Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 


Goede berichten allemaal! 
Mijne is ook onderweg.
Veel plezier ermee iedereen!


Staat bij mij wel een levertijd, maar nog wel “pakket is door postnl nog niet ontvangen”.

 

Maar komt vast in orde nu !


Mijn status blijft vooralsnog hangen op “verwerken”. Hoop niet dat ik wordt overgeslagen 😃  (22e besteld)

 

Ben wel blij voor degene die hem morgen ontvangen!🎉

 


Geluksvogels! 

Dat GOEDE nieuws heb ik nog niet mogen ontvangen 😪

 


Toch nog ff klagen hoor 😉 let wel ff op dat in mijn geval staat er aankoopdatum 22-9-23 op. Betekend dat er ruim 3 weken van mn garantie afgehaald zijn omdat kpn niet op tijd kan leveren. Denk dat het wel zo hoort te zijn dat de garantie ingaat zodra het product in mijn bezit is toch?

Watch is overigens wel onderweg en staat in de postnl app bij mij. Hopen dat hij voor iedereen spoedig komt nu!


Ja hier ook onderweg naar de pakketdienst 

Ik  verwacht dat de Apple garantie pas begint te tellen zodra deze aangemeld is in je account 


Nou hij is er hoor !

 

voor de esim heb ik niets hoeven doen, het lijkt erop alsof die al aktief is ?


Nou hij is er hoor !

 

voor de esim heb ik niets hoeven doen, het lijkt erop alsof die al aktief is ?

Dat klopt, hij activeert hem via je huidige cellular op je iPhone. Althans dat was bij mij het geval toen ik mijn UW2 een net heb opgezet! 

 

Als je de watch op je iPhone app opent en vervolgens naar cellular gaat (kun je ook op de watch zelf doen) dan zul je zien dat hij met KPN een verbinding heeft. 

als jij je control center opent zou de cellular icon wit moeten zijn, dit houdt in dat er een verbinding is maar niet gebruikt wordt omdat je iPhone met de watch is verbonden. zodra je de iPhone disconnect (bluetooth uit, wifi uit) EN wifi op je watch uit zet zul je zien dat hij groen springt! dan maak je gebruik van 4G op je watch! 


Nou hij is er hoor !

 

voor de esim heb ik niets hoeven doen, het lijkt erop alsof die al aktief is ?

Dat klopt, hij activeert hem via je huidige cellular op je iPhone. Althans dat was bij mij het geval toen ik mijn UW2 een net heb opgezet! 

 

Als je de watch op je iPhone app opent en vervolgens naar cellular gaat (kun je ook op de watch zelf doen) dan zul je zien dat hij met KPN een verbinding heeft. 

als jij je control center opent zou de cellular icon wit moeten zijn, dit houdt in dat er een verbinding is maar niet gebruikt wordt omdat je iPhone met de watch is verbonden. zodra je de iPhone disconnect (bluetooth uit, wifi uit) EN wifi op je watch uit zet zul je zien dat hij groen springt! dan maak je gebruik van 4G op je watch! 


 

helemaal goed !

 

ik moest hem wel als nieuwe watch installeren, de backup van mij watch 6 installeerde hij wel maar de boel werkte totaal niet… was ook geen probleem want zoveel speciaals was er niet ingesteld.

 

veel plezier met je watch !


Zijn er nog meer mensen die hem met het olive bandje hebben besteld op 22 september, die hem ook nog niet hebben gekregen?


Zijn er nog meer mensen die hem met het olive bandje hebben besteld op 22 september, die hem ook nog niet hebben gekregen?

Yea, 22e besteld, olive bandje, nog niet geleverd. Wel bolletjes 1 en 2 gevinkt in de bestelstatus


Zijn er nog meer mensen die hem met het olive bandje hebben besteld op 22 september, die hem ook nog niet hebben gekregen?

Ja ik. Op 22/09 zodra dit online kon. Ook Olive band….


Ja op 24-09 en als het goed is ligt ie morgen voor me klaar op afhaalpunt, was niet thuis vandaag anders had ik m al gehad 


Ik heb hem 16 okt pas besteld, er stond ‘vandaag besteld, morgen in huis’. Toen vond ik dit forum. 

@kpn enige indicatie wanneer ik hem kan verwachten? 


‘vandaag besteld, morgen in huis’.
 

stond bij mij ook vermeld op 22/09 zelfs. 
 

sindsdien nog steeds in de wacht….

 

en bij KPN kan niemand me vertellen wanneer wel geleverd gaat worden …..

 


‘vandaag besteld, morgen in huis’.
 

stond bij mij ook vermeld op 22/09 zelfs. 
 

sindsdien nog steeds in de wacht….

 

en bij KPN kan niemand me vertellen wanneer wel geleverd gaat worden …..

 

En wat is dan je status precies via mijn.bestelling dan nu? Nog steeds op controleren?


Hier 8 oktober de olijf groene variant gebeld. Helaas nog steeds als status “controleren”. Vrees dat het dus wachten wordt op de volgende batch..


 


 

Deze net ook gekregen 🎉👏🏻 heeft een net geen maandje geduurd…


7 Oktober besteld en wordt nu verstuurd. Geen reden om te klagen. 😎

 

Mag ik vragen met welk bandje je had besteld ? 

Veel plezier er al vast mee 


7 Oktober besteld en wordt nu verstuurd. Geen reden om te klagen. 😎

 

Mag ik vragen met welk bandje je had besteld ? 

Veel plezier er al vast mee 

Dank je.

ik heb de Blue black trail loop. Ik ben er erg blij mee.


7 Oktober besteld en wordt nu verstuurd. Geen reden om te klagen. 😎

 

Mag ik vragen met welk bandje je had besteld ? 

Veel plezier er al vast mee 

Olive


Op 11-10 de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M besteld, toen ik hem bestelde stond er 1 tot 2 weken levertijd, nu staat er inmiddels 2 tot 3 weken. Zit ik nog bij de 1 tot 2 of moet ik langer wachten?


9-10 besteld denk wel dat de watch morgen binnen komt 😀


9-10 besteld denk wel dat de watch morgen binnen komt 😀

Welke heb je besteld?


Reageer