Skip to main content

Hallo,

ik heb vorige week een i phone xr besteld met abonnement en daar stond voor 23:59 uur besteld morgen in huis nou we zijn nu al dinsdag, en ik kan ook niet bij m’n bestelling kijken want daar staat dat m’n persoonlijke omgeving niet online staat dat ik maximaal een uur moet wachten dat zei die al vanaf donderdag  

Hoi @HarmD en welkom op het forum! Heb je in de tussentijd wel de bestelstatus kunnen volgen of, beter nog, heb je de iPhone al binnen? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik kan achterhalen waar je iPhone blijft. 


Ik heb niets meer van je vernomen en niets in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat je de iPhone inmiddels hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer