Skip to main content

Komt de apple watch ultra 2 beschikbaar voor aanschaf via kpn ?  Uiteraard met multisim.

 

 

Ja ik kan er niet meer van maken. Ik kan alleen zeggen hou je bestelstatus in de gaten. 
De levertijden zijn verwachte levertijden. Dan krijgen wij dus weer voorraad en zullen wij die meteen gaan uitleveren aan de bestelde openstaande orders op volgorde van binnenkomst. 


Tja, je zegt dat je weet wanneer er leveringen zijn maar geeft niets.. 

als ik nu even bij coolblue kijk zijn ze gewoon op voorraad ook meteen na introductie waren er een aantal, oké die waren met een dag uitverkocht maar binnen een week was er weer nieuwe voorraad.

 

nu is de prijs bij kpn wel erg scherp en heb ik geen direct probleem met wachten, maar een melding van 3-4 weken geeft natuurlijk geen enkele voortgang die kan zomaar mee schuiven als er geen startdatum aan vooraf gaat, tewijl velen voor mij en ik ook een bestelling gedaan hebben toen er op de website de melding stond dat ze op voorraad waren. 
 

of heeft apple besloten dat je voor deze verkoopprijs maar even moet wachten tot andere afnemers hen bestellingen gehad hebben en niets meer nodig hebben, hoor wel meer dat fabrikanten op die manier verkopers onder druk zetten.  


Wat zou helpen, en technisch lijkt me dat niet zo moeilijk, is om te weten wat de wachtrij is en mijn plaats erin…


2 puntjes die mij storen:

Sinds de dag van bestellen staat er in mijn-bestelling dat ik hem in de voorverkoop heb besteld en hem als 1 van de eerste geleverd zou gaan krijgen. Naar mij, is tot op heden, op geen enkele manier behalve via het forum kenbaar gemaakt dat het toestel niet leverbaar is. Dat heb ik moeten vernemen via de levertijd van de website en via dit forum. 

KPN mag zijn klanten best op de hoogte houden hierin. Ik begrijp dat klanten die later hebben besteld wel netjes een bericht krijgen dat het toestel niet leverbaar is. Waarom ik niet? 
 

Dan puntje 2. 
Op de dag van bestellen stond er morgen in huis, dat werd aangepast naar 2 weken, en inmiddels zijn die 2 weken ook al verstreken. Nu spreekt men over 2 tot 4 weken. Maar dat stond er niet toen ik bestelde. Dus die 2 tot 4 weken geldt voor mij niet neem ik aan. Zeker niet omdat ik tot op heden niks van KPN heb gehoord over het niet leverbaar zijn. 

ronduit slechte communicatie vanuit KPN. 


Ik heb de bestelling voor de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop ook geplaatst.

Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 😀


Ja ik kan er niet meer van maken. Ik kan alleen zeggen hou je bestelstatus in de gaten. 
De levertijden zijn verwachte levertijden. Dan krijgen wij dus weer voorraad en zullen wij die meteen gaan uitleveren aan de bestelde openstaande orders op volgorde van binnenkomst. 

Oké, maar wanneer wordt er dan van de Alpine Loop voorraad verwacht?

Update: Als ik een bericht van KPN mag/moet geloven dan weet ik niet hoe jullie inkoop systeem werkt 😂..

 


@Maja_ 

Dat zijn de drie tot vier weken die nu ook op de website staan.

 

als je dus nu een apple watch ultra van dit type besteld krijg je die na 3 of 4 weken.

 

als je dat nu tegen nieuwe bestellers verteld, mag ik daar dan de conclusie aan verbinden dat iedereen die al besteld -heeft- in ieder geval uiterlijk dan uitgeleverd krijgt ?

 

daar moeten er immers in ieder genoeg op binnen komen voor alle huidige bestellingen, anders kon je dat timeframe niet aan nieuwe bestellers geven toch ?

 

eindconclusie is dan helaas wel dat de totale

levertijd 6 tot 7 weken is voor iemand die vlak na vrijkomen van de besteloptie heeft besteld… maar dat is dan maar niet anders..


KPN wist dit allang, ook wanneer er stond “voor 21:00 besteld is morgen in huis” wisten ze al dat het wekenlang zou duren, en die kpn medewerker die hier roept dat het het 2 tot 4 weken duurt dat zegt ie ook al 2 weken. En als je niks kan inzien waarom reageer je dan eigenlijk? Je komt met niks, wat je zegt weet iedereen al, het is één grote grap hoe kpn met z'n klanten omgaat. Jullie moeten gewoon leveren klaar, kan mij niks schelen of je afhankelijk bent van Apple, dan moet je er maar niet “voor 21:00 besteld is morgen in huis” neerzetten, maar jullie leveren niet dus dan moet je met compensatie komen ipv lullige teksten die iedereen al weet


Vandaag toch wel een heel eerlijk bericht ontvangen van KPN. Conclusie: ze weten het niet. 😉

 


Vandaag toch wel een heel eerlijk bericht ontvangen van KPN. Conclusie: ze weten het niet. 😉

 

Standaard bericht. Heb deze ook al 2x gehad..


