Skip to main content

net op kpn overgestapt, maar mijn laptop ziet geen wifi kpn, terwijl alle andere apparaten het wel zien.

zie wel wifi woonkamer staan maar daar krijg ik geen verbinding mee.

probeer een telefoon nummer te zoeken om kpn te bellen  voor hulp, maar dat kan ik niet vinden.

 tips zijn welkom

 

U kunt het beste de klantenservice bellen op gratis nummer 0800-0402. Er zijn meerdere klachten sinds de laatste Box12 update. Kijk ook even in de andere topics rechts bij "gerelateerde onderwerpen".


Hallo @mtshrimpy als je een Windows-pc hebt kun je de netwerkinstellingen herstellen en het opnieuw proberen.

 


Sinds de laatste update van de Box 12 naar Mesh zijn er laptops die niet meer (willen) verbinden.

Het kan helpen om op je Box 12 Wifi6 uit te zetten en op Wifi5 (of Wifi4) in te stellen. Daarvoor dien je in te loggen op je Box 12.


Sinds de laatste update van de Box 12 naar Mesh zijn er laptops die niet meer (willen) verbinden.

Het kan helpen om op je Box 12 Wifi6 uit te zetten en op Wifi5 (of Wifi4) in te stellen. Daarvoor dien je in te loggen op je Box 12.

Hallo @PeterG en dat inloggen wil ook al niet meer, welke browser je ook gebruikt.

Zou bekend zijn bij KPN, hoop op een snelle oplossing.

 


Hoi @mtshrimpy . Welkom op het forum.

Is het uiteindelijk opgelost? Heb je nu wel verbinding met die laptop?