Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Er staat ook -nu- nog op de website:

 

”voor negen uur besteld, morgen in huis”.

 

Er is nu meer dan genoeg tijd geweest om dat te corrigeren toch KPN ?  Niet netjes..


 

Mag je een onjuiste voorraad op je website tonen?

Nee. Volgens de wet is het niet toegestaan om een onjuiste voorraad op je website te hebben staan. Dit is onjuiste informatie en kan een consument ertoe verleiden een aankoop te doen die hij anders niet had gedaan. Dit is een misleidende handelspraktijk. Als je als verkoper niet kunt leveren en je de overeenkomst moet ontbinden, is er sprake van een eenzijdige wijziging. Dit is in principe niet toegestaan en hierdoor kan gevolgschade ontstaan die voor rekening van de verkoper kan komen. Via Thuiswinkel.org

 

Nou klinkt dit misschien wat vergezocht maar KPN moet dit dus omdat ze ervan weten, aanpassen.


Ik heb zaterdag Ultra 2 besteld. Via mijn bestelling ingelogd maar staat nog steeds niets in behalve dat ik besteld heb. Er staat vandaag besteld, morgen in huis. Hoe Kan dit ?


Ik heb zaterdag Ultra 2 besteld. Via mijn bestelling ingelogd maar staat nog steeds niets in behalve dat ik besteld heb. Er staat vandaag besteld, morgen in huis. Hoe Kan dit ?


als je de draad hierboven leest dan snap je dat… levertijd is 2 tot 4 weken… de boodschap “morgen in huis” klopt niet.


Zojuist een bericht ontvangen: mijn Watch wordt morgen bezorgd (vandaag besteld). Cool!

 


Dat is mooi! 


Zojuist een bericht ontvangen: mijn Watch wordt morgen bezorgd (vandaag besteld). Cool!

 

Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Met welk kleur bandje? Ik heb hem namelijk vrijdag besteld, en nog niet verzonden. 


Zojuist een bericht ontvangen: mijn Watch wordt morgen bezorgd (vandaag besteld). Cool!

 

Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Met welk kleur bandje? Ik heb hem namelijk vrijdag besteld, en nog niet verzonden. 

Zeker: Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L 


Zojuist een bericht ontvangen: mijn Watch wordt morgen bezorgd (vandaag besteld). Cool!

 

Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Met welk kleur bandje? Ik heb hem namelijk vrijdag besteld, en nog niet verzonden. 

Zeker: Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L 

Hmmm dat is vreemd hoewel ik jou hem uiteraard gun heb ik afgelopen vrijdag precies datzelfde model besteld, en die is nog niet verstuurd @Bart_Z @Kpn kunnen jullie hier opheldering over geven? Mijn bestelnummer is: S3917053-3607471

 

ik dacht namelijk dat er werd uitgeleverd op volgorde van bestellen..


Zojuist een bericht ontvangen: mijn Watch wordt morgen bezorgd (vandaag besteld). Cool!

 

Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Met welk kleur bandje? Ik heb hem namelijk vrijdag besteld, en nog niet verzonden. 

Zeker: Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L 

Wanneer heb je deze besteld? Ik heb de mijne vrijdagmorgen besteld en nog geen wijziging in status gehad.


Zojuist een bericht ontvangen: mijn Watch wordt morgen bezorgd (vandaag besteld). Cool!

 

Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Met welk kleur bandje? Ik heb hem namelijk vrijdag besteld, en nog niet verzonden. 

Zeker: Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L 

Wanneer heb je deze besteld? Ik heb de mijne vrijdagmorgen besteld en nog geen wijziging in status gehad.

Hij schrijft in het bericht hierboven (vandaag besteld). Erg vaag dat wij dus langer wachten. 


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916


Ik krijg de order ook niet geannuleerd, terwijl ik de knop daarvoor wel kan aanklikken. 
Ik dacht om te annuleren en dan opnieuw te bestellen. Kijken wat er dan gebeurd. 
 

zijn er anderen die dit ook niet lukt of juist wel gelukt is ?


Ik heb de Apple watch Ultra 2 met trail bandje, zaterdag besteld op de KPN website en zondag werd deze bezorgd. 


Als dit allemaal klopt zoals geschreven wordt dan weet ik niet hoe jullie systeem werkt KPN.. Ik gun hem iedereen van harte maar het is wel zo eerlijk op basis van volgorde uit te leveren.