Mmm…. Ik heb iets dergelijks niet gehad…

 

het achterlijke is dat het bandje dat ik wil gaan dragen hier al klaar ligt (mooie titanium band)…. Dus eigenlijk is het helemaal niet boeiend welke ik krijg…


Mmm…. Ik heb iets dergelijks niet gehad…

 

het achterlijke is dat het bandje dat ik wil gaan dragen hier al klaar ligt (mooie titanium band)…. Dus eigenlijk is het helemaal niet boeiend welke ik krijg…

Ik heb die bovenstaande berichtjes ook niet gehad, omdat we allebei in de “voorverkoop” hebben besteld (lees 22-09). KPN heeft mij op geen enkel wijze persoonlijk laten weten dat mijn bestelde Watch niet op voorraad is. Belachelijk! 


Mmm…. Ik heb iets dergelijks niet gehad…

 

het achterlijke is dat het bandje dat ik wil gaan dragen hier al klaar ligt (mooie titanium band)…. Dus eigenlijk is het helemaal niet boeiend welke ik krijg…

Net even gebeld of er misschien een ander type ultra 2 wel leverbaar is…. Jammer de pammer..


Mmm…. Ik heb iets dergelijks niet gehad…

 

het achterlijke is dat het bandje dat ik wil gaan dragen hier al klaar ligt (mooie titanium band)…. Dus eigenlijk is het helemaal niet boeiend welke ik krijg…

Ik heb die bovenstaande berichtjes ook niet gehad, omdat we allebei in de “voorverkoop” hebben besteld (lees 22-09). KPN heeft mij op geen enkel wijze persoonlijk laten weten dat mijn bestelde Watch niet op voorraad is. Belachelijk! 

Hier hetzelfde. 


Hopelijk kan ik toch nog wat verduidelijken. Als er staat voor 21:00 besteld volgende dag in huis, betekent dat dat er voorraad was. Kan dan wel zo zijn dat er meer bestellingen binnenkomen dan er voorraad is. Daarna is dit aangepast. Elke bestelling daarna komt in de wachtrij tot er weer de juiste voorraad is. Wij zijn hierin afhankelijk van Apple. Ik kan niet zien hoeveel bestellingen er nog wachten en hoeveel watches wij aangeleverd krijgen. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraad binnenkomt en zodra die binnenkomt leveren wij meteen uit aan de oudste openstaande orders. Je krijgt een mail van ons zodra jouw bestelling met de bezorger mee gaat. 
Ik wil jullie echt heel graag vertellen wanneer de wacht komt, maar ik weet het gewoon niet precies. Maar hij gaat echt komen. Alvast veel plezier ermee gewenst. 


1. Als er staat voor 21:00 besteld volgende dag in huis, betekent dat dat er voorraad was. Kan dan wel zo zijn dat er meer bestellingen binnenkomen dan er voorraad is.

2. Daarna is dit aangepast.

3. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraad binnenkomt en zodra die binnenkomt leveren wij meteen uit aan de oudste openstaande orders. Je krijgt een mail van ons zodra jouw bestelling met de bezorger mee gaat. 

  1. Voor de Alpine Loop stond dit er ook, ik heb 22 sept. direct (10.29 uur) besteld toen deze online kwam. Helemaal geen voorraad van geweest dus.
  2. Dit is pas aangepast na de vele klachten die jullie kregen en het bericht dat je wettelijk verplicht bent de juiste voorraad te vermelden
  3. Nogmaals, wanneer komt die voorraad dan?

Hier ook op de 24e besteld en pas een paar dagen later was de site aangepast. In de nacht van 24 op 25 mail gekregen dat er toch geen voorraad was. 
 


Iemand een stapje verder?


1. Als er staat voor 21:00 besteld volgende dag in huis, betekent dat dat er voorraad was. Kan dan wel zo zijn dat er meer bestellingen binnenkomen dan er voorraad is.

2. Daarna is dit aangepast.

3. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraad binnenkomt en zodra die binnenkomt leveren wij meteen uit aan de oudste openstaande orders. Je krijgt een mail van ons zodra jouw bestelling met de bezorger mee gaat. 

  1. Voor de Alpine Loop stond dit er ook, ik heb 22 sept. direct (10.29 uur) besteld toen deze online kwam. Helemaal geen voorraad van geweest dus.
  2. Dit is pas aangepast na de vele klachten die jullie kregen en het bericht dat je wettelijk verplicht bent de juiste voorraad te vermelden
  3. Nogmaals, wanneer komt die voorraad dan?

