Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Ik heb net de Apple Watch Ultra 2 besteld bij KPN.

Het klant minachtende vind ik weer van KPN dat tijdens de bestelprocedure staat:

OP VOORRAAD, MORGEN IN HUIS.

 

Ik zet de bestelling dus door.

Vreemd genoeg krijg ik daarna als ik inlog op mijn bestelling ( 1 minuut later)  het volgende te zien:

 

Helaas hebben wij de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.

 

Sorry KPN, maar waarom lieg je jouw klanten zo voor?

Ik ben niet te spreken over deze achterbakse gang van zaken. 
 

 

“Klantminachtende manieren.” “Achterbakse gang van zaken.” Wat een taalgebruik. Misschien komt er maandag een nieuwe levering en heb je je horloge alsnog volgende week binnen. Als het je niet bevalt, annuleer je toch gewoon en bestel je ‘m ergens anders? Of ga je druk maken om dingen die er wel toe doen. 


Opmerking over taalgebruik klopt, het is ook mooi dat je kunt cancellen als je wilt, maar persoonlijk vind ik het ook wel teleurstellend om belooft te krijgen dat je je speeltje morgen krijgt, dat dat niet zo is en er zelfs geen andere tijd wordt afgegeven… Extra storend als die “morgen” boodschap bij nieuwe bestellingen nog steeds wordt gegeven.. Dat mag KPN best horen…

 

“Achterbaks” en “klantminachtend” is wel heel sterk twitter-schreeuw-achtig verwoord.


“Klantminachtende manieren.” “Achterbakse gang van zaken.” Wat een taalgebruik. Misschien komt er maandag een nieuwe levering en heb je je horloge alsnog volgende week binnen. Als het je niet bevalt, annuleer je toch gewoon en bestel je ‘m ergens anders? Of ga je druk maken om dingen die er wel toe doen. 
 


“Als de reactie je niet bevalt, reageer je toch gewoon niet en ga je iets anders doen? Of ga je druk maken om dingen die er wel toe doen.”

Ik snap de reactie volkomen van Wewa. Er wordt iets getoond wat onjuist is. Dit kan KPN ook communiceren wat ze niet doen. Daarna wel kunnen tonen dat er geen voorraad is, is simpelweg een kl*te streek. 
 

En wat betreft het taalgebruik, dit valt nog reuze mee. Stel je dus niet zo aan.

 


“Klantminachtende manieren.” “Achterbakse gang van zaken.” Wat een taalgebruik. Misschien komt er maandag een nieuwe levering en heb je je horloge alsnog volgende week binnen. Als het je niet bevalt, annuleer je toch gewoon en bestel je ‘m ergens anders? Of ga je druk maken om dingen die er wel toe doen. 
 


“Als de reactie je niet bevalt, reageer je toch gewoon niet en ga je iets anders doen? Of ga je druk maken om dingen die er wel toe doen.”

Ik snap de reactie volkomen van Wewa. Er wordt iets getoond wat onjuist is. Dit kan KPN ook communiceren wat ze niet doen. Daarna wel kunnen tonen dat er geen voorraad is, is simpelweg een kl*te streek. 
 

En wat betreft het taalgebruik, dit valt nog reuze mee. Stel je dus niet zo aan.

 

Als dit taalgebruik nog meevalt, dan ben ik blij dat mijn moeder me wel manieren heeft geleerd. 


Wat is er mis met mijn taalgebruik?

Ik vloek niet en strooi niet met ziektes. 
Leg mij maar uit waar de ergernis zit. 


Dus op voorraad of niet? Beste KPN klantenservice, kunt u verhelderen?

bedankt!


Volgens mijn gegevens is de Watch gewoon beschikbaar!


Dat is niet wat we in de mail van kpn terugkrijgen… daarin staat heel duidelijk dat we het horen als hij beschikbaar komt …


Ik heb zojuist de Apple watch  ultra 2 ontvangen van KPN


Volgens mijn gegevens is de Watch gewoon beschikbaar!

Sorry maar kijken jullie enkel op de productpagina waar staat “Op voorraad. Voor 21:00 besteld is morgen in huis.” Of kijken jullie daadwerkelijk in een systeem en hebben jullie contact met collega’s? Want het lijkt erop dat jullie allemaal een ander systeem hebben.. 😅


Ik heb zojuist de Apple watch  ultra 2 ontvangen van KPN

Mooi! Geeft jou order pagina dit ook aan of staat daar nog steeds “Controleren”?


Ik heb zojuist de Apple watch  ultra 2 ontvangen van KPN

Mooi! Geeft jou order pagina dit ook aan of staat daar nog steeds “Controleren”?

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Bij mij blijft hij op controleren staan. Bestelling om 12:30 gedaan de 22e. 
Deze ochtend had ik wel een voortgang verwacht op basis van de info die ik hier lees. Niemand die je ook kan helpen binnen KPN.


Ik heb zojuist de Apple watch  ultra 2 ontvangen van KPN

Had je daar van te voren bericht over ontvangen ? En wanneer dan ?


Dat is niet wat we in de mail van kpn terugkrijgen… daarin staat heel duidelijk dat we het horen als hij beschikbaar komt …

Ik ga even navraag doen. Ik kom er op terug. 


Ik heb zojuist de Apple watch  ultra 2 ontvangen van KPN

Had je daar van te voren bericht over ontvangen ? En wanneer dan ?

Ik kreeg daar later een e-mail over. Op zichzelf vreemd omdat eerder de tekst was dat hij niet leverbaar is.


Ik heb duidelijkheid. Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. 


Website “Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis” <--- waar is dat geen misleiding?


Ik heb duidelijkheid. Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. 

Dat is dan flink misleidend inderdaad..

Is dat vanaf als je nu zou bestellen of is dat ook voor de reeds geplaatste orders?


Ik heb duidelijkheid. Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. 

Dat is dan flink misleidend inderdaad..

Is dat vanaf als je nu zou bestellen of is dat ook voor de reeds geplaatste orders?

ik heb vanochtend mijn order geplaatst en ik heb geen bevestiging email ontvangen...


Net klantenservice gesproken. Ze wachten op levering Apple. Daar hebben alle winkels last van kreeg ik te horen. Dat kan natuurlijk, maar ben dan eerlijk en pas de levertijd aan naar 1-2 weken.  Ben eerlijk en transparant KPN!!!!


Ik heb duidelijkheid. Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. 

Beste Bart, dan moeten jullie dit ook duidelijk vermelden op de website. Mensen blij maken met een dooie mus is niet de bedoeling en verwachten, terecht, dat je iets snel gaat leveren en niet over 2 a 4 weken. Dat jullie afhankelijk zijn van leveringen is begrijpelijk. Iets toezeggen en niet nakomen is niet netjes.


Ik heb duidelijkheid. Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. 

Dat is niet netjes van KPN.

Ik heb vrijdagmorgen daar besteld aangezien het toestel op voorraad stond (en op dit moment ook nog steeds op voorraad staat op de site!!)

Dit is misleiding van je klanten. Wees dan eerlijk en geef op de bestelpagina duidelijk aan dat er een levertijd is van 2 tot 4 weken.


Is het nog niet aangepast op de website? 


Is het nog niet aangepast op de website? 

Nee, sinds afgelopen vrijdag heb ik hierover al contact met de klantenservice en is het bij ze bekend.

Tot op heden (25/9 16.30 uur) is de website nog niet aangepast.


Dat is een behoorlijke teleurstelling.


Reageer