Skip to main content

tot 2 keer toe een bezorgafspraak gemaakt (en bevestigd gekregen per mail), tot 2 keer toe niet geleverd. Navraag na de eerste keer bij KPN bood geen oplossing, bij tweede bevestiging wederom gebeld met KPN (althans poging gedaan), na inspreken van diverse zaken doorverbonden en na enkele minuten niets te horen verbinding verbroken

Waarom gaat dit zo mis KPN?

 

Beste@mossel99, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zoveel gedoe geeft om je toestel te ontvangen 😞. Is het nu inmiddels opgelost? Zo nee, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag. 


Beste Marcia, nee het is na poging 4 niet opgelost. Het is KPN of haar leverancier/transporteur niet gelukt om een eenvoudige bestelling (althans dat dacht ik) te leveren. Ik heb de order inmiddels geannuleerd. En waar ik al bang voor was, niet alleen de order voor het toestel is geannuleerd, ook de verlenging en portering naar KPN. Dit was nu weer niet de bedoeling. Vandaag maar weer gebeld om dit te herstellen. Nu hopen dat dit goed gaat.

Ik heb er best begrip voor dat een keer iets mis gaat, maar 4 keer is wel erg droevig. En daarbij komt ook de zeer klantonvriendelijke opstelling van de KPN callcenter medewerkers (waaronder een zekere Gijs in het bijzonder) en de tegenstrijdige informatie. Kortom geen beste ervaring met KPN. Ben toch wel benieuwd hoe jullie met dit bericht omgaan. Ter info; mijn postcode/huisnummer :**

 

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat slordig van ons! Ik zie dat er inmiddels inderdaad een nieuwe order loopt, heel fijn om dat te zien. Ook heeft de collega duidelijk aangegeven dat eventuele aansluitkosten vergoed moeten worden. Ik zal bij de collega Gijs voorleggen dat je je niet gehoord voelde en dat kan hij dan meenemen in de communicatie naar andere klanten toe. Dat er iets misgaat, kan gebeuren, wij moeten daar als KPN wel netjes op acteren. Ik ben niet bij het gesprek aanwezig geweest natuurlijk, dus ik kan daar inhoudelijk niets over zeggen.

 

Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?