKÉ. Dank je wel allemaal top 🕑👍😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Casey
Wijsgeer
  • January 5, 2020

Zo geavanceerd zijn de mobieltjes tegenwoordig, dat ze rekening houden met de “snelheid” van de eigenaar. 😂

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 5, 2020

waarom loop de klok OP mobiel 3 minuten voor 🤔Rezet van mobiel helpt  niet 😉

Vervelend Cornelis,

Mijn reactie is misschien ook wat flauw, maar ik bedoel het niet zo. In jouw profiel lees ik dat je een Samsung hebt.   Mogelijk een ouder type welke een update nodig heeft? 

Zelf zweer ik bij het merk IPhone. Misschien een idee als je toe bent aan een nieuwe telefoon. 🍏

• January 5, 2020

Lopen andere klokken niet achter? Waar ga je van uit dat je denkt dat de telefoon voor loopt?

Als de tijd door het netwerk wordt bepaald loopt het netwerk zelf voor.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 6, 2020

@cornelis48

Heeft een mogelijke software-update nog geholpen? 

Vergelijk de tijd van jouw mobiel anders even met de klok op deze website : 

https://www.dewereldklok.nl/tijd/nederland/

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

hallo noordzee  hij blijft 3 minuten voor lopen HEEL raar. maar een ding is zeker IK komt niet te laat. maar ik Heb als al gedaan  .maar kan geen update vinden 🤔hoop dat het weer goed komt COR 😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 6, 2020

Maar @cornelis48 , staat de optie “Automatisch datum en tijd” dan wel aan in de telefoon instellingen? Dan volgt de klok de netwerktijd en die zou goed moeten zijn.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 6, 2020

Op een  IPhone ziet dat er zo uit:

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

En op Android zo:

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 7, 2020

Goedemorgen IK HEB een nieuwe klok op de mobiele telefoon gezet EN deze kon IK OP het netwerk zetten. HET IS NU OKÉ. Dank je wel allemaal top 🕑👍😉

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 28, 2021

@cornelis48 Na lang zoeken op internet vond ik jouw topic. Ik heb hetzelfde probleem op mijn mobiel (Motorola):

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/probleem-netwerktijd-op-mobiel-545804

Mag ik vragen hoe jij een nieuwe klok op jouw mobiel hebt gezet? Bedoel je een app? Zo ja, welke app?

En heb je dan niks gedaan aan de tijdsinstellingen van jouw mobiel zelf? (Ik bedoel de instellingen volgens @Noordzee / @Nick83)

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 28, 2021

Goedeavond beste Katana321.ik hem een nieuwe app. zo als Noordzee zegt en poosje geleden. en het werkt perfect. Probeer het eens hoopt dat het lukt. 4🤔🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 28, 2021

Goedeavond beste Katana321.ik hem een nieuwe app. zo als Noordzee zegt en poosje geleden. en het werkt perfect. Probeer het eens hoopt dat het lukt. 4🤔🙂

@cornelis48 Dank voor je reactie.

Welke app gebruik je dan? Heb je een link of een naam voor mij?

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 28, 2021

Dat ben ik helaas vergeten sorry 🤔