Skip to main content

Wat een slechte service bij klantenservice kpn. En volop liegen. Wacht nu al meer dan een maand op ipad(2020) elke week een mail van jorg kramer met excuus, schiet ik niks mee op. Ook al regelmatig tel.contact gehad er worden allerlei smoesjes opgehangen. Vanmorgen werd mij meegedeeld dat Apple deze niet meer levert, is verouderd. De medewerker gaf wel aan dat de ipad(2019) wel te leveren is. Volgens mij is die ouder. De medewerker kon mij een andere ipa aanbieden de iPad Air (2020) is op voorraad. Wordt morgen geleverd. Dus deze maar besteld. Nog geen 15 min later een sms, uw bestelling is tijdelijk niet voorradig. Tja het is een actie en een actie kost geld, daarom levert kpn liever niet.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Johan1955, welkom bij ons op het forum. Het bestellen van de iPad gaat niet heel soepel begrijp ik! Welk model iPad heb je precies besteld, welk formaat heeft deze? Ik zie dat we voor verschillende modellen wachten op een nieuwe levering en voor sommige modellen komt er inderdaad geen nieuwe levering. Hoe de situatie voor jou is weet ik niet doordat ik nog niet weet welk model je had besteld. Kan je me dat laten weten zodat ik gericht mee kan kijken?