Er zijn mensen die een uurtje later hebben besteld en hem al in huis hebben. (Als je de reacties hier terugleest) Dus we kunnen in ieder geval concluderen dat het niet op volgorde is… 


Er zijn mensen die een uurtje later hebben besteld en hem al in huis hebben. (Als je de reacties hier terugleest) Dus we kunnen in ieder geval concluderen dat het niet op volgorde is… 

Voor zover bekend hebben die een ander bandje. Vandaar dat zij hem wel hebben.


Hopelijk kan ik toch nog wat verduidelijken. Als er staat voor 21:00 besteld volgende dag in huis, betekent dat dat er voorraad was. Kan dan wel zo zijn dat er meer bestellingen binnenkomen dan er voorraad is. Daarna is dit aangepast. Elke bestelling daarna komt in de wachtrij tot er weer de juiste voorraad is. Wij zijn hierin afhankelijk van Apple. Ik kan niet zien hoeveel bestellingen er nog wachten en hoeveel watches wij aangeleverd krijgen. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraad binnenkomt en zodra die binnenkomt leveren wij meteen uit aan de oudste openstaande orders. Je krijgt een mail van ons zodra jouw bestelling met de bezorger mee gaat. 
Ik wil jullie echt heel graag vertellen wanneer de wacht komt, maar ik weet het gewoon niet precies. Maar hij gaat echt komen. Alvast veel plezier ermee gewenst. 

Je meent dit ook nog serieus @Bart_Z ? Er heeft 4 of 5 dagen gestaan ‘vandaag besteld - morgen geleverd’. Het is een redelijke shit show van KPN dit bestel proces zonder enige communicatie sinds mijn bestelling (die ja inderdaad morgen geleverd ging worden). Kun je jouw KPN contacten niet eens vragen om wat meer helderheid te geven richting hun klanten dan kan een ieder een afweging maken om te annuleren of te wachten.


Hopelijk kan ik toch nog wat verduidelijken. Als er staat voor 21:00 besteld volgende dag in huis, betekent dat dat er voorraad was. Kan dan wel zo zijn dat er meer bestellingen binnenkomen dan er voorraad is. Daarna is dit aangepast. Elke bestelling daarna komt in de wachtrij tot er weer de juiste voorraad is. Wij zijn hierin afhankelijk van Apple. Ik kan niet zien hoeveel bestellingen er nog wachten en hoeveel watches wij aangeleverd krijgen. Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraad binnenkomt en zodra die binnenkomt leveren wij meteen uit aan de oudste openstaande orders. Je krijgt een mail van ons zodra jouw bestelling met de bezorger mee gaat. 
Ik wil jullie echt heel graag vertellen wanneer de wacht komt, maar ik weet het gewoon niet precies. Maar hij gaat echt komen. Alvast veel plezier ermee gewenst. 

Volgens mij kan je prima zien hoeveel orders er nog open staan, maar mag je deze interne info niet met ons delen.

@Bart_Z Waarom heb ik persoonlijk nog niks gehoord over een uitgestelde leverdatum? KPN heeft mij tot op heden nog 0 keer per mail op de hoogte gesteld. Andere klanten die later besteld hebben krijgen wel netjes berichtjes dat het model niet leverbaar is. Wat gaat er hier mis?


Ik kan enkel zien wanneer de nieuwe voorraad binnenkomt en zodra die binnenkomt leveren wij meteen uit aan de oudste openstaande orders.

….
Ik wil jullie echt heel graag vertellen wanneer de wacht komt, maar ik weet het gewoon niet precies.

 

Je spreekt jezelf wel een klein beetje tegen. Je kan het zien, maar je weet het niet? 😏🤔


Ik zie nu op de website van KPN dat de levertijden voor de AW ultra 2 (beide bandjes) aangepast is van 3 tot 4 weken naar 1 tot 2 weken.

Dan zou dit betekenen dat binnen een week of twee iedereen de watch zou moeten ontvangen, ook de mensen (zoals ik) die de watch vorige week hebben besteld en al helemaal de mensen die hem op release datum hebben besteld… 

 


Ik zie nu op de website van KPN dat de levertijden voor de AW ultra 2 (beide bandjes) aangepast is van 3 tot 4 weken naar 1 tot 2 weken.

Dan zou dit betekenen dat binnen een week of twee iedereen de watch zou moeten ontvangen, ook de mensen (zoals ik) die de watch vorige week hebben besteld en al helemaal de mensen die hem op release datum hebben besteld… 

 

Goed gezien! 👍🏻😬 duimen!! 


Reageer