Skip to main content

Afgelopen maandag een abonnement afgesloten incl Apple iPhone 8 128GB, Space Grey.

Vermelding bij de IPhone voor 11 uur besteld volgende dag in huis. Volgende dag e-mail ontvangen Iphone niet in voorraad, kijk op jouw bestelling voor levertijd. Bestelling staat nu nog op reserveren en geen levertijd oid bekend. 
Service afdeling gebeld van KPN, zij hopen dat ik de mobiel binnenkort krijg maar hebben geen idee kan wel een maand of langer duren. Had beter een Iphone 11 kunnen bestellen en het is zeker niet de fout van KPN maar van Apple. Dit is toch geen communicatie KPN! Dit is pure misleiding en dan een domme doos aan de lijn krijgen die geen antwoord kan geven, maar je wel een fijne dag wenst, dat dan weer wel.

Heeft iemand dezelfde ervaring met KPN en wat kan ik eraan doen om dit zsm op te lossen? Er staat nu nog op de website van kpn voor 11 uur besteld volgende dag in huis namelijk. Ik heb uiteraard niet voor niets voor een snelle levering gekozen. Help

Hi @AnneGo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad telefonisch.. Daarvoor mijn excuses! Ik heb meteen even gekeken om meer duidelijkheid te krijgen. De iPhone 8 128GB Space Grey komt op 20 februari weer binnen bij ons, is de verwachting.  Ik ga er eigenlijk vanuit dat je hem dit weekend ontvangt. Je kan jouw bestelling in de gaten houden via de bestelstatuspagina, ik verwacht dat hier morgen of de 20e nieuwe informatie op komt te staan voor jou!


@AnneGo, heb je jouw iPhone inmiddels ontvangen? Anders kijk ik graag met je mee, wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?


Beste Susan, bedankt voor jouw antwoorden inmiddels ben ik in het bezit van de iPhone. Erg blij mee, blijft wel vreemd dat deze levertijd wat uiteindelijk toch nog “snel” was niet bekend is bij jouw collega’s had veel frustratie (kon wel langer dan een maand gaan duren) gescheeld. Fijne dag! 


@AnneGo, fijn om te lezen dat hij toch nog snel bij je terecht gekomen is! De levertijd kan elke dag veranderen, en al helemaal nu met bepaalde voorzorgsmaatregelen. Maar jij hebt hem in ieder geval, veel plezier ermee!:smile:


Reageer