Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld.

Ik heb dit ook doorgegeven aan de beheerders van de site. Dit gaat aangepast worden. 



als er afgelopen weekeind nog voorrad was zou mijn bestelling van vrijdag gewoon nu geleverd moeten worden..


Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld.

Ik heb dit ook doorgegeven aan de beheerders van de site. Dit gaat aangepast worden. 

Voor het weekend besteld maar niets geleverd gekregen terwijl latere bestellingen wel zijn uitgeleverd. Dit verhaal klopt gewoon niet en is iets recht praten dat krom is.

Als er afgelopen weekend nog voorraad was zouden diegenen (waaronder ik) gewoon uitgeleverd kunnen zijn.

Het is gewoon een grote bende.

Dit kan gewoon niet waar zijn…. ik heb de order nog steeds op controleren staan en anderen na mij wel uitleveren? Had liever ergens anders besteld cq overgestapt met mijn hebben en houwen


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Bij mij staat daar precies hetzelfde , ook nu zonder de pre-order quote die er tot voor kort wel bij stond. (afbeelding is van afgelopen vrijdag)

 


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Dit staat er bij mij; 

“Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.”

Heb je een mail gehad dat er iets veranderd was?

 

 


Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld.

Ik heb dit ook doorgegeven aan de beheerders van de site. Dit gaat aangepast worden. 

Nee, niet “ons” afschilderen als ongeduldig en zelf de slachtofferrol induiken, niet netjes! Ik heb hem vóór het weekend besteld (vrijdag) er was toen dus gewoon voorraad. Waarom is mijn watch nog niet geleverd en bij andere mensen die hem zaterdag of zelf zondag besteld hebben wel?


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Dit staat er bij mij; 

“Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.”

Heb je een mail gehad dat er iets veranderd was?

 

 

Nope, geen mail gehad


Bij mij staat precies hetzelfde.


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Jij bent al verder dan ik. 🤣 Ik heb nog niet eens een mail oid gehad met een ordernummer. Alleen en mail over de multisim. 


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Jij bent al verder dan ik. 🤣 Ik heb nog niet eens een mail oid gehad met een ordernummer. Alleen en mail over de multisim. 

Je ordernummer kun je vinden op de PDF bijlage. Die heb je als het goed is gekregen In de mail “Bevestiging van uw wijziging.” 


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Dit staat er bij mij; 

“Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.”

Heb je een mail gehad dat er iets veranderd was?

 

 

Bij mij staat er ook nog dat ik het toestel in de voorverkoop heb besteld. Daarin is bij mij dus nog niks gewijzigd.


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Jij bent al verder dan ik. 🤣 Ik heb nog niet eens een mail oid gehad met een ordernummer. Alleen en mail over de multisim. 

Je ordernummer kun je vinden op de PDF bijlage. Die heb je als het goed is gekregen In de mail “Bevestiging van uw wijziging.” 

Thnx! Over het hoofd gezien. (Kijk kpn, fout toegeven en door😉)

 

Zelfde verhaal echter…

Controleren

 

Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop M goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.


Los van de bestelling perikelen: komt KPN ook met de Ocean blue bandje variant? Deze is niet te bestellen op de website en zou ik toch graag bestellen…


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Jij bent al verder dan ik. 🤣 Ik heb nog niet eens een mail oid gehad met een ordernummer. Alleen en mail over de multisim. 

Maar ook vrijdag besteld?


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen


Wat dit dan precies betekend kan ik ook nergens vinden. Daar stond dus vrijdag dat ik een pre-order zou hebben geplaatst. Wat staat hier bij anderen?

 

Jij bent al verder dan ik. 🤣 Ik heb nog niet eens een mail oid gehad met een ordernummer. Alleen en mail over de multisim. 

Maar ook vrijdag besteld?

Ja vrijdag besteld 11:44 uur. 


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen

 

Nu heb ik ineens verwerking


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen

 

Nu heb ik ineens verwerking

Gaaaaf!! Dan komt hij zeker snel jouw kant op. 🔥


Schiet mij maar lek. Vrijdag 10.29 besteld. 
Status; Controleren

 

Hoe dan KPN?

ik zie allemaal orders welke later geplaatst zijn en die al verzonden worden of al geleverd zijn. Zelfs het zelfde type Watch met zelfde bandje. Jullie klantenservice is echt waardeloos. 
 


Jeetje kpn, kom op man, geef eens duidelijkheid. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vrijdag besteld, om 11:44 bevestiging van wijziging multisim, maar dat is ook alles! Tot op heden niet eens een bevestiging van de bestelling van de watch gehad. Gister met kl.service gebeld “er zit levertijd op, maar onbekend hoelang” u krijgt daar vanmiddag een mail over zie ik in het systeem. Uiteraard geen mail ontvangen, iets wat ik ook niet verwacht had! Nu zie ik hier mensen die zaterdag, zondag, maandag besteld hebben en geleverd krijgen! (Ook voor mij geldt, ik gun het iedereen maar moet wel eerlijk gaan) ook via de social media kanalen via kpnwebcare geven ze niet thuis en idd tot op heden staat er nog steeds “voor 21:00 besteld, morgen in huis” iets wat jullie niet waar kunnen maken! Haal het eraf en geef duidelijkheid aan jullie klanten! (Herstel, 09:45 zojuist is de website aangepast zie ik) nu de klanten die een lopende bestelling hebben nog informeren over de levertijd. 

Kunnen jullie van kpn misschien kijken in de order hoe het ervoor staat, en/of wanneer deze verzonden wordt. Via de klantenservice kom ik ook niet verder. Order: S3914226 

Mijn bestelling 

S3914226-3604613


Als de initiele schrijver van deze hele thread zal ik dan mijn ordernummer ook maar noemen…

 

hoe staat het met:

 

S3914146


Ik sluit me volledig aan bij alle bovenstaande opmerkingen en klachten over de bestellingen van vrijdag.

Ook ik zie net dat hij een stap verder in het proces is, dus naar “verwerking”. Nu afwachten op fase 3….


KPN, nogmaals, vrijdagochtend vrijwel direct besteld; 10:29. Nog steeds geen steek verder. Geen informatie, geen reactie, geen service.

Enkel de tekst dat mijn pre order ontvangen is. Eerder besteld dan meerdere hier en dan het langst mogen wachten zeker.

Ik wil graag de status weten van mijn order; S3913685.

 


Ik sluit me volledig aan bij alle bovenstaande opmerkingen en klachten over de bestellingen van vrijdag.

Ook ik zie net dat hij een stap verder in het proces is, dus naar “verwerking”. Nu afwachten op fase 3….

Ter info, mijn bestelling is van vrijdag 12:25


Als de initiele schrijver van deze hele thread zal ik dan mijn ordernummer ook maar noemen…

 

hoe staat het met:

 

S3914146

(Besteld afgelopen vrijdag: 11:37 …)


Reageer