Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Het volgende is door een andere klant op een ander topic geschreven (2 dagen geleden) dus 11 Oktober!!! Hoe zit dat dan met geen voorraad?! Wat is dit KPN?!?!?!

“                        “           “                      “                  "

Ik heb afgelopen vrijdag een Apple Watch Ultra 2 aangeschaft en deze probeer ik nu aan het mobile netwerk te koppelen/ e-Sim te installeren.

ik krijg helaas de melding “Er ging iets mis…” ik heb het nu al een stuk of 10 keer geprobeerd maar helaas lukt het nog steeds niet. 
 

ik heb de iPhone en Apple Watch ge-update, opnieuw opgestart ect, maar ik krijg het niet voor elkaar. 
 

Is er iemand anders tegen dit probleem aangelopen? En zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?

 

alvast bedank!


9 oktober dus 


Watch met ander bandje..


Ja ook zo’n drogreden, allemaal onzin


Doe mij die dan ook maar met een ander bandje als dat 2 dagen duurt


Ja ook zo’n drogreden, allemaal onzin

Leg uit ?  Een apple watch heeft het bandje in het doodje dus het is zonder meer mogelihk dat het ene type uitverkocht is en het andere niet.. waarom zou dat een drogreden zijn ?


Het volgende is door een andere klant op een ander topic geschreven (2 dagen geleden) dus 11 Oktober!!! Hoe zit dat dan met geen voorraad?! Wat is dit KPN?!?!?!

“                        “           “                      “                  "

Ik heb afgelopen vrijdag een Apple Watch Ultra 2 aangeschaft en deze probeer ik nu aan het mobile netwerk te koppelen/ e-Sim te installeren.

ik krijg helaas de melding “Er ging iets mis…” ik heb het nu al een stuk of 10 keer geprobeerd maar helaas lukt het nog steeds niet. 
 

ik heb de iPhone en Apple Watch ge-update, opnieuw opgestart ect, maar ik krijg het niet voor elkaar. 
 

Is er iemand anders tegen dit probleem aangelopen? En zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?

 

alvast bedank!

Je kan toch ook gewoon een apple watch bij apple store aanschaffen (daar zijn ze op voorraad, ophalen of verzenden binnen 2 dagen in huis) en dan een e-sim bij kpn bestellen. Er staat nergens dat die watch bij kpn gekocht is. 


Wie zegt dat diegene een ander bandje heeft dan? Alleen jij.

Wie zegt dat de AW bij KPN is gekocht? Kan ik niet zo uit je copy paste lezen.


Wie zegt dat diegene een ander bandje heeft dan? Alleen jij.


dat is de logische reden waarom zich dit zou voordoen..

 

een andere reden is, zoals iemand anders al melde, dat die watch gewoon ergens anders is gekocht..

 

ik denk dat jij gewoon besloten hebt lekker negatief te zijn… succes daarmee !


Ik heb 21 dagen geleden een Apple watch besteld die de VOLGENDE DAG!!! geleverd zou worden. Hoe moet ik daar positief over zijn dan wijsneus. Het is negatief! Het lijkt nergens op! Kpn slaat de plank volledig mis en dan kom jij even met een wijsneus verhaal te vertellen hoe het zit? Hou toch op man wat kan mij het nou schelen wat voor bandje erbij zit, allemaal lulkoek. Met je “logische” redenen. Maak dat iemand anders maar wijs. 


Diegene heeft trouwens net gereageerd en die heeft hem gewoon bij KPN besteld met Alpine Loop en na 2 dagen in huis. Positief he? **********

 

Admin: Tekst aangepast en enkele berichten verwijderd, let even op de huisregels . 


De Apple Watch  Ultra 2 kon je pas 19 dagen geleden bestellen 🙃


Oooh wat zit ik dan te zeuren 


Ook bij Apple koop je elke Watch met bandje naar keuze die zitten niet in de doos van de Watch maar apart in een eigen doos 

 

dus het zou zomaar kunnen dat er wel klokken aanwezig zijn maar geen bandjes


Precies, drogredenen zoals ik al zei


Ook bij Apple koop je elke Watch met bandje naar keuze die zitten niet in de doos van de Watch maar apart in een eigen doos 

 

dus het zou zomaar kunnen dat er wel klokken aanwezig zijn maar geen bandjes


dat kan… wel klokken en geen bandjes..

 

als je dan een watch besteld met een bandje dat er niet is moet je wachten… dat is zo’n beetje wat ik bedoelde.

ik heb even gechecked maar de ultra 2 wordt gebundeld met bandjes verkocht en die combinaties hebben ieder een eigen EAN (barcode zo je wilt), unieke produkten terug… 

 

ik ben aan mijn derde apple watch en fysiek is dat tot nu toe ook altijd zo geweest..

 

voor hier maakt het overigens verder niet uit… of de watch/bandje combinatie er in 1 doos niet is of in 2 is hetzelfde.


Admin: Ik heb enkele berichten verwijderd die offtopic waren. Ik wil iedereen vragen om de berichten inhoudelijk te houden en niet persoonlijk te worden. Het forum is een plek waar gebruikers elkaar helpen en van advies voorzien. Hou ook de spelregels daarvoor even in de gaten.


