Skip to main content

Ik heb een iPad3 met iOs 9.3.5. Ik kan wel de KPN iTV app erop zetten. Maar het lukt me niet om in te loggen (zowel niet met mijn abonnementsnummer en 4-cijferige code, als met mijn emailadres en wachtwoord. Wat is het probleem?

Welkom op het forum @Stefanw1970! welke melding krijg je als je probeert in te loggen? En gezien je aangeeft dat je wel de app er op kan zetten ga ik er vanuit dat je de app recentelijk hebt gedownload? Lukt het daarnaast wel of niet om bijvoorbeeld op een laptop met dezelfde gegevens in te loggen in itv online?


Ik krijg geen melding, als ik mijn abonnementsnummer en pincode intyp en tik op inloggen verdwijnt de pincode. Herhaalde pogingen halen niets uit. Hetzelfde geldt als ik inlog met  mijn KPN ID. (Combi van emailadres en wachtwoord). Als ik kies tik op inloggen verwijdert weer het wachtwoord alsof dat fout is. Met dezelfde codes (zowel via abonnementsnummer als via KPN ID) kan ik wel  inloggen op mijn KPN iTV-app op mijn iphone 6s.

iIk had eerst een Telfort abonnement en dat is omgezet in een KPN abonn. maar dat kan volgens mij ook niet het probleem zijn omdat hij het op mijn mobiel prima doet.

Vr groet

stefan

 


Nee dan moet inderdaad dit niet het probleem zijn. Ik heb nog even voor je gekeken en de ITV app van KPN heeft minimaal I.O.S 10 nodig. Ook zie ik dat de iPad 3 inderdaad maximaal tot I.O.S 9.3.5 geüpdatet kan worden. Dit betekent dat ik bang ben dat ik het probleem niet voor je op kan lossen. Â