Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Ook via X/Twitter Webcare krijg je een afwimpel antwoord. 😅

 


Als je kijkt naar de series 9 is voor sommige de levertijd 3 werkdagen. Voor een kleur zelfs 14 oktober. Dus KPN verwacht van apple in ieder geval aankomende week een levering met producten. Wie weet zit daar onze apple watch in. In ieder geval is het denk ik niet meer weken wachten. Of laat ik zeggen, hoop ik 😁


Het lijkt erop dat die levertijden op de site gewoon handmatig aangepast worden. Volgens mij zit hier geen systeem achter. Bij iedere normale webshop, zodra je iets besteld, gaat de teller naar beneden. Hier valt nog veel te winnen voor KPN.

Klopt helemaal, als je nu bij de Watch series 9 kijkt staat er leverbaar vanaf 14 oktober. Het is vandaag 15 oktober. Je zou dus verwachten dat er nu staat; “Op voorraad” 😂

Laat maar weer zien dat het inderdaad handmatig gebeurt en dus niet klopt.


Klopt helemaal, als je nu bij de Watch series 9 kijkt staat er leverbaar vanaf 14 oktober. Het is vandaag 15 oktober. Je zou dus verwachten dat er nu staat; “Op voorraad” 😂

Laat maar weer zien dat het inderdaad handmatig gebeurt en dus niet klopt.

Het is voor KPN ook gewoon weekend he. 😅


Nieuwe week dames en heren. Nou het wordt wel echt deze of volgende week. Anders verwachten we wel meer duidelijkheid van @Bart_Z 


@Kred091 zal het dan na 3 weken en 3 dagen zonder enige (goede) uitleg of excuses van KPN dan zometeen echt gaan gebeuren?

 

Ik ben al jaren klant bij KPN en ben over het algemeen altijd tevreden geweest… maar hoe ze dit hebben aangepakt voelt wel heel amateuristisch aan… 

Zelfs als je een klacht indient krijg je nog geen excuus aangeboden en krijg je alleen maar te horen dat je moet wachten…  En dat je je bestelling kan volgen via de portal “mijn bestelling” 😅

We wachten het maar weer rustig af en wie weet nog 3 weken want dat zou zomaar kunnen 😜.

 


@Kred091 zal het dan na 3 weken en 3 dagen zonder enige (goede) uitleg of excuses van KPN dan zometeen echt gaan gebeuren?

 

Ik ben al jaren klant bij KPN en ben over het algemeen altijd tevreden geweest… maar hoe ze dit hebben aangepakt voelt wel heel amateuristisch aan… 

Zelfs als je een klacht indient krijg je nog geen excuus aangeboden en krijg je alleen maar te horen dat je moet wachten…  En dat je je bestelling kan volgen via de portal “mijn bestelling” 😅

We wachten het maar weer rustig af en wie weet nog 3 weken want dat zou zomaar kunnen 😜.

 

Ik hoop het. Waar het meestal bij providers mis gaat is de pre-order of de eerste reeks bestellingen meestal zijn de levertijden die erna volgen accuraat, is mijn ervaring en hoop tenminste. We gaan het deze of volgende week zien.


Stap 1 is inmiddels afgerond bij mij. Nu dus afwachten 🤞🏼

 


Bij mij ook 🎉🎉


Hier ook! Besteld op 3 Oktober! 


Hier ook! Wat een feest!! 🥳🎉🎉😂😂


Hier ook. 22 sept besteld. 🎉


ben benieuwd wat die vinkje betekend, dat er een watch gekoppeld is aan de bestelling en deze nog verwerkt moet worden? 

 

 


Tip: check je postNL app soms kan het zijn dat daar al een aankomende bezorgmoment staat 🙂 bij mij nog niet in ieder geval.


Ook hier een ander bericht dan voorheen: 

22 sept besteld: 
Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L


Je kan op stap 1 klikken dan krijg je een blauwe vlak met de tekst:

Controleren

 

Bedankt voor uw bestelling.

Dat is beter dan Hij is niet meer op voorraad. 


Je kan op stap 1 klikken dan krijg je een blauwe vlak met de tekst:

Controleren

 

Bedankt voor uw bestelling.

Eerder in dit thread had iemand inderdaad hetzelfde. Kort daarna verwerken en dag erna in huis als ik het goed heb.


Hier ook !


Weer een stapje verder!

 


Weer een stapje verder!

 

Voor mij ook!


Ik begon net te wennen aan het F5’en elke dag. Dat wordt weer afkicken.. 😅


Ik begon net te wennen aan het F5’en elke dag. Dat wordt weer afkicken.. 😅

Als we nu alvast de Apple Watch Ultra 3 pre orderen kunnen we daar de komende tijd over klagen 😅


@JrvdB had je dat nog niet gedaan dan? 😂😂🥳🥳


@JrvdB had je dat nog niet gedaan dan? 😂😂🥳🥳

 

Misschien alvast een nieuw forum openen #ultrawatch3? Kunnen we alvast beginnen met klagen 🫣🎉🎉


7 Oktober besteld en wordt nu verstuurd. Geen reden om te klagen. 😎

 


Reageer