Diegene heeft trouwens net gereageerd en die heeft hem gewoon bij KPN besteld met Alpine Loop en na 2 dagen in huis. Positief he? **********

 

Admin: Tekst aangepast en enkele berichten verwijderd, let even op de huisregels . 

Waar dan?


@Bart_Z @Maja_ 

 

Is er inmiddels als meer bekend? We zijn nu 3 weken verder en diegene die hem op 22 september hebben besteld hebben precies 0 officiële mailtjes of sms’jes gehad met een status update.

 

Wat niet lekker strookt is dat hij bij Apple inmiddels al meer als een week leverbaar is maar jullie nog steeds niets hebben?


Ik heb zojuist een medewerker naan de “klantenservice” gesproken. Die was vrij onbeschoft en voelde zich blijkbaar persoonlijk beledigd door mijn vraag over de status van mijn bestelling. 

 

On topic:

Zij kon wel vertellen dat er een levertijd van 6 weken op de watch zou zitten en dat dat vanaf het begin al duidelijk was. Waarom de levertijd op de 25e nog steeds op “mogen in huis” stond is mij een raadsel. 

 

Wanneer de levering binnenkomt kon ze ook niet vertellen omdat alleen apple day zou weten. (Wat niet rijmt met haar eerdere bericht van 6 weken). Waarom er dan wel een levertijd op de website staat aangezien KPN zelf niet weet wanneer er spul binnen komt is mij ook niet helemaal duidelijk.

Niemand binnen KPN weet iets, ik hoor (en lees ook hier) alleen tegenstrijdige berichten van KPN  

 

Het gaat mij niet om het apparaat, dat kan wel even wachten. 
Maar de service die KPN biedt is wel heel teleurstellend. Er is niet gevraagd naar een bestelnummer, werd zomaar aangenomen dat ik voor een iPhone belde. “U moet maar even geduld hebben” was de boodschap. 

 

Heel jammer dit.


Het is balen… maar het toestel is bij kpn een stuk goedkoper dus ik wacht nog wel ff.


Ik heb zojuist een medewerker naan de “klantenservice” gesproken. Die was vrij onbeschoft en voelde zich blijkbaar persoonlijk beledigd door mijn vraag over de status van mijn bestelling. 

 

On topic:

Zij kon wel vertellen dat er een levertijd van 6 weken op de watch zou zitten en dat dat vanaf het begin al duidelijk was. Waarom de levertijd op de 25e nog steeds op “mogen in huis” stond is mij een raadsel. 

 

Wanneer de levering binnenkomt kon ze ook niet vertellen omdat alleen apple day zou weten. (Wat niet rijmt met haar eerdere bericht van 6 weken). Waarom er dan wel een levertijd op de website staat aangezien KPN zelf niet weet wanneer er spul binnen komt is mij ook niet helemaal duidelijk.

Niemand binnen KPN weet iets, ik hoor (en lees ook hier) alleen tegenstrijdige berichten van KPN  

 

Het gaat mij niet om het apparaat, dat kan wel even wachten. 
Maar de service die KPN biedt is wel heel teleurstellend. Er is niet gevraagd naar een bestelnummer, werd zomaar aangenomen dat ik voor een iPhone belde. “U moet maar even geduld hebben” was de boodschap. 

 

Heel jammer dit.

Heel herkenbaar dit. Ik heb gister de klantenservice gebeld. Diegene die ik sprak was ook direct geïrriteerd toen ik om de levertijd vroeg. Toen ik vertelde dat ik mij misleid en aan het lijntje gehouden voel, en er toch echt op aandrong dat er eens duidelijkheid mbt de levertijden naar de klanten gecommuniceerd moet worden, verbrak de medewerker de verbinding. Wat een dieptepunt hebben ze bij mij bereikt zeg!


Het lijkt erop dat die levertijden op de site gewoon handmatig aangepast worden. Volgens mij zit hier geen systeem achter. Bij iedere normale webshop, zodra je iets besteld, gaat de teller naar beneden. Hier valt nog veel te winnen voor KPN.


Het is balen… maar het toestel is bij kpn een stuk goedkoper dus ik wacht nog wel ff.


je hebt helemaal gelijk..

ik heb pas na 3 weken niks te hebben gehoord  gebeld met de “klantenservice”  en na de houding van de medewerker online gaan kijken of ik wat meer informatie kon vinden. 

ik zou nog 3 weken kunnen wachten als het nodig is. 

ik geloof dat wachten voor de meeste geen punt is. Ik denk dat de verbazing en irritatie voor velen meer zit in de slechte communicatie en gebrek aan klantenservice (in mijn geval zelfs onbeschoftheid) van KPN. 

 

ik denk niet dat het onredelijk is, of getuigd van ongeduld, wanneer men simpelweg vraagt om duidelijkheid. 


Hoi allemaal.  Ik heb de berichten van luchtkasteel getrashed en zijn account verwijderd

Tevens zijn een aantal van jullie reacties verwijdert omdat anders de context volledig zoek zou raken en het verder ook geen toegevoegde waarde had.

Hopelijk kunnen we nu weer rustig verder met z'n allen 😉 Fijne avond


Reageer