Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Ik verwacht op dit moment ook helemaal niks meer van KPN. Wat een waardeloze bende op deze manier. Klanten te woord staan ho maar.

Als je belt wordt je afgewimpeld met een simpele; “Dat kan ik niet zien, je zult moeten wachten op de mail.”

Als ik vraag of ze dan kunnen mailen of bellen met de afdeling die dat wel kan krijg je als antwoord: “Dat kunnen we niet.”

1 vraag KPN, Wat kunnen jullie wel?!


Ik verwacht op dit moment ook helemaal niks meer van KPN. Wat een waardeloze bende op deze manier. Klanten te woord staan ho maar.

Als je belt wordt je afgewimpeld met een simpele; “Dat kan ik niet zien, je zult moeten wachten op de mail.”

Als ik vraag of ze dan kunnen mailen of bellen met de afdeling die dat wel kan krijg je als antwoord: “Dat kunnen we niet.”

1 vraag KPN, Wat kunnen jullie wel?!


ik weet dat KPN met een schaarste lijst werkt die iedere dag wordt bijgewerkt. Daarop zijn de levertijden te zien, en hoeveel orders er op dat moment nog open staan. Volgens mij weet alleen de top van KPN op welke dag en hoeveel levering ze krijgen.. 


Ook ik vrijdag dat model besteld. Status is inmiddels controleren en er staat niet meer bij dat het een pre order zou zijn. Klantenservice wist enkel dat tot 21 besteld morgen in huis een fout is, maar kunnen over mijn bestelling niets zeggen. S3915509-3605916

Ik begrijp dat hier ook mensen van KPN meekijken en praten. Ik zou toch echt graag wat informatie ontvangen: wat is de status van mijn bestelling? Wanneer krijg ik geleverd? Wat betekend controleren? En evt. waarom krijgen mensen die later bestellen eerder geleverd? Er kan en zal altijd iets fout gaan (in mijn bedrijf ook iedere dag), maar wees duidelijk, open en eerlijk naar klanten. Daar kan ik veel respect voor opbrengen. Het is immers geen levernsreddend medicijn wat ik te laat of later ga krijgen

 

Nu heb ik ineens verwerking

Gaaaaf!! Dan komt hij zeker snel jouw kant op. 🔥

 Blijft dus op verwerking staan. Wie begrijpt wat dit nou betekend? Snapt een normale klant die ook op andere webshops besteld toch geen bal van? En waarom reageert er niemand van kpn? Ook telefonisch kom ik niet verder dan er is geen voorraad. Zoals ik al zei: het is geen levensreddend medicijn waar ik op zit te wachten, maar even uitleg wat de stappen zijn en wat er gaat gebeuren is toch het minste wat je mag verwachten? Het is ook geen pakje boter van 2 euro dat je koopt 

Net mail dat de Watch onderweg is

Status op activeren en app van PostNL dat het pakje in de wagen zit

om de pols, maar multisim werkt nog niet

 


Ik kan geen status inzien van jullie bestellingen. Die mogelijkheid heb ik helaas niet. Enige wat ik kan zeggen, dat als je bevestiging hebt ontvangen dat bestelling goed door is gekomen.  Levertijd is nog steeds afhankelijk van het model en het bandje wat je besteld hebt tussen 2 en 4 weken. Ik wil graag meer delen, maar enige wat ik kan zeggen is hou je bestelstatus in de gaten. 


Het blijft dus een loterij. 


Vrijdag middag ultra 2 met alpine band besteld, en nog steeds staat mijn status op controleren. Niet eens bevestigd of iets. Ongelofelijk, ook niet eens een mailtje met daarin wijziging van levertijd. Gewoon helemaal niks. Daar boven op kan ik niet eens annuleren om naar een andere provider te gaan.


Vrijdag middag ultra 2 met alpine band besteld, en nog steeds staat mijn status op controleren. Niet eens bevestigd of iets. Ongelofelijk, ook niet eens een mailtje met daarin wijziging van levertijd. Gewoon helemaal niks. Daar boven op kan ik niet eens annuleren om naar een andere provider te gaan.

Dat staat er bij mij ook….

er staat alleen heel keurig dat we het horen als ze op voorraad zijn… en daar wachten we op. Nog niets gehoord betekend nog niet op voorraad..

