Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Komt KPN ook met een mooie aanbieding voor de Apple Watch ULTRA 2, net als Odido nl. € 780,00 dit is de prijs voor eenmalige betaling zonder maandtermijnen. 

Nog twee dagen wachten en je weet het. 

https://www.kpn.com/apple/apple-watch.htm


Iemand enig idee of de watch alleen online te bestellen is, of ook verkocht wordt in een KPN winkel? 


Het is de 22e KPN, wakker worden :-)


Het is de 22e KPN, wakker worden :-)

Doe ff chill


Het is de 22e KPN, wakker worden :-)

Doe ff chill


niet bekend met het fenomeen “smiley” ?

dit heet enthousiasme…


En besteld !

Beperkte keuze in bandjes, maar de juiste zat er tussen !

 

 


Hoe kan je zien welke maat band je geleverd krijgt? 


Bestelling stuit herhaaldelijk op foutmelding: 

 


Ook ik krijg herhaaldelijk een foutmelding. Vanmorgen was er geen doorkomen aan, en nu blijft de site een fout aangeven. 😫


Dan was ik denk ik mooi op tijd… 

 

levertijd stond op morgen.. maar ik heb nog geen verzendbevestiging oid..


Ik heb vanochtend al gebeld ; ze hadden het er over dat ze pas donderdag binnenkomen. Blijkbaar klopt de “op voorraad” niet.

Net even gekeken; bij mij staat ie op “controle” met een heel verhaal over dat het pre-order is


Bij mij:

”Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.”

 

dus ik denk dat ik het wel hoor als “uw” leverbaar is ..

 


Bij mij:

”Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.”

 

dus ik denk dat ik het wel hoor als “uw” leverbaar is ..

 

Bij mij staat er hetzelfde maar inderdaad ook op status “Controle”. Net gebeld met de klantenservice en zij geven aan dat hij morgen wel geleverd wordt. Even afwachten dus..


Het zal me benieuwen…. Zou wel mooi zijn !


Ook bij mij staat hij nog op controleren met exact dezelfde tekst als bij de rest. Zou het gek vinden dat ze hem wel op de site zetten vandaag als hij nog niet leverbaar zou zijn, dan hadden ze net zo goed de pre orders vorige week kunnen starten. Heb zelf bij KPN gewerkt tot een half jaar terug. Geen idee wat ze op voorraad hebben gekregen, doorgaans kreeg KPN op woensdag/donderdag levering vanuit Apple. 


Iemand ook de Ultra 2 besteld en nog geen bevestiging gehad ervan? Wel mn nieuwe contract maar nog niet de bevestiging. Ik weet dus niet of hij morgen geleverd wordt

 


Nou dat wordt geen Apple Watch vandaag. 😰😢 Hopen dat ze vandaag nog aan de slag gaan. KPN/PostNL hebben een samenwerking dat ze ook op zondag leveren. Maar of dat voor de Apple Watch ook geldt? Geen idee. 


Inderdaad.. Vind het jammer dat ze dat dan wel vermelden op de website en dat de klantenservice aangeeft “Nee hoor, die komt gewoon morgen binnen.” 
 

Benieuwd of die überhaupt nog begin volgende week komt.

 

EDIT:

 


Zojuist van KPN vernomen dat mijn bestelling van gisteren in de wachtrij staat. Jammer dat KPN misleidend is op de website door, nog steeds, te vermelden dat de Apple Watch Ultra 2 op voorraad is en je na bestellen het de volgende dag in huis hebt. Product is dus niet op voorraad en je zal dus moeten wachten op nieuwe leveringen vanuit Apple.


Zojuist van KPN vernomen dat mijn bestelling van gisteren in de wachtrij staat. Jammer dat KPN misleidend is op de website door, nog steeds, te vermelden dat de Apple Watch Ultra 2 op voorraad is en je na bestellen het de volgende dag in huis hebt. Product is dus niet op voorraad en je zal dus moeten wachten op nieuwe leveringen vanuit Apple.

Dat is inderdaad niet netjes.


Klantenservice is ook ver te zoeken.. Uur in de wacht gestaan en uiteindelijk maar opgehangen. Werkt niet op deze manier.

 


Hier hetzelfde verhaal. Klantenservice kan je ook niet helpen. Op de site staat nog steeds dat hij op voorraad is. Heel misleidend KPN!! Nu afwachten wanneer er een bevestiging komt voor levering. Een paar dagen of is het weken. Echt slecht!

 


Na contact met kpn gaven ze aan dat de vraag heel groot is en afdeling logistiek het niet aan kan. Ze zijn op voorraad en worden als het goed is maandag verstuurd 


Na contact met kpn gaven ze aan dat de vraag heel groot is en afdeling logistiek het niet aan kan. Ze zijn op voorraad en worden als het goed is maandag verstuurd 



laten we het hopen, dankjewel voor je update! Fijn weekend iedereen.


Ik heb net de Apple Watch Ultra 2 besteld bij KPN.

Het klant minachtende vind ik weer van KPN dat tijdens de bestelprocedure staat:

OP VOORRAAD, MORGEN IN HUIS.

 

Ik zet de bestelling dus door.

Vreemd genoeg krijg ik daarna als ik inlog op mijn bestelling ( 1 minuut later)  het volgende te zien:

 

Helaas hebben wij de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.

 

Sorry KPN, maar waarom lieg je jouw klanten zo voor?

Ik ben niet te spreken over deze achterbakse gang van zaken. 
 

 


Reageer