Heel vreemd dit. En word hier eerlijk gezegd nu wel een beetje flauw van.
ik laat mijn toestel opsturen voor reparatie koeriersdienst reviva ( namens teleplan) haalt mijn toestel op. Deze meneer geeft aan dat ik de originele lader moet mee geven, Aangezien ik een andere krijg voor het leen toestel. Nou prima ik ga er vanuit dat dit goed is.
Week later krijg ik de mail u toestel is klaar maak een afspraak.
Ik maak hiervoor een afspraak en neem ook vrij van mijn werk.
tussen 13:00-15:00 zouden ze langs komen. In deze tijd hebben wij in de tuin gezeten met aanzicht op de oprit. Ook hebben wij honden die aanslaan en camera beelden langs het hele huis.
ik krijg om 14:00 bericht de bezorger is bij u langs geweest om 13:38 en u moet een nieuwe afspraak maken.
na alles na gekeken te hebben is hier niemand langs geweest. Dus er wordt gewoon keihard tegen je gelogen. Na veel bellen met kpn service en continu maar ergens anders naar toe gestuurd te worden. Zeggen ze ja weten we ook niet..
ik heb de koeriersdienst gebeld en er bleek een storing te wezen. Fijn dat je je klanten ook even belt kpn.
vervolgens voor een nieuwe afspraak moest ik nog even 3 dagen wachten. Hier ben ik niet van gediend. Vervolgen bij kpn service wordt er gezegd ja kunnen we niks mee. Geweldige hulp zeg!
uiteindelijk heb ik de bezorg dienst gebeld en die hebben een spoed levering aangemaakt voor mij om dat ze het sneu vinden. Zo moet het niet wezen dat hun iets voor je regelen.
vandaag heb ik uiteindelijk mijn toestel terug gekregen, en ja Tot mijn grote verbazing was mijn lader niet aanwezig.
maar ik moet wel de lader van het leen toestel inleveren?? Lekkere service..
Ik bel kpn service hun geven het antwoord: ja had je de lader maar niet moeten mee geven?? Is al vernietigd kunnen we niks mee.
De ophaal dienst heeft van jullie door gekregen dat ik mijn lader moest inleveren. En door een fout van jullie ben ik mijn dure lader van iPhone 11 kwijt. Dit kan je echt niet maken.
zo ga je toch niet met je klanten om??