 

wat er fout ging is dat kpn bij het bestellen heeft aangegeven dat de watch de volgende dag geleverd zou worden. Dat was een foute boodschap, maar meer kun je daar nu ook niet meer aan doen.

 

als je kpn belt neem ik aan dat ze je bestelling gewoon kunnen cancellen…

 

andere leverancier zal niet meevallen. De levertijd bij apple staat nu op november/december ..

we kunnen hier met zijn alleen tegen kpn blijven roepen dat die boodschap “morgen leveren” niet klopte, maar daar kunnen ze ook niets meer aan doen. Zo snel er voorraad is krijgen we daar bericht van, het is niet anders..


Als je belt kun je gewoon annuleren is geen probleem. Mijn status staat ook nog op Controleren en ik zie het wel. De boodschap van KPN was niet correct, maar als ik hem per se had willen hebben binnen een paar dagen had ik hem bij Apple moeten kopen a 899,- dus niet correct maar we wachten gewoon even af.

 

De genoemde mailtjes heb ik overigens wel gehad; wijziging van levertijd per e-mail.

 

Vrijdag middag ultra 2 met alpine band besteld, en nog steeds staat mijn status op controleren. Niet eens bevestigd of iets. Ongelofelijk, ook niet eens een mailtje met daarin wijziging van levertijd. Gewoon helemaal niks. Daar boven op kan ik niet eens annuleren om naar een andere provider te gaan.

 


Vanmiddag na een ietwat negatief ingevulde enquete teruggebeld door KPN en kreeg te horen dat ondanks de bestelling op de 22e de geschatte levertijd alsnog 3-4 weken is. 

Ik hoop natuurlijk van niet maar we gaan het zien..


Vanmiddag na een ietwat negatief ingevulde enquete teruggebeld door KPN en kreeg te horen dat ondanks de bestelling op de 22e de geschatte levertijd alsnog 3-4 weken is. 

Ik hoop natuurlijk van niet maar we gaan het zien..

Ik denk dat dat een reele verwachting is… apple rapporteerde een paar dageb geleden al “eind novembrt / begin december”


Op de website bij Apple geeft hij bij mij aan 3-5 oktober. Hopelijk dus ook snel voorraad bij KPN. Dat zou volgende week al zijn


Jep.. hier ook… levertijd 1-3 dagen rechtstreeks bij apple… ik ben benieuwd.


Bij Odido https://www.odido.nl/apple/watch-ultra-2-titanium-case?id=22028054&color=Alpine-Band%20Groen&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=MSSU1,MSA01,SK339,21278010&lp=15 is hij gedurende de hele week gewoon leverbaar geweest, verzenden of ophalen in de winkel. 


Voor de versie met Trail bandje staat daar ook 4 tot 6 weken.


 

klopt maar alleen icm odido abonnement… niet los heb het gevraagd aan klantenservice.


Bij Mobiel.nl zijn alle modellen Apple Watch Ultra 2 uit voorraad leverbaar nu.


Bij Mobiel.nl zijn alle modellen Apple Watch Ultra 2 uit voorraad leverbaar nu.

Dat -staat- er…. :-)


Bij Mobiel.nl zijn alle modellen Apple Watch Ultra 2 uit voorraad leverbaar nu.

 

Voor 130 euro extra wacht ik wel 2 weken.


Twee weken is te overzien :) 


Inmiddels de levertijd bij KPN ook naar 3-4 weken.


Inmiddels de levertijd bij KPN ook naar 3-4 weken.

Ik mag hopen dat dat voor bestelling geldt die nu geplaatst worden en niet voor bestellingen die zijn gedaan op 22-09. 


Inmiddels de levertijd bij KPN ook naar 3-4 weken.

Ik mag hopen dat dat voor bestelling geldt die nu geplaatst worden en niet voor bestellingen die zijn gedaan op 22-09. 

Denk voor nieuwe bestellingen, althans, dat hoop ik ook haha 


Ik neem aan van wel. Zelf besteld toen de levertijd op 2 weken stond. Ik ga er vanuit dat ze dat nakomen.


Nog niemand met die een stap verder is met de Alpine Loop?


Nope…


Reageer