Skip to main content

Hallo! Ik heb net een iphone 11 128gb in het paars besteld, nu staat er dat de telefoon niet op voorraad is. Wanneer kan ik hem verwachten?

En hoe zit het met opties voor andere kleuren of iets in die richting?


Hoi @Melissaschmitz 
De paarse is een heel gewilde kleur.
Zo gewild zelfs dat er providers zijn die meer geld voor de paarse kleur vragen. 
Dus is het niet verwonderlijk dat deze er het eerste uit is.
Maar je wilt dan een andere kleur denk ik?
Dan kun je het beste even bellen met 0800 0402

Tevens kun je chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Wil je toch hier op een antwoord wachten zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo @Melissaschmitz, welkom! De iPhone is een zeer populair toestel en zoals @huistijger al aangeeft, is de paarse iPhone een zeer gewilde kleur. Doordat de toestellen zo gewild zijn, gaan ze ook erg hard. Dit maakt het erg lastig om te zeggen wanneer jij jouw toestel kunt verwachten. Je kunt hiervoor het beste Mijn bestelling in de gaten houden. Zodra jouw nieuwe toestel jouw kant op komt, zullen we je hier uiteraard over informeren.

Wil je liever niet wachten, dan kun je er eventueel voor kiezen om een ander toestel uit te zoeken. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. We helpen je graag verder. :blush: