Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen

 

Nu heb ik ineens verwerking

Gaaaaf!! Dan komt hij zeker snel jouw kant op. 🔥

 Blijft dus op verwerking staan. Wie begrijpt wat dit nou betekend? Snapt een normale klant die ook op andere webshops besteld toch geen bal van? En waarom reageert er niemand van kpn? Ook telefonisch kom ik niet verder dan er is geen voorraad. Zoals ik al zei: het is geen levensreddend medicijn waar ik op zit te wachten, maar even uitleg wat de stappen zijn en wat er gaat gebeuren is toch het minste wat je mag verwachten? Het is ook geen pakje boter van 2 euro dat je koopt 


Mijn ordernummer is: S3921230. 

Ik heb de Apple Watch Ultra 2 met trail bandje

zaterdag 23 september besteld en deze werd 

zondag 24 september geleverd. 

 

 


Ik heb vrijdag de alpine loop besteld, staat nu nog op “controleren”.


Vrijdag 22-9 om 11.15 de Ultra 2 met trail band besteld, status staat nu op verwerking sinds ergens deze middag. Geen verdere informatie alleen dat annuleren nu niet meer mogelijk is.


Vrijdag 22-9 om 11.15 de Ultra 2 met Alpine band besteld, status staat nu op verwerking sinds ergens deze middag. Geen verdere informatie alleen dat annuleren nu niet meer mogelijk is.


mm.. dat is marginaal voor mij.. dan zou je verwachten dat ik diezelfde status morgen ofzo ook zou krijgen..


Vrijdag 22-9 om 11.15 de Ultra 2 met Alpine band besteld, status staat nu op verwerking sinds ergens deze middag. Geen verdere informatie alleen dat annuleren nu niet meer mogelijk is.


mm.. dat is marginaal voor mij.. dan zou je verwachten dat ik diezelfde status morgen ofzo ook zou krijgen..

ik heb ook geen idee wat ik nu kan verwachten. Ook geen verdere mail of informatie ontvangen


Ik krijg een melding van KPN via SMS en mail dat hij onderweg is en dat hij morgen wordt bezorgd.

Dus ik hoop voor iedereen die hem vrijdag heeft besteld, dat ze hetzelfde bericht krijgen vandaag.

En natuurlijk ook iedereen die hem besteld met de verwachting dat hij een dag later zou worden geleverd. 


Vrijdag 22-9 om 11.15 de Ultra 2 met Alpine band besteld, status staat nu op verwerking sinds ergens deze middag. Geen verdere informatie alleen dat annuleren nu niet meer mogelijk is.


mm.. dat is marginaal voor mij.. dan zou je verwachten dat ik diezelfde status morgen ofzo ook zou krijgen..

Hoe bizar is dit. Ik druk op enter om mijn vorige bericht te verzenden en op dat moment ontvang ik een sms en een mail mat een verzendbevestiging. Hopelijk is krijgen jullie ook snel een verzendbevestiging!

 


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen

 

Nu heb ik ineens verwerking

Gaaaaf!! Dan komt hij zeker snel jouw kant op. 🔥

 Blijft dus op verwerking staan. Wie begrijpt wat dit nou betekend? Snapt een normale klant die ook op andere webshops besteld toch geen bal van? En waarom reageert er niemand van kpn? Ook telefonisch kom ik niet verder dan er is geen voorraad. Zoals ik al zei: het is geen levensreddend medicijn waar ik op zit te wachten, maar even uitleg wat de stappen zijn en wat er gaat gebeuren is toch het minste wat je mag verwachten? Het is ook geen pakje boter van 2 euro dat je koopt 

Net mail dat de Watch onderweg is


KPN geeft aan dat mijn bestelling van vrijdag rond 13:00 nu verzonden is. Mijn bestelstatus ging vandaag naar verwerking en later op de dag naar status activeren met omschrijving dat het onderweg is. Uiteraard blij met deze ontwikkelingen, maar voor vele andere blijft het onduidelijk en moeten afwachten. Het zal voornamelijk de ergernis zijn van andere bestellers dat ze niet weten waar ze aan toe zijn en er geen volgorde lijkt te zijn met leveringen o.b.v. datum van bestelling.


KPN geeft aan dat mijn bestelling van vrijdag rond 13:00 nu verzonden is. Mijn bestelstatus ging vandaag naar verwerking en later op de dag naar status activeren met omschrijving dat het onderweg is. Uiteraard blij met deze ontwikkelingen, maar voor vele andere blijft het onduidelijk en moeten afwachten. Het zal voornamelijk de ergernis zijn van andere bestellers dat ze niet weten waar ze aan toe zijn en er geen volgorde lijkt te zijn met leveringen o.b.v. datum van bestelling.

Tsja, dit bewijst maar dat er willekeurig wordt gehandeld en niet op volgorde. Mijn order van vrijdag 11:44 blijft op controleren staan 😔 


KPN geeft aan dat mijn bestelling van vrijdag rond 13:00 nu verzonden is. Mijn bestelstatus ging vandaag naar verwerking en later op de dag naar status activeren met omschrijving dat het onderweg is. Uiteraard blij met deze ontwikkelingen, maar voor vele andere blijft het onduidelijk en moeten afwachten. Het zal voornamelijk de ergernis zijn van andere bestellers dat ze niet weten waar ze aan toe zijn en er geen volgorde lijkt te zijn met leveringen o.b.v. datum van bestelling.

Gokje dat dat geen alpine loop was ?


KPN geeft aan dat mijn bestelling van vrijdag rond 13:00 nu verzonden is. Mijn bestelstatus ging vandaag naar verwerking en later op de dag naar status activeren met omschrijving dat het onderweg is. Uiteraard blij met deze ontwikkelingen, maar voor vele andere blijft het onduidelijk en moeten afwachten. Het zal voornamelijk de ergernis zijn van andere bestellers dat ze niet weten waar ze aan toe zijn en er geen volgorde lijkt te zijn met leveringen o.b.v. datum van bestelling.

Tsja, dit bewijst maar dat er willekeurig wordt gehandeld en niet op volgorde. Mijn order van vrijdag 11:44 blijft op controleren staan 😔 


dat hoeft niet… er zijn verschillende watches…. En dus verschillende wachtrijen..


Top! gun hem jullie van harte. Ik kon helaas pas vrijdag rond 17.00 uur bestellen. Kwam er de hele dag niet doorheen, ben een beetje bang dat ik dus niet bij de eerste levering zit. 😬 mijn status staat helaas nog steeds op controleren. 


KPN geeft aan dat mijn bestelling van vrijdag rond 13:00 nu verzonden is. Mijn bestelstatus ging vandaag naar verwerking en later op de dag naar status activeren met omschrijving dat het onderweg is. Uiteraard blij met deze ontwikkelingen, maar voor vele andere blijft het onduidelijk en moeten afwachten. Het zal voornamelijk de ergernis zijn van andere bestellers dat ze niet weten waar ze aan toe zijn en er geen volgorde lijkt te zijn met leveringen o.b.v. datum van bestelling.

Tsja, dit bewijst maar dat er willekeurig wordt gehandeld en niet op volgorde. Mijn order van vrijdag 11:44 blijft op controleren staan 😔 


dat hoeft niet… er zijn verschillende watches…. En dus verschillende wachtrijen..

Ja daar heb je gelijk in. Na de hele dag ergenis gaat de focus verkeerd liggen. Ik ga het rustig afwachten en hopen dat hij voor iedereen spoedig geleverd gaat worden. Suc6 allemaal (ook KPN😉)


KPN geeft aan dat mijn bestelling van vrijdag rond 13:00 nu verzonden is. Mijn bestelstatus ging vandaag naar verwerking en later op de dag naar status activeren met omschrijving dat het onderweg is. Uiteraard blij met deze ontwikkelingen, maar voor vele andere blijft het onduidelijk en moeten afwachten. Het zal voornamelijk de ergernis zijn van andere bestellers dat ze niet weten waar ze aan toe zijn en er geen volgorde lijkt te zijn met leveringen o.b.v. datum van bestelling.

Gokje dat dat geen alpine loop was ?

Gaat om de Trail Loop variant 


Van mij komt toch alsnog binnen een dezer dagen. Blij mee en ik hoop dat ze alles snel oplossen voor iedereen die al voor het weekend besteld hadden enz. 


Van mij komt toch alsnog binnen een dezer dagen. Blij mee en ik hoop dat ze alles snel oplossen voor iedereen die al voor het weekend besteld hadden enz. 

Jij had op zaterdag besteld toch? Welk bandje heb je besteld? En hoe weet je dat hij een dezer dagen binnenkomt? Had je een statusupdate? Sorry nieuwsgierig 


Vrijdag besteld. Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black

update plus sms gehad. 


Als ik het zo goed lees zijn het vooral de bestellingen met de trail band die nu worden uitgeleverd.

Hopelijk volgen de alpine banden ook snel.


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen

 

Nu heb ik ineens verwerking

Gaaaaf!! Dan komt hij zeker snel jouw kant op. 🔥

 Blijft dus op verwerking staan. Wie begrijpt wat dit nou betekend? Snapt een normale klant die ook op andere webshops besteld toch geen bal van? En waarom reageert er niemand van kpn? Ook telefonisch kom ik niet verder dan er is geen voorraad. Zoals ik al zei: het is geen levensreddend medicijn waar ik op zit te wachten, maar even uitleg wat de stappen zijn en wat er gaat gebeuren is toch het minste wat je mag verwachten? Het is ook geen pakje boter van 2 euro dat je koopt 

Net mail dat de Watch onderweg is

Status op activeren en app van PostNL dat het pakje in de wagen zit


Beste KPN,

 

Afgelopen vrijdag rond 12:20u bestelling geplaatst en bevestigd gekregen (S3914631-3605031) van de Apple Watch Ultra 2 alpine loop. Is er al iets bekend over wanneer ik deze mag ontvangen?

Met vriendelijke groet, 

M

 


Ik heb vrijdag rond 17uur de watch besteld, maar ik sta nogsteeds bij stap 1 controle. Het gaat hier om een Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine  met bestellingnummer S3917190-3607608. Is er al wat meer bekend?


Nogmaals KPN. Afgelopen vrijdag heb ik de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L besteld. Bestelnummer: S3917053-3607471. Er stond op dat moment: “Voor 21.00 uur besteld is morgen in huis.” 

 

Hoe kan het dan zo zijn dat we inmiddels 5 dagen verder zijn er er nog steeds niks veranderd is in de status van mijn bestelling. Zelfs zaterdag en zondag heeft de ‘voor 21.00 uur melding’ nog op de site gestaan. Heeft KPN ons hier bewust misleid?

 

Hoe kan het dat sommigen hier in dit forum een identiek model op de zaterdag besteld hebben en deze al zondag in huis hadden.


En waarom blijft KPN op mijn bestelpagina melden: “Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.” 

Wees alsjeblieft transparant, geef toe dat jullie onjuiste communicatie op de site hadden staan, en dat jullie de gemaakte afspraken niet na kunnen komen, en laat huidige klanten weten wat de status van hun bestelling werkelijk is. 

 


Alpine loop M sinds vrijdag half elf nog steeds “controle”. Iemand sindsdien al een alpine loop geleverd gekregen ? En besteld na die tijd ?


Reageer