Ik heb vrijdag om 10.29 besteld en het enige wat ik tot nu toe krijg van jullie is ergernis..


Ik krijg de order ook niet geannuleerd, terwijl ik de knop daarvoor wel kan aanklikken. 
Ik dacht om te annuleren en dan opnieuw te bestellen. Kijken wat er dan gebeurd. 
 

zijn er anderen die dit ook niet lukt of juist wel gelukt is ?

Ik dacht precies hetzelfde om te doen, aangezien het bestellen ook al zo moeizaam ging, met foutmeldingen tussendoor. Wellicht dat onze orders van vrijdag zijn blijven hangen/niet goed door zijn gekomen. Weet alleen niet of ik het risico durf te nemen om te annuleren. 


Ik krijg de order ook niet geannuleerd, terwijl ik de knop daarvoor wel kan aanklikken. 
Ik dacht om te annuleren en dan opnieuw te bestellen. Kijken wat er dan gebeurd. 
 

zijn er anderen die dit ook niet lukt of juist wel gelukt is ?

Ik dacht precies hetzelfde om te doen, aangezien het bestellen ook al zo moeizaam ging, met foutmeldingen tussendoor. Wellicht dat onze orders van vrijdag zijn blijven hangen/niet goed door zijn gekomen. Weet alleen niet of ik het risico durf te nemen om te annuleren. 

Het systeem kent de bestelling wel (helaas).

Als ik probeer een bestelling te plaatsen voordat ik de oude bestelling heb geannuleerd krijg ik ook keurig de volgende melding:

 

“Op dit 06-nummer wordt nog een eerdere bestelling verwerkt. Wacht totdat deze is afgerond en probeer het daarna opnieuw.”


Het is KPN gelukt om te vermelden dat het product niet meer op voorraad is en afhankelijke van de keuze het nu 2 a 4 weken gaat duren.


Het is KPN gelukt om te vermelden dat het product niet meer op voorraad is en afhankelijke van de keuze het nu 2 a 4 weken gaat duren.

Knap. Maar dan weet ik nog steeds niet wanneer ik geleverd ga krijgen


Jeetje kpn, kom op man, geef eens duidelijkheid. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vrijdag besteld, om 11:44 bevestiging van wijziging multisim, maar dat is ook alles! Tot op heden niet eens een bevestiging van de bestelling van de watch gehad. Gister met kl.service gebeld “er zit levertijd op, maar onbekend hoelang” u krijgt daar vanmiddag een mail over zie ik in het systeem. Uiteraard geen mail ontvangen, iets wat ik ook niet verwacht had! Nu zie ik hier mensen die zaterdag, zondag, maandag besteld hebben en geleverd krijgen! (Ook voor mij geldt, ik gun het iedereen maar moet wel eerlijk gaan) ook via de social media kanalen via kpnwebcare geven ze niet thuis en idd tot op heden staat er nog steeds “voor 21:00 besteld, morgen in huis” iets wat jullie niet waar kunnen maken! Haal het eraf en geef duidelijkheid aan jullie klanten! (Herstel, 09:45 zojuist is de website aangepast zie ik) nu de klanten die een lopende bestelling hebben nog informeren over de levertijd. 


Het is heel vreemd hoe KPN mee zijn klanten omgaat met betrekking tot levering. 
Ik herinner me dat het vorig jaar net zo’n zooitje was. 


Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld.

Ik heb dit ook doorgegeven aan de beheerders van de site. Dit gaat aangepast worden. 


 

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld.

 

Maar hoe kan er afgelopen weekend voorraad zijn, mensen bestellen afgelopen vrijdag en krijgen niets geleverd. Mensen bestellen gisteren en hebben vandaag hun Watch? 🤔


Ik vind het ook een vreemde gang van zaken. Het lijkt meer op een loterij dan op volgorde van ordermoment.


Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld.

Ik heb dit ook doorgegeven aan de beheerders van de site. Dit gaat aangepast worden. 

Voor het weekend besteld maar niets geleverd gekregen terwijl latere bestellingen wel zijn uitgeleverd. Dit verhaal klopt gewoon niet en is iets recht praten dat krom is.

Als er afgelopen weekend nog voorraad was zouden diegenen (waaronder ik) gewoon uitgeleverd kunnen zijn.

Het is gewoon een grote bende.


Reageer